۹۰۲۳۸۸
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

حدادی: شکست در ۴۰ ثانیه آخر بسیار تلخ بود

بازیکن تیم ملی بسکتبال با تاکید بر اینکه شکست این تیم در ۴۰ ثانیه پایانی دیدار برابر پورتوریکو خیلی تلخ بود، گفت: در دو دیدار باقی مانده خواهیم جنگید.

خبرگزاری مهر: به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال،‏ حامد حدادی سنتر تیم ملی بسکتبال که با ۲۲ امتیاز و ۱۶ ریباند بهترین عملکرد انفرادی را در دیدار امروز تیم ملی برابر پورتوریکو داشت، گفت: در سه کوارتر اول بسیار خوب بودیم اما در کوارتر چهارم شرایط تغییر کرد. تیم حریف با پِرس تمام زمین چند بار توپ را از ما گرفت. بازیکنان حریف در این کوارتر چند ریباند حمله هم داشتند و شانس های دوم ما را محدود کردند.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم این بازی را فراموش کنیم و به فکر بازی های آینده باشیم. امیدواریم در دو بازی آینده پیروز شویم. ما بهتر شوت زدیم و تنها مشکلی که داشتیم تعداد بالای توپ های از دست رفته بود. تنها دلیلی که باعث شکست ما شد توپ های از دست رفته ما بود. در دقایق پایانی چند توپ حساس را از دست دادیم و آنها از این فرصت استفاده کردند.

حدادی در پاسخ به این سوال که «آیا تیم ایران در دقایق پایانی احساس خستگی داشت یا نه؟»، گفت: وقتی من در حمله بودم می شنیدم که آنها فریاد میزدند و درخواست سرعت بیشتری از تیم شان می کردند. آنها هم در دقایق ابتدای بازی سریع کار می کردند و شرایط مساوی بود. درباره خودم می توانم بگویم که اصلا خسته نبودم. هم تیمی هایم هم خسته به نظر نمی رسیدند. در اواخر بازی آنها از تاکتیک «پن داون» استفاده می کردند و من باید بالاتر بازی می کردم.

وی تاکید کرد: ما سه ماه تمرین کردیم و کاملا آماده هستیم. اشتباه هایی داشتیم که ارتباطی با خستگی نداشت. بسکتبال همیشه همینطور بوده است. در بعضی بازی ها ما ۲۰ امتیاز عقب بودیم و بردیم.

سنتر تیم ملی ایران درباره تصمیم های داور در دقایق پایانی گفت: نمی توانم درباره داوری اظهارنظری کنم. ما بسکتبال بازی می کنیم و درباره این مسائل صحبت نمی کنیم.

حدادی درباره شوت ثانیه آخر بازیکن پورتوریکو که باعث پیروزی این تیم شد نیز گفت: بازیکن پورتوریکو خیلی خوش شانس بود. او فقط توپ را پرتاب کرد و توپ وارد سبد شد. البته شوت بدی نبود.

این ملی پوش بسکتبال در پاسخ به این سوال که شانس تیم ایران را برای کسب سهمیه از جام جهانی چقدر می داند؟» گفت: ما سه ماه برای این بازی ها تمرین کرده ایم. بسیار سخت کار کردیم. باختن بازی در ۴۰ ثانیه پایانی بسیار تلخ بود اما دو بازی باقی مانده و ما خواهیم جنگید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بابک قاسمی

      عجب بازی بود نا ۲ دقیقه اخر جلو بودیم ولی چندتا اشتباه کوچک توپ رسانی و پرس انها از زمین‌خودمان ک اجازه ندادن اینکه توپ ب حدادی برسد و خستگی باعث باخت شد حتی شوت حیرت اور حدادی ۴ ثانیه نتوانستیم بازی را کنترل کنیم خیلی حالمان بد شد

    • رضا

      حیف شد

    • اصلان

      تلخ !!!!!!
      اشک مردم را دراوردید اقای حدادی
      فقط تلخه براتون قهوه هم خیلی تلخه
      شمابیست امتیازجلو بودیددست کم گرفتیدحریف را.
      قیافه تماشاگران ایرانی راتو استادیوم دیدید
      چه توضیحی دارید!!!!!
      گزارشگربرنامه گفت کوارتراخرخیلی مهمه
      خیلی بازی هابوده بیست امتبازجلوبودن اخرباختن.
      شماکه تومتن بازی هستیددست کم گرفتید .

    • بدون نام

      بابا اون دوتا بازیکن تازه خیلی مزخرف بودن

    • سپهروز

      من ک ندیدم راحت. دق میدن آدمو همه بجز فوتسال و تاحدودی هم والیبال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج