۹۰۲۳۹۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

زیدان: رابطه من و پرس همیشه خوب بوده است

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید تأکید کرد رابطه او و رئیس باشگاه خیلی خوب است و مشکلی با فلورنتینو پرس ندارد.

خبرگزاری تسنیم: زین‌الدین زیدان که تیم تحت‌هدایتش فردا شب (یکشنبه) در هفته چهارم لالیگا میهمان ویارئال هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی ضمن ابراز همدردی با لوئیس انریکه که به تازگی دختر ۹ ساله‌اش را به خاطر بیماری سرطان از دست داد، گفت: برای انریکه و خانواده‌اش به خاطر اتفاقی که برای دخترشان افتاد، ابراز همدردی می‌کنم. ما در این لحظات دشوار به انریکه و خانواده‌اش فکر می‌کنیم.

زیدان در خصوص شایعه جدایی کیلور ناواس از رئال مادرید که گفته می‌شود راهی پاری‌سن‌ژرمن خواهد شد، اظهار داشت: ناواس در بازی فردا با ما خواهد بود و بعد از آن تا تاریخ دوم سپتامبر (پایان فرصت نقل‌وانتقالات تابستانی) هر اتفاقی ممکن است رخ دهد اما فردا کیلور در یک بازی مهم با ما است. من تنها روی بازی فردا تمرکز دارم، نه چیز دیگری!

وی در خصوص رابطه‌اش با فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید هم یادآور شد: من در زمین تصمیم‌گیری می‌کنم و این چیزی است که برایم اهمیت دارد. رابطه من و فلورنتیو هم همیشه خیلی خوب بوده است. هر کدام از ما هم می‌توانیم هر چیزی را خوب یا بد تفسیر کنیم. من نمی‌توانم حرف‌هایی که مردم می‌زنند را کنترل کنم. من به این شایعات توجهی ندارم و تنها روی کار روزمره خودم تمرکز کرده‌ام. من این فرصت را دارم که مربی بازیکنان و تیمی فوق‌العاده باشم.

زیزو در خصوص وضعیت هافبک بلژیکی تیمش هم تأکید کرد: ادن اِزار نمی‌تواند بازی کند. پزشکان تیم در خصوص وضعیت او تصمیم‌گیری خواهند کرد اما چیزی که مشخص است اینکه ادن نمی‌تواند در حال حاضر برای ما بازی کند که این به سود همه از جمله خود ازار، تیم ملی بلژیک و رئال مادرید است.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها همچنین درباره مصدومان تیمش خاطرنشان کرد: دیدن این همه مصدوم خوشایند نیست اما متأسفانه گاهی اوقات چنین اتفاق‌هایی می‌افتد. اگر شما به باشگاه‌های دیگر هم نگاه کنید، می‌بینید که بازیکنان زیادی مصدوم شده‌اند. به هر حال پزشکان و فیزیوتراپیست‌های تیم سخت در تلاش هستند تا این بازیکنان را دوباره به شرایط بازی برسانند.

زیدان در مواجهه با این پرسش که «آیا این امکان وجود دارد که فلورنتینو پرس آماده انفجار بمبی در روز آخر نقل‌وانتقالات تابستانی است؟»، با لبخندی پاسخ داد: باید بینیم که تا ساعت ۱۲ شب (به وقت محلی) روز دوشنبه چه خواهد شد. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. یک بمب، دو بمب... باید منتظر بمانیم و ببینیم چه خواهد شد.

وی همچنین در خصوص همگروه شدن رئال مادرید با پاری‌سن‌ژرمن در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا گفت: پاری‌سن‌ژرمن تیم سطح بالایی با ترکیبی از بازیکنان فوق‌العاده است که آنها هم مصدومانی دارند. PSG حریف سرسختی برای ما خواهد بود، اما بازی هیجان‌انگیزی خواهد شد.

زیدان در پایان خاطرنشان کرد: به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم و از دید من آنها بهترین هستند. نمی‌توانم نسبت به ترکیب تیمم اعتراض کنم. اگر اعتراضی کنم، باید حرفه‌ام را عوض کنم چون همه مربیان می‌خواهند این تیم را مربیگری کنند و چنین بازیکنانی داشته باشند.

تیم‌های ویارئال و رئال مادرید از ساعت ۲۳:۳۰ فردا (یکشنبه) در ورزشگاه ال‌مادریگال به مصاف هم خواهند رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امی

      ان شالله به ویارال میبازی پرزاخراحت می‌کنه یکی از مربیان قوی درجه یک ایرانی(ع،د)ر‌وجایگزینت می‌کنه ازشرقیافه نخست خصوصاسرکچلت خلاص میشیم چقدرکچلهاروببینیم منصوریان وینگوبگوویچ عادل کلاه کچ بسه دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف نزن کامبکسلونایی شما اگه جرت دارین بیرین مربی بیارین که دیگه کامبک نخوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج