۹۰۲۴۱۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

لئوناردو: امسال از PSG انتظار زیادی نداشته باشید

مدیر ورزشی پی اس جی پیش بینی کرد که فصل دشواری در انتظار این باشگاه باشد.

ورزش سه: مدیر ورزشی پی اس جی پیش بینی کرد که فصل دشواری در انتظار این باشگاه باشد.

تابستان امسال برای پی اس جی تابستان پرهیاهو و پرشایعه ای بود. بحث جدایی نیمار که هنوز به سرانجام نرسیده، باعث شده تا فضای حاکم بر پاری سن ژرمن ایده آل نباشد. دوشنبه شب، نقل و انتقالات تابستانی به اتمام می رسد اما فعلا انتقال نیمار به بارسا به بن بست خورده است.

لئوناردو: امسال از PSG انتظار زیادی نداشته باشید

پی اس جی و بارسا در چند روز اخیر مذاکرات فشرده ای با یکدیگر داشتند اما در نهایت به توافق دست پیدا نکردند. روز گذشته بارسلونا رسما اعلام کرد که حاضر نیست با آخرین پیشنهاد پی اس جی برای واگذاری نیمار موافقت کند.

پی اس جی روی نیمار 215 میلیون یورو قیمت گذاشته و حاضر است با رقمی بالا به علاوه در اختیار گرفتن راکیتیچ، دمبله و تودیبو نیمار را واگذار کند اما دمبله راضی به جدایی نیست و بارسا نیز حاضر نشده است رقم پرداختی را بالاتر ببرد.

لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی در مورد آخرین وضعیت نیمار گفت:« نیمار یک بازیکن خارق العاده است. قبلا او را نمی شناختم و هرگز یکدیگر را ملاقات نکرده بودیم.

با گذشت زمان او به فرم همیشگی خود خواهد رسید و اگر شرایط او در تیم مطلوب باشد، این زمان کوتاه تر نیز خواهد شد ولی واقعیت را بگویم، رابطه ما با نیمار پیچیده است و در شرایط ایده آلی قرار ندارد.

هنوز چیزهایی بین دو طرف باید حل و فصل شود. جدایی او با شرایطی که ما تعیین کرده ایم میسر خواهد بود ولی در غیر این صورت او در پی اس جی خواهد ماند.»

لئوناردو در مورد شرایط پی اس جی نیز گفت:« معتقدم فصل دشواری پیش رو خواهیم داشت و می توان گفت شرایط فعلی، ایده آل نیست. البته هنوز باید صبر کرد ولی مسائل حل نشده زیادی در باشگاه وجود دارد.

برخی بازیکنان قراردادشان در حال اتمام است و باید ببینیم چگونه می توان با این وضعیت کنار آمد. از آن فصل ها که زودهنگام قهرمانی مان قطعی شود، نخواهد بود. امید زیادی به لیگ قهرمانان هم نداشته باشید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج