۹۰۲۴۳۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

وکیل ایکاردی: شکایت کردیم، اما پول نمی‌خواهیم!

وکیل مهاجم آرژانتینی اینتر می‌گوید شکایت اخیر این بازیکن از نراتزوری به هدف کسب غرامت نیست.

خبرگزاری تسنیم: مائورو ایکاردی در ادامه داستان اختلافات طولانی مدتش با اینتر، روز گذشته (جمعه) از این تیم به اتهام رفتار تبیعض‌آمیز و زورگویی در محل کار (کنار گذاشتن او از فهرست بازیکنانش) شکایت کرد که اگر ادعایش اثبات شود، نراتزوری به پرداخت غرامتی یک و نیم میلیون یورویی محکوم خواهد شد.

وکیل این مهاجم آرژانتینی، اما می‌گوید که موکلش با هدف کسب غرامت این شکایت را انجام نداده است.

جزئیات شکایت ایکاردی از اینتر با لو رفتن یک سند در فضای مجازی منتشر و در آن مشخص شده که اگر ادعای ایکاردی اثبات شود، باشگاه اینتر به پرداخت ۲۰ درصد از حقوق خالص او محکوم می‌شود.

جوزپه دی کارلو در این باره به شبکه اسپورت مدیاست گفت: من می‌خواهم این موضوع را شفاف کنم که موضوع پرداخت غرامت یکی از تبعات اجتناب‌ناپذیر شکایت است، نه اینکه به صورت جداگانه یا صرفاً تحت عنوان ادعای خسارت بوده باشد.

امکان اینکه ما بدون ذکر غرامت ۲۰ درصدی حقوق ایکاردی، این شکایت را تنظیم کنیم، وجود نداشت. از این رو به محض اینکه این شکایت تنظیم می‌شود، موضوع پرداخت غرامت هم اجباری می‌شود.

با این حال شکایتی که صورت گرفته به هیچ عنوان به مسائل مالی مربوط نیست، چون چیزی که ایکاری می‌خواهد قرار گرفتن در پروژه ورزشی باشگاه اینتر است. چطور می‌شود که در دو ماه اردوی پیش فصل، ایکاردی حتی در یک بازی دوستانه هم شرکت نکرده است؟

دی کارلو افزود: حالا ما باید صبر کنیم تا دادگاه شکایت ما را بپذیرد و روند رسیدگی به آن را آغاز کند. من فکر می‌کنم که دادگاه تا پایان بازار نقل و انتقالات که دوشنبه شب است، صبر خواهد کرد. مسلماً اگر ایکاردی به تیمی دیگر منتقل شود، شکایت‌مان از اینتر هم لغو می‌شود.

ایکاردی با وجود دریافت پیشنهاد از تیم‌هایی مانند موناکو، ناپولی و اتلتیکومادرید حاضر به ترک اینتر نشده و بر ماندن در تیم اصرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج