جاباما
۹۰۲۵۳۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

فال روزانه ۱۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۱۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸

فال روزانه یک شنبه 10 شهریور 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۰ شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال، عملگرا، پر شور و نشاط، جسور و عاشق فلسفه پردازی هستید. شما باورهای مذهبی محکمی دارید و برای فرهنگ، سنت ها و رسوم خود ارزش و احترام زیادی قائل هستید. شما شخصیتی قدرتمند دارید، اما گاهی با لجبازی و بی صبری های خود دیگران را از خود می رانید و آزرده می کنید. امسال شروع فعالیت در زمینه های تازه و یا آغاز کسب و کارهای جدید می تواند برای شما بسیار سودآور باشد. عشقتان تصمیم های جدیدی برای زندگی خودش می گیرد که باعث می شوند احساس کنید رابطه و آینده مشترکتان به خطر افتاده است. به جای اینکه واکنش های تند و بچگانه از خودتان نشان دهید، به عشقتان ثابت کنید که دوستش دارید و برای حمایت از او و تصمیم هایی که برای پیشرفت و موفقیت خود می گیرد آماده اید. خوشبختانه زندگی شخصی شما به خوبی پیش خواهد رفت و با هیچ مشکل خاصی مواجه نخواهید بود. اگر متأهل و صاحب فرزند هستید امسال با دیدن موفقیت های فرزندانتان احساس غرور و افتخار خواهید کرد و آنها را مورد حمایت و محبت خود قرار خواهید داد. اواخر امسال سفری به مقصدی دوردست خواهید داشت که به احتمال زیاد برای شرکت در یک مجلس شادی خواهد بود. دوستان و اعضای خانواده روابط نسبتا خوبی با شما خواهند داشت، اما زیاد روی کمک آنها حساب باز نکنید. اگر قصد ازدواج داشته باشید احتمال اینکه در نیمه ی دوم سال به خانه ی بخت بروید بسیار زیاد خواهد بود. ماه های دی، اردیبهشت و مرداد بهترین و مهم ترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۱۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸
امروز به نظر می رسد که همه قصد دارند با انتظارات بیش از حدشان شما را تحت فشار قرار دهند. این شرایط باعث شده است که احساس بلاتکلیفی و سردرگمی کنید. بحث هایی که در اثر بروز یک سوء تفاهم بین شما و عشقتان شکل گرفته اند باعث می شوند نتوانید از موفقیتی که در زمینه ی حرفه ای به دست آورده اید آن طور که باید و شاید لذت ببرید. به جای اینکه به اختلافات دامن بزنید سعی کنید با صحبت کردن سوء تفاهم ها را برطرف کنید. اگر کمی سیاست به خرج بدهید می توانید به چشم به هم زدنی تمام مشکلات را حل کرده و در پایان روز موفقیت هایی که به دست آورده اید را در کنار شخصی که دوست دارید جشن بگیرید.
فال روزانه ۱۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز برای شما در تمام زمینه ها، از عشق و روابط شخصی گرفته تا پول و مسائل حرفه ای با موفقیت همراه خواهد بود. برنامه هایی که برای رفتن به سفر داشته اید امروز بالاخره بعد از مدت ها جور خواهند شد و بالاخره می توانید مشکلاتی که باعث شده بودند برای مدتی برنامه هایتان را به تعویق بیندازید حل کنید. از لحاظ سلامتی نیز حالتان بهتر خواهد شد و کسالت مختصری که داشته اید برطرف خواهد شد. شما با نگاهی مثبت و شور و هیجان به آینده تان نگاه می کنید و جسارتی بیشتر از همیشه دارید و قدم هایی برمی دارید که شاید در حالت عادی جسارت کافی برای آنها نداشته باشید. بزرگ ترین هدف ها را برای خود انتخاب کنید و مطمئن باشید که به آنها خواهید رسید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸

اگر قصد خرید و یا اجاره ی یک خانه ی جدید را داشته اید یا قرار است به شهر یا کشور جدیدی نقل مکان کنید امروز بالاخره شرایط برای انجام این کار فراهم خواهند شد و حتی اگر همین امروز به مرحله ی عملی کردن نقشه هایتان نرسید هم به زودی می توانید به خواسته هایتان جامه ی عمل بپوشانید. امروز فرصت فوق العاده ای برای سرمایه گذاری در زمینه ی املاک و مستغلات خواهد بود، اما پیش از امضای هر برگه و سندی حواستان را خوب جمع کنید و همه چیز را با دقت مورد مطالعه قرار دهید. امروز شما کمی حواس پرت شده اید و برای انجام هر کاری به دقت و تمرکزی بیشتر از حالت عادی نیاز خواهید داشت.

فال روزانه ۱۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸
امروز ممکن است مجبور باشید به برخی کارهای اداری رسیدگی کنید که زمان نسبتا زیادی از شما خواهند گرفت. همچنین، تماس های تلفنی زیادی با شما گرفته خواهند شد که وقتتان را خواهند گرفت. با این وجود، خوشبختانه مکالماتی که دارید به خوبی پیش خواهند رفت و نتایج خوبی را برایتان به همراه خواهند داشت. شما می توانید حرف هایتان را به راحتی، با صراحت و صداقت کامل به زبان بیاورید. امروز همچنین روابط عاطفی شما به خوبی پیش خواهند رفت و می توانید با نامزدتان دیداری صمیمانه و رمانتیک داشته باشید و از بودن در کنار او لذت ببرید. شاید حتی تصمیم بگیرید او را به خانه تان دعوت کنید تا شام را در کنار شما و خانواده تان بخورد.

فال روزانه ۱۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز شما احساس قدرت می کنید و از انرژی زیادی برخوردار هستید، از این فرصت استفاده کنید و راهی برای باز کردن افق های پیش روی خود پیدا کنید. تمام نشانه ها حاکی از این هستند که موفقیت در زندگی شخصی و حرفه ای برای شما فراهم شده است. امروز از طریق دوستان و یا همسایه هایتان خبرها و اطلاعات جالبی در اختیار شما قرار خواهند گرفت که برای شما بسیار جالب و تا حدودی هیجان انگیز هستند. شما می توانید از این اطلاعات به نفع خودتان استفاده کنید. در مورد اینکه چه راهی را باید در پیش بگیرید به آنچه حس درونیتان به شما می گوید اعتماد کنید. خوشبختانه حس ششم شما در حال حاضر خیلی خوب کار می کند.

فال روزانه ۱۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸

نبوغ و عملگرایی تان راه را برای دستیابی شما به موفقیت هموار کرده اند و امروز به چیزی دست خواهید یافت که برایتان از ارزش و اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این موضوع باعث می شود که در تمام طول روز احساس رضایت خاطر داشته باشید و تا حدودی هم هیجان زده شوید. امروز در خانه تان رفت و آمدهای زیادی در جریان خواهند بود و دوستان و اعضای خانواده تان به دیدن شما خواهند آمد. اگر کارهایی دارید که حتما باید انجام شوند خجالت نکشید و مهمان بازی را برای وقت دیگری بگذارید. اگر شخصی که می خواهد به دیدن شما بیاید دوست واقعی تان باشد شرایط شما را درک می کند و از اینکه به او بگویید در خانه نیستید یا کار دارید ناراحت نخواهد شد.

فال روزانه ۱۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز شما علاقه و کشش زیادی نسبت به شخص جدیدی که به تازگی با شما آشنا شده است احساس می کنید. اگر مجرد هستید اشکالی ندارد که به ندای قلبتان گوش کنید، اما زیاد هم تند نروید و به خودتان فرصت بدهید تا با او بیشتر آشنا شوید. امروز پولی که انتظارش را نداشته اید به صورت هدیه، پاداش و امثالهم به دست شما خواهد رسید. شاید وسوسه شوید که تا قران آخر آن را خرج کنید. اگر آن را برای مخارج مهمتری لازم ندارید هیچ اشکالی ندارد که به خودتان یک هدیه بدهید و از خرج کردن این پول با خیال راحت لذت ببرید. امروز برای پیدا کردن مسیرتان به ندای دورن خود اعتماد کنید زیرا به احتمال غریب به یقین شما را در مسیر درست قرار خواهد داد.

فال روزانه ۱۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸

گاهی درک اینکه چرا مردم همه چیز را تا این حد پیچیده می کنند برای شما بسیار دشوار است. امروز هم تحت شرایط کیهانی موجود، یکی از دوستان نزدیک و یا شریک زندگیتان با رفتارهای تملک گرایانه ی خود اوضاع را به هم خواهد ریخت و شما نمی توانید دلیل این رفتارهای او را درک کنید. حسادت و شکاک بودن او برایتان غیر قابل توجیه است و نمی توانید با این موضوع کنار بیایید، اما امروز سعی کنید آرامش خودتان را حفظ کنید. او تقصیری ندارد و تحت تأثیر انرژی امروز قرار گرفته است، تا فردا اوضاع خیلی بهتر خواهد شد. ممکن است به یک مهمانی یا دورهمی دعوت شوید و فرصت آشنایی با افراد جدیدی را پیدا کنید که از لحاظ شخصیتی برایتان بسیار جذاب هستند.

فال روزانه ۱۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز مسائل مربوط به سلامتی ذهن شما را به خود مشغول کرده اند. خواه با دردی مزمن دست و پنجه نرم کنید، خواه دردی شدید و ناگهانی به سراغتان آمده باشد و یا حتی مشکلی به ظاهر بی اهمیت برایتان پیش آمده باشد، دیگر نباید مراجعه به پزشک را پشت گوش بیندازید و اجازه دهید مشکلی که شاید الان با چند تا قرص قابل حل شدن باشد به چیزی بزرگتر و آزاردهنده تر تبدیل شود. شما باید توجه بیشتری به برنامه ی غذایی خود داشته باشید و ورزش کردن را حتما در برنامه ی روزانه ی خود جای دهید. اگر قصد خرید یک حیوان خانه ای را داشته اید امروز روز خوبی برای خریدن و یا پذیرفتن سرپرستی یک حیوان دوست داشتنی خواهد بود.

فال روزانه ۱۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز احساسات شما همچون امواج اقیانوسی متلاطم بسیار قوی و تأثیرگذار خواهند بود. آنهایی که شما را به خوبی نمی شناسند ممکن است فکر کنند که شما خجالتی هستید، اما شما فقط فکر می کنید همه نمی توانند در برابر این موج شدید احساسات شما مقاومت کنند و نباید آنها را با هر کسی در میان بگذارید. با این حال دلتان می خواهد آنچه در دلتان می گذرد و ترس ها و خواسته هایتان را با شخصی که به شما نزدیک است و بیشترین شناخت را از شما دارد در میان بگذارید. شاید یکی از دوستانتان پیشنهادی برای شروع یک پروژه ی جدید برای شما داشته باشد، اگر به این پیشنهاد علاقه ای دارید اجازه ندهید تردیدهایتان جلوی شما را بگیرند.

فال روزانه ۱۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸
امروز ممکن است با یک نفر که افکاری مشابه به شما دارد آشنا شوید و یا با یکی از همسایه های جدیدتان به طور اتفاقی برخورد کرده و تمایل شدیدی به داشتن ارتباط بیشتر با او احساس کنید. داشتن دوست های قدیمی و صمیمی خیلی خوب است، اما ما باید همیشه در تلاش باشیم تا برای رشد خودمان و گسترش افکارمان رابطه ها و دوستی های تازه ای را هم تجربه کنیم. اگر دوستان قدیمیتان نسبت به دوستی های جدیدتان احساس حسادت می کنند سعی کنید به آنها اطمینان خاطر بدهید که هنوز هم برای شما اهمیت زیادی دارند. اما اگر با این حال هم اصرار دارند که قانع نشوند این دیگر مشکل شما نیست!
فال روزانه ۱۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸
امروز با دقت بیشتری از پول هایتان مواظبت کنید و در خرج کردن اسکناس هایی که در جیبتان هستند کمی خساست به خرج بدهید. قرار نیست شما با فشار مالی مواجه شوید و این هم یک اقدام پیشگیرانه نیست، اما امروز شما در خرید کردن اصلا منطقی رفتار نمی کنید و ممکن است چیزهایی بخرید که اصلا به دردتان نمی خورند و خیلی زود از خرید آنها پشیمان خواهید شد. شما ممکن است در انجام فعالیتی که تا به حال حتی به امتحان آن هم فکر نکرده اید استعداد خارق العاده ای داشته باشید، امروز هم روز خیلی خوبی برای آغاز پروژه ها و کارهای تازه است، از فرصت استفاده کنید و میزان استعداد خود را در یک کار هیجان انگیز که به آن علاقمند هستید بسنجید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج