۹۰۲۵۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رزاق‌پور: خوشحالم پاقدمم برای تراکتور خوب بود

ابوالفضل رزاق‌پور، بازیکن زیر ۲۳ سال تیم امید کشورمان که فصل گذشته برای پیکان توپ می‌زد، در روز آخر نقل‌وانتقالات که چهارشنبه هفته گذشته بود، با تیم تراکتورسازی قرارداد امضا کرد و به این تیم پیوست.

فرهیختگان: ابوالفضل رزاق‌پور، بازیکن زیر ۲۳ سال تیم امید کشورمان که فصل گذشته برای پیکان توپ می‌زد، در روز آخر نقل‌وانتقالات که چهارشنبه هفته گذشته بود، با تیم تراکتورسازی قرارداد امضا کرد و به این تیم پیوست. این درحالی است که خبر تراکتوری شدن این بازیکن روز گذشته رسانه‌ای شد.

نکته قابل‌توجه اینکه این بازیکن مدنظر استقلال قرار داشت و حتی رضایتنامه‌اش را هم توسط مدیربرنامه‌هایش برای حضور در این تیم از پیکان دریافت کرد، اما با پیوستن میلیچ به استقلال عملا حضور این بازیکن در تیم آبی‌پوش پایتخت منتفی شد. گفت‌وگو با بازیکن جدید تراکتورسازی را در زیر می‌خوانید.

چرا خبر پیوستنت به تراکتور اینقدر دیر رسانه‌ای شد؟

مساله مهم نبود. اتفاقا آقای سهرابی، معاون ورزشی باشگاه اعلام کرده بود به دلیل اینکه برای بازی با پرسپولیس مشغله زیادی داشت، رسانه‌ای شدن این خبر به تاخیر افتاد، اما تاکید کرد که مرا روز آخر نقل‌وانتقالات جذب کرده‌اند. درنهایت امیدوارم مهره مثمر ثمر و خوبی برای تراکتورسازی باشم.

چطور شد تراکتورسازی را انتخاب کردی؟

۲روز آخر پیشنهاد تراکتورسازی برایم آمد. شرایط در این تیم بسیار خوب بود و احساس کردم جای پیشرفت در این تیم بیشتر برایم فراهم است. در مجموع وضعیت خوبی در تراکتورسازی حاکم بود و باعث شد این تیم را انتخاب کنم.

در آستانه استقلالی شدن قرار داشتی، اما به یکباره سر از تبریز درآوردی!

خودم هم نمی‌دانم چرا این امر محقق نشد، اما در هر صورت برای استقلالی‌ها آرزوی موفقیت دارم.

برای استقلالی شدن قرار بود خودت رضایتنامه‌ات را بگیری؟

بله، درست است، اما قسمت نبود استقلالی بشوم. شاید آنها رفیق نیمه‌راه شدند. در هر صورت استقلالی‌ها وسط مذاکرات با من، بازیکن خارجی خریدند و حتما این بازیکن از من بهتر بود که جذب استقلال شد و من هم درنهایت به تبریز رفتم.

از کی کارت را با تراکتورسازی آغاز می‌کنی؟

ان‌شاءالله بعد از تعطیلات و بعد از بازگشتن از اردوی تیم ملی امید به تبریز می‌روم تا به تمرینات این تیم اضافه شوم.

درحالی تراکتوری شدی که میثم تیموری در دیدار این تیم مقابل پرسپولیس یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و شاید همین مورد کار تو را برای فیکس شدن سخت کند.

بله؛ میثم جلوی پرسپولیس خیلی‌خوب کار کرد، اما من هم به خودم و فوتبالم شک ندارم. البته میثم از اول فصل در تراکتورسازی بود و در تمرینات با تیم هماهنگ شد، اما من هم یک درصد فکر می‌کردم نمی‌توانم در تبریز بازی کنم، به این تیم نمی‌آمدم. شرایط را سنجیدم و توانایی‌هایم را می‌شناختم و مطمئنم به من هم فرصت می‌دهند. من هنوز در تمرینات این تیم نبوده‌ام و بعد از بازگشت از اردو کارم را آغاز می‌کنم، اما می‌دانم شرایط این تیم خیلی خوب است.

پاقدمت هم که برای تراکتورسازی خوب بود و این تیم در اولین گام پرسپولیس را شکست داد.

خداراشکر. در هر صورت مهم‌تر از اینکه چه کسی بازی کند، تداوم بردهای تراکتورسازی است و امیدوارم بردهایمان ادامه پیدا کند، در غیر این صورت فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند.

از دنیزلی چقدر شناخت داری؟

فقط یک جلسه معارفه داشتیم، هرچند او مربی بزرگ و باتجربه‌ای است و تعریف او را زیاد شنیده‌ام.

فکر می‌کنی روزی استقلالی شوی؟

فوتبال هزار و یک بالا و پایین دارد و همه‌چیز احتمالش هست و آدم از فردایش خبر ندارد و حتی امکان دارد از همین تبریز لژیونر شوم و خیلی‌زود به اروپا بروم.

حرف آخر؟

توکل به خدا. ان‌شاءالله بعد از سفر به ازبکستان به تبریز می‌روم تا کارم را آغاز کنم. خداراشکر وضعیت تیم باشگاهی‌ام هم مشخص شد و دیگر از این لحاظ نگرانی ندارم و بدون دغدغه می‌روم برای کمک به تیم ملی امید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج