۹۰۲۵۷۷
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

درخشان: برای حل مشکل علیپور پا درمیانی می‌کنم

سرمربی اسبق پرسپولیس می‌گوید حاضر است برای حل مشکل بین علیپور و باشگاه پادرمیانی کند.

ایلنا: حمید درخشان در خصوص دیدار پرسپولیس با تراکتور اظهار داشت: بازی دلچسب و خیلی جذابی که انتظارش را داشتیم نبود و می‌توانست بهتر از این باشد. به نظرم پرسپولیس اشکالاتی در این بازی داشت که باعث شد در نهایت شکست بخورد و نتواند از فرصت‌هایش استفاده کند و به بازی برگردد. به هر جهت این شکست باید درس عبرتی شود برای پرسپولیس تا در دیدارهای بعد به خودِ واقعی‌اش برگردد و دوباره بیشترین امتیازات را جمع کند.

وی در مورد نقش دنیزلی و کالدرون در بازی گفت: به هر حال سرمربیان همیشه در نتایج و روند بازی‌ها نقش دارند و نمی‌توان گفت نقششان پررنگ نبوده است. پرسپولیس در چینش مهره و برخی از تصمیمات در جریان بازی اشتباهاتی داشت ولی در مجموع بهتر از تراکتور بازی کرد و متاسفانه از فرصت‌هایش استفاده نکرد. این را هم بگویم که تراکتور تیم خوب و پرمهره‌ای است و در تبریز خیلی سخت می‌شود از آنها امتیاز گرفت ولی به هر جهت باید اشکالاتی که در پرسپولیس وجود دارد رفع شود.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد ماجرای علی علیپور و مشکلاتی که با باشگاه پیدا کرده گفت: من خیلی فضای مجازی را رصد نمی‌کنم و پست علیپور را ندیدم و فقط در مورد آن شنیدم. یک بخش مشکل او با باشگاه است و بخش دیگر فشار انتقاداتی که به او وارد می‌شود ولی به هر حال همه ما باید بدانیم که پرسپولیس تیم بزرگی است و پوشیدن پیراهن این تیم باید برای هرکسی آرزو باشد و باید قدر آن را بدانیم. وقتی در چنین تیمی بازی می‌کنیم زیر ذره‌بین هستیم و افشار انتظارات از ما زیاد است و باید با این مسائل کنار بیاییم که یک روز برای ما هورا می‌کشند و یک روز ممکن است ما را هو کنند.

درخشان در ادامه گفت: بحث دیگر هم که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که مشکل گلزنی پرسپولیس از علیپور نیست و از خط هافبکی است که او را خوب تغذیه نمی‌کند. علیپور در بازی با تراکتور زیاد موقعیت بدست نیاورد و نمی‌شود انتظار داشت از یک موقعیت یک گل ایجاد شود. حتی فرشاد پیوس هم که هرسال آقای گل می‌شد ۱۰ فرصت گل پیدا می‌کرد تا یکی را گل کند و بهترین مهاجمان دنیا هم نمی‌توانند در هر بازی از یک موقعیت یک گل بسازند.

وی در مورد قرارداد ۶۹۷ میلیونی علیپور که باعث دلخوری او از مسئولان باشگاه شده عنوان کرد: واقعاً این مبلغ برای علیپور کم است. او بازیکن زحمتکشی است و چند سال است بهترین بازی‌ها را برای تیم انجام می‌دهد و حقش بیشتر از این صحبت‌هاست. من او را با ۸۰ میلیون از راه آهن آوردم و حالا با سابقه آقای گلی لیگ یکی از بهترین مهاجمان ایران است و باید در حد ارزشش پول بگیرد.

سرمربی اسبق پرسپولیس در پایان گفت: امیدوارم مشکل علیپور با باشگاه حل شود و من هم حاضرم برای حل این مشکل پا در میانی کنم و حتما با علیپور صحبت می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • tiger

      بازهم درخشان می درخشد.وجالب فکر میکنه آدم مهمیخ

    • ₩€#£@&!

      واقع عن تیم پر افتخار پرسپولیس به بزرگترهایی مثل شما احتیاج داره
      ببین کار شون به کجا کشیده
      یادش رفته موقعی که علی دایی سرمربی لنگ بود چطوری زیر پاش رو خالی کرد و هم زمان اومده بود سر تمرین .

    • پرویز

      علیپور زمانی هم که از طرف هافبک ها تغذیه می شد هم کارایی نداشت چه برسد به حالا پاس گل مظاهری را به راحتی هدر داد فکر کنم مخصوصا اینکار را کرد

    • بدون نام

      با سلام آقا یکی به این حمید درخشان بگه اگر یک روز درموردتیم پرسپولیس وبازیکنانش اظهارنظر نکنه هیچ کس نمیگه حمید خان لاله خودش وقتی سرمربی پرسپولیس بود چه دسته گلی زد بسرپرسپولیس که الان وقتی بیرون نشسته هی نظرمیده میگه لنگش کن

    • اشک

      آقای درخشان خودت مشکل اصلی برای پرسپولیس هستی لطفا دخالت نکن

    • بدون نام

      آقای درخشان شماچکاره ایدکه پادرمیانی میکنی جناب سلطانیفرهمه چیزرادرست میکندضمناًورزشی نویس برترینهااگر درموردپرسپولیس انتقادی نوشته شودچاپ نمیکنیدماهیت شماهم روشن شده

    • بدون نام

      تو کی که بخوای پادر میانی کنی؟ا

    • محمد

      نومرد
      تو خودت خدایی فضاییییی مجاز هستی
      نگو نه

      پاسخ ها

      • اریا

        علیپور خودش فهم خوبی دارد فکر نکنم تو بهترش کنی پات بکش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج