۹۰۲۶۱۶
۲۱ نظر
۵۰۰۵
۲۱ نظر
۵۰۰۵
پ

نهاوندیان: فشارهای تورمی کاهش یافته است

معاون اقتصادی رئیس‌ جمهور شاخص‌های اقتصادی سه ماه اخیر را نشان‌دهنده کاهش شدت التهابات در اقتصاد ایران عنوان کرد و گفت: هم در بازار ارز و هم در تورم، کاهش فشارهای تورمی را شاهد هستیم.

خبرگزاری تسنیم: معاون اقتصادی رئیس‌ جمهور شاخص‌های اقتصادی سه ماه اخیر را نشان‌دهنده کاهش شدت التهابات در اقتصاد ایران عنوان کرد و گفت: هم در بازار ارز و هم در تورم، کاهش فشارهای تورمی را شاهد هستیم.

محمد نهاوندیان با اشاره به رویکرد دولت در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: با پشت سر گذاشتن دوره مدیریت بحران که در ۱۸ ماه گذشته بر اقتصاد ایران گذشت، برنامه‌ریزی و آمادگی اقدام اقتصادی برای ۲۴ ماه پیش رو در دستور کار دولت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در سال ۹۸ که به‌عنوان سال رونق تولید نام‌گذاری شده است، در ستاد اقتصادی دولت به‌طور منظم، تصمیمات ستادی و کلان در رابطه با اقتصاد مقاومتی گرفته‌ شده است.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور نگاه همه‌جانبه دولت به بخش‌های مختلف اقتصادی را مورد تأکید قرار داد و افزود: قسمت‌های مختلف اقتصادی کشور در جلساتی در حضور رئیس‌جمهور شرکت می‌کنند و برنامه‌های خودشان در رونق تولید را ارائه می‌کنند.

وی شاخص‌های اقتصادی سه ماه اخیر را نشان‌دهنده کاهش شدت التهابات در اقتصاد ایران عنوان کرد و ادامه داد: هم در بازار ارز و هم در تورم، کاهش فشارهای تورمی را شاهد هستیم.

نهاوندیان با اشاره به روند رشد در بخش‌های پیشران اقتصاد، تصریح کرد: این بخش‌ها نیز توانسته‌اند رشد منفی را که بر اقتصاد ایران در سال گذشته به دلیل تحریم‌ها تحمیل شد را به رشد مثبت تبدیل کنند.

وی ایجاد رشد مثبت برای بخش‌های مختلف اقتصادی در ۳ ماه اخیر را مورد توجه قرار داد و از صنایع غذایی، شیمیایی، فولاد، خودرو، کشاورزی و گردشگری به‌عنوان نمونه‌های این رشد یاد کرد.

نهاوندیان از پیش‌بینی‌هایی خبر داد که برآورد مجموعه اقتصاد ایران در سال ۹۸ را به سمت مثبت می‌دانند و خاطرنشان کرد: این در واقع جدی‌ترین پاسخ اقتصاد ایران به تحریم‌های اقتصادی خواهد بود که دشمن می‌خواست با صفر کردن فروش نفت و اعمال تحریم‌ها بر صادرات و بانک، اقتصاد ایران را زمین‌گیر کند.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور ادامه داد: البته فشار بر مردم وارد آمد اما مردم مردانه ایستادگی کردند و دشمن به‌هیچ‌وجه به هدف خود نمی‌رسد.

وی ابراز امیدواری کرد: با مثبت شدن شرایط اقتصادی و آمادگی برای بازگشت به مسیر بهبود و توسعه که پیش‌ازاین، کشور در یک تجربه پنجاه‌وپنج ماهه از تیرماه سال ۹۲ تا دی‌ماه سال ۹۶ داشته ادامه پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرویز

      دهان ملت را صاف کرده اید خجالت هم نمی کشید

    • بدون نام

      شما که اون بالا نشستین
      اصلا فشاری ناشی از تورم بهتون وارد شده ؟؟؟
      مردم دارن له میشن
      خدا ازتون نگذره

      پاسخ ها

      • سامی

        معلونه که اونام بهشون فشار میاد هر چی ملت فقیر تر شن حجم موجودی کارتاشون افزایشی میشه فشار به جیباشون میاد

    • بدون نام

      کار مدیریت بحران = انتقال مستقیم فشار به توان 3 به مردم برای سرپوش گذاشتن به ناکارامدیها و سومدیریتهای چند سال گذشته وانگاه که توان به 2 رسید , ادعا کنن که مدیریت. شبانه روزی بحران اعمال کرده ایم .

    • ......

      هیچ فشاری کاهش نیافته کم کم مردم دارن عادت میکنن هر چقدر فریاد زدن گوش کسی بدهکار نبود ، حالا برید سر گران کردن اصل کاری ( سوخت )

    • بدون نام

      راست میگه کمرمون شکسته، خاک بر سرمون

    • بدون نام

      فقط برای شما حقوق نجومی گیرها

    • بدون نام

      دروغگو مگه تو معنی فشارو میدونی یا کشیدی

    • عبدالرحمن

      فشار سرجاشه منتهی مردم دیگه خرید نمی کنند ...

    • بدون نام

      تو ایران!؟

    • بدون نام

      تا زمانی که شما مرفهین بی درد سرتونو کردید زیر برف و خودتون و به کوری و کری زدید امیدی در کار نیست!

    • بدون نام

      شیری که پارسال می خریدیم ۲۸۰۰ الان شده ۷۴۰۰...... معلومه کاهش یافته....

    • رازقندی

      بی شرم و حیا خجالت نمی کشه. ظاهرا شب خیلی راحت می خوابی.

    • بدون نام

      دروغگو !!!!!شما و سیف و روحانی و نوبخت و جهانگیری و نیلی مردم رو بد بخت کردین الان دارین مثلا جو روانی رو با این مزخرفات آروم میکنین !!!!!! ...

    • بدون نام

      کجا کاهش یافته

    • بدون نام

      فشار به شما ا فشار به مردم؟

    • زمانی،سوادکوه شمالی

      فشار تورمی کم نشده بلکه مردم کمر بند هایشان را یک خانه تنگتر بسته اند.

    • بدون نام

      تنها شما شاهد پایین اومدن تورم هستید ، اما مردم همچنان زیر بار گرانی مایحتاج له میشوند ، پر واضحه. وقتیکه نمیتوانید کار سازنده ای به نفع مردم انجام بدید , برای تبرئه و خوشنودی خودتون در حالیکه سرتون همچنان زیر برفه با پر رویی از جانب یک ملت دروغ میگویید ، خیلی ....... هستید

    • لاله زاده

      توچه می دانی فشار یعنی چه وتورم چند بخشه اقتصاد دان متشخص؟!!! آخرین بار کی برای خرید رفته ای وقتی همه اقلام برای شما مهیاست نمی توانی از فشار تورم حرف بزنی چون فشاری برتو وارد نمی شود ودرکش برای شما مشکل است

    • لاله زاده

      توچه می دانی فشار یعنی چه وتورم چند بخشه اقتصاد دان متشخص؟!!! آخرین بار کی برای خرید رفته ای وقتی همه اقلام برای شما مهیاست نمی توانی از فشار تورم حرف بزنی چون فشاری برتو وارد نمی شود ودرکش برای شما مشکل است

    • سامان رضایی

      یا خدا خودت کمک بکن به ملت ایران روز به روز ملت ایران فقیرتر میشوند نان ندارن بخورند خدایا رحمی بکن کشور را هزارسال عقب انداختند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج