۹۰۲۶۳۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بیک‌زاده: نکونام هم غریبانه خداحافظی کرد

بازیکن سابق استقلال تهران میهمان برنامه سلام صبح به خیر بود.

ایلنا: به نقل از روابط عمومی «سلام صبح بخیر»، سعید اکبری امروز در این برنامه میزبان هاشم بیک زاده و تیام و تیارا فرزندانش پس از خداحافظی او از فوتبال بود. تارا دختر کوچک بیک زاده در ابتدای مصاحبه گفت پرسپولیسی است ولی تیام گفت استقلالی است.

مدافع سابق تیم ملی در پاسخ به اینکه چرا دخترش گفته پرسپولیسی است گفت: در خانه که آبی است و استقلالی. فکر کنم اینجا یکی از همکاران شما گفت کاش یکی از دخترهای من پرسپولیسی باشد و به همین خاطر تیام اینطور می گوید! البته او حین بازی من در استقلال خیلی کوچک بود.

وی درباره دوری مداوم از خانواده در زمان بازی کردن گفت: کار بازیکنان حرفه ای خیلی سخت است و آنها دور از خانواده هستند. ما اردوهای زیادی در سال برگزار می کنیم و دور از خانواده بودن خیلی سخت و یکی از دشواری های بازی در فوتبال حرفه ای است.

تیارا نیز درباره دوری از پدر گفت: از دوری بابا اذیت می شدم و دلم می خواست او بیشتر پیشمان باشد. بازی های بابا را می دیدم و او خیلی خوب بازی می کرد اما دوست داشتم زودتر از فوتبال خداحافظی کند.

بیک زاده درباره خداحافظی اش از فوتبال گفت: صحبت هایی با فرج کاظمی داشتم که ایشان تجربیات زیادی در مربی گری دارد و طبق مشورتی که با آقای قلعه نویی داشتم صلاح را بر این دیدم که از بازیکنی خداحافظی و مربی گری را آغاز کنم. از آقای کاظمی هم تشکر می کنم که آغاز دوران مربی گری ام در کنار مربی هست که از نظر فنی مورد قبول همه است و امیدوارم در این عرصه هم موفق باشم.

وی که دخترش مدام می گفت نه بابا خداحافظی نکن درباره اینکه آیا دیر خداحافظی نکرده، تاکید کرد: طبق صحبت هایی که با آقای کاظمی داشتم او می گفت اگر با من بود دوست داشتم پارسال این کار را انجام بدهی و دیگر در لیگ یک بازی نکنی. چون بازی های ملی و در لیگ افتخارات داشتی. قسمت بر این شد که امسال خداحافظی کنم و از این بابت هم خوشحالم.

بیک زاده درباره خداحافظی های بد چهره های فوتبالی که دور از مستطیل سبز اتفاق می افتد تصریح کرد: جا افتاده و همه عادت کرده اند مثلا نکونام را ببینید که چطور در یک جای غریب خداحافظی کردو این به مدیریت تیم ها و باشگاه ها برمی گردد. همه انتظار دارند یک بازی خداحافظی بگذارند و از هوادارانی که در سرما و گرما چندین سال در ورزشگاه با آنها بوده خداحافظی کند. این به مدیریت باشگاه برمیگرددد که هیچ عکس العملی ندارند.

وی در پاسخ به اکبری که از خداحافظی بد عابدزاده، علی کریمی، مهدی مهدوی کیا و فرهاد مجیدی نام می برد، تاکید کرد: حداقل برای اسطوره هایمان لازم است که با احترام خداحافظی کنند و جایگاه و منزلت آنها حفظ شود. بالاخره باید از یک جا شروع شود و بازی که برای بازیکن می گذارند هم شان و شخصیت رعایت می شود هم می توانند با احترام خداحافظی کند. خداحافظی دور از زمین چمن در ذهن ها خاطره بدی به جا می گذارد و امیدوارم خداحافظی های بعدی با احترام تر باشد.

این بازیکن سابق استقلال درباره عکسی که مربوط به بازی با کره تاکید کرد: ما توانستیم با بردن تیم قوی کره به جام جهانی صعود کنیم و هموطنانمان را خوشحال کنیم و این همه از لطف خدا بود و خدا را شاکر کردیم.

تارا هم درباره حضور پدر در مدرسه و اینکه آیا برایش پارتی بازی می کنند یا خیر گفت: نه

بیک زاده درباره از دست دادن جام جهانی برزیل و جام ملت‌های استرالیا گفت: ۱۰ روز قبل از جام جهانی بازی دوستانه ای با تیم مونته نگرو داشتیم که من آنجا مصدوم شدم. کارلوس کی‌روش همیشه به من لطف داشت و درس های زیادی از او گرفتم و جا دارد از او تشکر کنم. امیدوارم هر جا هستند موفق باشند. من از آن بازی به ایران نیامدم و از همانجا برای مداوای پایم به برزیل رفتم تا بچه ها بیایند.

وی افزود: جام ملت ها هم در سیدنی در تمرین بودیم که درگیری سر توپ داشتیم و اشکان دژاگه دست مرا کشید و این استخوان روی دستم شکست و نتوانستم کار را ادامه بدهم. او خیلی ناراحت بود و خودش را می خورد و معذرت خواهی می کرد اما دیگر فوتبال است و مصدومیت دارد. این موضوع باعث شد با بدشانسی جام ملت ها را از دست بدهم و دیگر نتوانستم بازی کنم. در همه این ها خیریتی بوده و خداراشکر می کنم.

در این لحظه تیارا گفت مگر دست با کشیدن می شکند؟ که هاشم برایش توضیحاتی داد. در ادامه تیارا مجری برنامه را نشان داد و گفت: این دستت را شکست؟ که بیک زاده گفت نه اشکان دژاگه!

بیک زاده درباره وضعیت فعلی استقلال اظهار کرد: ما جزو هواداران استقلال هستیم و دوست داریم در هیات مدیره و مدیرعامل آرامش کامل باشد و به بازیکنان انتقال داده شود در هیات مدیره خیلی مشکل هست و با هم هماهنگ نیستند و هیچکس دیگری را قبول ندارد. این خیلی در تصمیمات سرمربی تاثیر می گذارد و همین تصمیمات روی زمین برده می شود. من فکر می کنم کار خیلی سختی دارند. اگر آقای فتحی قرار است بماند با قدرت کار کند و اگر قرار است برود زودتر این اتفاق بیفتد که هواداران از نگرانی دربیایند و آرامش داشته باشند.

تیام دختر استقلالی بیک زاده هم گفت بازی های استقلال را می بیند ولی نظری ندارد.

وی درباره عصبانیت استراماچونی گفت: این عصبانیت به باشگاه برمیگردد و برنامه هایی که او خواسته یا نبود مترجم در بازی اول باعث عصبانیت او شده است. امیدوارم شرایط بهتر شود. استقلال چند سال است نتیجه نگرفته و امیدوارم با این مربی و بازیکنان خوبی که گرفته اند به نتیجه برسند و هواداران را خوشحال کنند. از هواداران هم می خواهم در کنار تیم باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج