۹۰۲۶۹۰
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

انتقاد از انتخاب‌ لقب ذوالقرنین برای رئیسی

نماینده مردم میاندوآب در مجلس گفت: کسانی که امروز دولت و مجلس را فاقد ارزش نشان می دهند برای بعضی افراد لقب ذوالقرنین انتخاب می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم میاندوآب در مجلس گفت: کسانی که امروز دولت و مجلس را فاقد ارزش نشان می دهند برای بعضی افراد لقب ذوالقرنین انتخاب می‌کند.

همین آقایان تا دیروز در مورد مرحوم هاشمی می گفتند "مخالف هاشمی مخالف پیغمبری است" آخر سر دیدیم که چه برندی برای مرحوم هاشمی درست کردند و چه چیزهایی که به او نسبت ندادند؛ همین افراد می‌گفتند احمدی نژاد جزو ۳۱۳ نفر یاران ولی عصر(عج) است که قبل از خود امام زمان (عج) ما او را کشف کردیم؛ دیدیم که احمدی نژاد به چه موجودی تبدیل شد.

جهانبخش محبی‌نیا در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: امروز دچار یک آسیب کلان سرطانی و خطرناک شده‌ایم. این آسیب از طرف آمریکا طراحی شده و جامعه ایران و دارایی‌های آن را در معرض بی‌نظمی قرار داده است؛ مبانی نظری این سناریو توسط دشمنان قسم خورده انقلاب و کشور طراحی شده و جالب اینجاست که توسط عده‌ای اجرایی می‌شود که خود را از همه انقلابی‌تر می‌دانند.

نماینده مردم میاندوآب و شاهین شهر در مجلس ادامه داد: ما در دوران راهنمایی معلم سخت گیری داشتیم؛ وقتی این معلم قصد رفتن به سربازی کرد همه دانش آموزان از خوشحالی گریه می‌کردند ما آن قدر گریه می کردیم که مدیر مدرسه گفت: اگر وضعیت این طور است با مسئولان کشور صحبت کنیم و برای او تخفیف بگیریم وقتی ما متوجه شدیم که واقعا می‌خواهند او را برگردانند یواشکی از گریه دست برداشتیم؛ امروز گریه دشمنان قسم خورده با کسانی که ادعای انقلابی‌گری می‌کنند، در یک کاسه ریخته می‌شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: عده‌ای دست به دست هم داده‌اند تا مجاهدت‌های ملت ایران را به هرز بکشانند؛ ما برای اداره جامعه نهادی به نام دولت و مجلس داریم آنها برای این که این نهادها را فاقد ارزش نشان بدهند دست به هر کاری می‌زنند؛ روزنامه‌هایی که از بیت المال ارتزاق می‌کنند و هم صدا با بی بی سی و صدای آمریکا می‌گویند که نهاد دولت و مجلس از کار افتاده اند و کارآیی لازم را ندارند .

محبی‌نیا ارگان‌هایی که ارزش‌های دولت و مجلس را نمی‌بینند را آمریکایی خواند و گفت: کسانی که امروز دولت و مجلس را فاقد ارزش نشان می‌دهند برای بعضی افراد لقب ذوالقرنین انتخاب می‌کنند؛همین آقایان تا دیروز در مورد مرحوم هاشمی می گفتند «مخالف هاشمی مخالف پیغمبری است»؛ آخر سر دیدیم که چه برندی برای مرحوم هاشمی درست کردند و چه چیزهایی که به او نسبت ندادند. همین افراد می گفتند احمدی نژاد جزو ۳۱۳ نفر یاران ولی عصر(عج) است که قبل از خود امام زمان ما او را کشف کردیم دیدیم که احمدی نژاد به چه موجودی تبدیل شد.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس گفت: من خواهش می کنم این کارها را نکنند. آنها قلم خوبی دارند نگاه آنها نباید در راستای پیاده کردن اهداف دشمن باشد؛ گاهی اوقات ما به نشست‌هایی می‌رویم و فردی که ۳۵ سال بیشتر ندارد و جبهه نرفته، با شهدا نبوده و در انقلاب نیز شرکت نداشته است میکروفن به دست می گیرد و به فرماندار، نماینده مجلس، امام جمعه و رئیس قوه قضاییه اعتنا نمی کند. او از کجا آمده است؟ متولد کدام نظام اداری است؟ او با بدترین واژه گان و یک بی‌ادبی مفرط به جایی رسیده که اظهار می کند ۹۵ درصد مسئولان در راستای غیر مصالح مردم عمل می‌کنند؛ مردم هم این سخنان را تایید می کنند.

محبی نیا ضمن انتقاد از هجمه‌های وارد به مجلس و دولت افزود: ما خودزنی می‌کنیم. اگر دولت و مجلس از حیز انتفاع خارج شد و فاقد ارزش نشان داده شد به کجا می‌رسیم؟ چندی پیش در مجلس مساله‌ای بین آقایان عبادی، سلیمی و آزادی‌خواه پیش آمد که به زیباترین شکل تعاملی کردند و مساله را به پایان رساندند؛ این قدر نخبه کشی نکنید.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس تصریح کرد: نتیجه آن رفتارها این است که افراد نخبه و آنهایی که سرشان به تنشان می‌ارزد دیگر وارد ریاست جمهوری، مجلس، شورای شهر و ... نمی‌شوند؛ مملکت به دست انسان‌های متملقی می‌افتد که یک شبه انقلاب را می فروشند.

محبی نیا ادامه داد: وقتی یک جایی صحبتی می کنیم باید ده جا پاسخ دهیم که به خدا منظور من انقلاب نبوده است؛ به خدا قسم ما انقلاب را از دل و جان دوست داریم و جمهوری اسلامی را جان خود می‌دانیم، اما عده‌ای فضایی به وجود آورده‌اند که ما مجبور می‌شویم هزاران جا توضیح دهیم که مراد من از فلان سخنرانی انقلاب نبود. عده‌ای در کشور فضایی به وجود آورده اند که همکار از همکارش می‌ترسد که دردهای جامعه را بیان کند.

وی در پایان با بیان این که "مراقب‌ترین شخصیت از دموکراسی مقام معظم رهبری بوده است" با بیان این اعتقاد که «در اصلاح قانون اساسی عده‌ای انحراف مجلس را در دستور قرار داده‌اند» خاطرنشان کرد که بر همین اساس و در راستای دفاع از دموکراسی این موضوع از دستور کار مجلس خارج شد.

به گزارش ایسنا حسین شریعتمداری روز گذشته حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی را ذوالقرنین معرفی کرده بود و اظهار داشت: که ذوالقرنین همان کورش است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مشکل از امریکاست؟لابد شما ها پاک و خوبید.رو که نیست....

    • بدون نام

      درودبررییسی

    • بدون نام

      در اینکه مجلس فاقد ارزش هست که شکی نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگر از همین مجلس نبودند که در بازار خودرو چه کار هایی کردند،،نماینده ای که باید با مردم باشد با خودرو ساز بوده چرا،،،،چون که پول داره چرا طرف مردم را نمیگرفت،،،از دولت هم چی باید گفت که عده ای هستند با کارهای اختلاس دولت را بدنام میکنند ،این همه اختلاس. از بانک سرمایه ،،،از بانک مرکزی که این همه ارز،وطلا را چوب هراج زدندند. اون از جهاد کشاورزی که این همه گوشت را به بازار آزاد دادند که به والله به کسی که اعتقاد دارین حتی نیم کیلو از این گوشت ها دست ما نرسید. مگر غیر از این بوده ،الان یک نفر اومده داره با این همه مشکلات که برای نظام ومردم پیش آوردند داره مبارزه می‌کنه ،،خدا خیرش بده حالا یا سیدی که از خراسان آمده ،یا کورش کبیر همه باید ازش تشکر و قدردانی کنند

    • بدون نام

      واقعا راست میگید ولی میخواستم بدونم چرا میگید کساییه که بگید شریعتمداری بگید اصولگراهای ....

    • بدون نام

      هورا هورا برای چنین نماینده ای درود بر آن مردمی که چنین نماینده ای روانه مجلس کرده اند مجلس باید جای وکیل رعایا باشد نه وکیل حاکمان

    • بدون نام

      ازترس سید که نکند پرونده اش روشود چرت گوی میکند

    • لاله زاده

      من از جناح ومناح خوشم نمی آید ولی این همشهری ما مثل اینکه دیر متوجه شده که دولت ومجلس چند وقته از درد مردم بی خبرند خود روحانی گفت که من زبان برخی از مردم را نمی فهمم ومجلس هم که فعلا بیشتر حاشیه ها را دنبال می کند تا ضروریات مردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج