۹۰۲۷۱۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

رانندگان عراقی در چذابه اعتصاب کردند

رییس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به اعتصاب رانندگان در سمت عراقی مرز چذابه، گفت: این موضوع باعث اخلال در روند صادرات کالا‌های ایرانی به کشور عراق شده و پس از گذشت بیش از ۱۰ روز نیز همچنان پابرجا است.

ایسنا: رییس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به اعتصاب رانندگان در سمت عراقی مرز چذابه، گفت: این موضوع باعث اخلال در روند صادرات کالاهای ایرانی به کشور عراق شده و پس از گذشت بیش از ۱۰ روز نیز همچنان پابرجا است.

شهلا عموری، با اشاره به مشکلات کامیون‌های حمل بار در مرز چذابه، اظهار کرد: با توجه با فعال شدن باسکول‌های عراقی مسیر العماره و بصره، دولت عراق از هر کامیون اقدام به اخذ ۲۰ هزار دینار می‌کند و این مساله باعث اعتراض کامیونداران شده است و با توجه به این بحث شاهد اخلال در روند صادرات کالا در مرز چذابه هستیم.

وی افزود: در طی ۱۰ روز اعتصاب رانندگان عراقی به علت شروع به کار باسکول‌های طرف عراقی تعداد ۲۵۰ کامیون کالاهای لبنیات و تره‌بار و میلگرد به علت اعتصاب رانندگان به مرزهای دیگر و یا شرکت تولیدکننده برگشت داده شده و یا در بارانداز مانده‌اند و نتوانسته‌اند نسبت به حمل بار خود به آن سوی مرز اقدام کنند.

رییس اتاق بازرگانی اهواز تصریح کرد: در طول مدت زمان این مشکلات به وجود آمده در مرز چذابه بیش از ۴۰۰ کامیون کالاهای مصالح ساختمانی در انبار بارانداز و یا در محوطه بارانداز تخلیه شده است.

عموری ادامه داد: به دلیل مشکلات به وجود آمده در مرز چذابه، با اخلال و سرگردانی خودروهای حمل بار ایرانی رو به رو هستیم و این شرایط باعث شده تا خسارت‌های زیادی به صادرکنندگان وارد شود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم تا با همکاری طرف عراقی شاهد حل مشکل به وجود آمده در مرز چذابه باشیم تا صادرکنندگان بتوانند به خوبی کار صادرات را از این مرز انجام دهند و مساله‌ای در این زمینه به وجود نیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدارا شکر.این کارخداست.وگرنه چیزی درکشور نمی ماند وکمبود یعنی گرانی.

    • بدون نام

      خدا کند مرز عراق بسته شود تا کالا ارزان شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج