۹۰۲۸۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آغاز مذاکرات یوونتوس با بواتنگ

باشگاه یوونتوس چشم به جذب مدافع آلمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ دارد.

خبرگزاری تسنیم: مصدومیت جدی که جورجو کیه‌لینی از ناحیه زانو به آن دچار شد و حداقل او را به مدت شش ماه به دور از میادین نگه خواهد داشت، مسئولان باشگاه یوونتوس را به تکاپو انداخته است تا در فاصله یک روز مانده به پایان نقل‌وانتقالات تابستانی در اروپا به فکر جذب یک مدافع بیفتند.

در نبود کیه‌لینی، ماتیس دلیخت ۱۹ ساله در برتری ۴ بر ۳ شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال یوونتوس مقابل ناپولی در هفته دوم سری A ایتالیا، در کنار لئوناردو بونوچی در قلب خط دفاعی بانوی پیر ایفای نقش کرد، اما مدیران باشگاه یوونتوس به دنبال اضافه کردن مدافعی باتجربه به ترکیب این تیم هستند و بواتنگ نظر آنها را به خود جلب کرده است.

آغاز مذاکرات یوونتوس با بواتنگ

براساس گزارش رسانه‌های مختلف از جمله «توتو اسپورت»، «کالچو مرکاتو» و «بیلد»، اولین هدف یوونتوسی‌ها برای تقویت خط دفاعی خود، ژروم بواتنگ است که پیش از جذب ماتیس دلیخت توسط قهرمان ایتالیا، از احتمال حضورش در یووه یاد کرده بودند.

این مدافع آلمانی که هفته آینده 31 ساله می‌شود، از سال 2011 و پس از جدایی از منچسترسیتی برای بایرن مونیخ بازی کرده و با این تیم به عناوین مختلفی از جمله کسب سه‌گانه قهرمانی آلمان و اروپا در سال 2013 دست یافته است.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» هم گزارش داد گزینه‌های بعدی یوونتوس برای تقویت خط دفاعی، مهدی بن‌عطیه مدافع مراکشی الدحیل قطر و بازیکن پیشین یوونتوس و دژان لاورن کروات از لیورپول است.

بواتنگ همچنین در عکس تیمی که هر سال توسط باشگاه بایرن گرفته می‌شود، حضور نداشته است و این نشانه‌ای از قطعی بودن جدایی وی به نظر می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج