۹۰۲۸۵۸
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

پُست اینستاگرامی واعظی درباره سختی‌های ۹۷

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با بیان اینکه سال ۹۷ برای دولت و مردم و هم برای سیاست خارجی ما سالی سخت بود، گفت: در شرایط فعلی شاهد آنیم که وقتی آرامش و امیدواری به آینده وجود داشته باشد کارهای بزرگ هم انجام می‌شود.

خبرآنلاین: محمود واعظی با انتشار پستی در اینستاگرام خود روایتی از حضورش در برنامه نگاه یک و گزارش اقدامات دولت دوازدهم را بازگو کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور در این یادداشت نوشت:

دیشب در آخرین روز از هفته دولت و شب اول ماه محرم که ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)‌ بود، در برنامه نگاه یک حضور یافتم. در این برنامه شرح مفصلی از اقدامات دولت در سال گذشته و برنامه‌های پیش رو بیان کردم از جمله اینکه سال ۹۷ برای ملت، دولت و سیاست‌های خارجی سال سختی بود.

سال ۹۷ برای دولت و مردم و هم برای سیاست خارجی ما سالی سخت بود به علت آنکه همه با سختی‌هایی از جانب تحرکات آمریکا و دیگر کشورهای غربی، اسرائیل و همینطور عربستان سعودی مواجه شدیم و این سه کشور از همه امکاناتشان استفاده کردند تا فشار گسترده ای را بر مردم، نظام و دولت ما وارد کنند.

سال قبل شاهد تبلیغات منفی گسترده‌ای به نام جنگ تبلیغاتی و هم زمان با آن با فعالیت اتاق فکر این سه کشور به عنوان جنگ روانی مواجه بودیم و در چنین شرایطی هر روز یک تبلیغات و مطلب جدید از طریق فضای مجازی و رسانه‌های گوناگون با زبان فارسی و غیره را تبلیغ و پمپاژ می‌کردند و سعی داشتند فاصله ای میان مردم و نظام ایجاد کنند.

پُست اینستاگرامی واعظی درباره سختی‌های ۹۷

در این وضع دولت برای اعتمادسازی بیشتر میان مردم و دولت تلاش می‌کرد، زیرا رسانه‌های غربی در دوره‌ای تبلیغ می‌کردند که قرار است جنگ شود، در دوره‌ای از قحطی می‌گفتند که البته بی‌اثر هم نبود. قوای سه گانه، مجلس و سایر نهادها نظامی، انتظامی و امنیتی در مقابل فشارها، از انسجام بیشتری برخوردار می‌شدند و هر چه دوره سختی بود اما انتهای این دوره، نوروز امسال بود که همراه شد با رحمت الهی از حیث بارندگی و سیلی که در کشور جاری شد و ایجاد همبستگی میان مردم برای کمک به سیل زدگان کلاً فضا را عوض کرد.

در ادامه تصریح کردم که در شرایط فعلی شاهد آنیم که وقتی آرامش و امیدواری به آینده وجود داشته باشد کارهای بزرگ هم انجام می‌شود. مثلا شاهد بودیم در پالایشگاه، پتروشیمی سدسازی، اتوبان، راه‌آهن و بخش‌های مختلف در مقاطع گوناگون پروژه‌های بزرگی توسط رئیس‌جمهوری یا معاون اول یا وزرا در استان‌های مختلف افتتاح شد و ما خودمان با توجه به اینکه این پروژه‌ها مرتب در حال افتتاح بود به ذهن می‌آمد که هفته دولتمان کمی کم رونق است ولی دیدیم با عنایتی که شد در هفته دولت، از شنبه گذشته همه روزها در سراسر کشور پروژه‌ها و برنامه‌های متعددی داشتیم.

در هفته دولت که شنبه آخرین روز آن بود، اکثریت اعضای دولت فرصت یافتند از طریق برنامه‌های مختلف صدا و سیما با مردم و مخاطبانشان صبحت کنند و با بیان برنامه‌هایشان، دورنمایی از آینده را برای مردم ترسیم کنند که در همان برنامه از بابت همکاری و تعامل سازنده مدیران صدا و سیما با دولت تقدیر و تشکر کردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به قول قدیمیها اگر نخوردیم نون گندم دیدیم دست مردم . با وجود اینهمه رسانه های گوناگون مردم اخبار اکثر کشورها را میخونن و پیشرفت دنیا را با حسرت دنبال میکنن . دولتمردان دنیا عمل میکنن و اهل شعار نیستن . برعکس کشور ما که فقط شعار میدن و جالبه که اونا ثروت ندارن و خاکشون را تبدیل به طلا تبدیل میکنن ولی مسولین ما طلا را تبدیل به خاک میکنن

      پاسخ ها

      • AAAAAAAAA

        خخخخخخخخخخخخخ
        واعظی هم الکی الکی رو آمده
        اخبار واعظی را دنبال کردن وقت تلف کردن است

    • بدون نام

      مگه این مشکلات وسختیا تموم شده واعظی

    • حسن

      بنویس آقای واعظی که چه بلایی به علت نا کار آمدی دولت به سر این ملت آوردیم واین را بنویس که دولت از مجرم دفاع میکند مثل حسینی مدیر سازمان خصوصی سازی واز آدمهایی که درست کار میکنند وپطه بعضی ها را رو میکند زود عزل میکنیم مثل مدیر صندوق آنقدر در گشور اختلاس هست در هیچ گشوری این اندازه نیست
      فکر میکنم در دولت روحانی اختلاس کل دولتهای قبلی جمع کنی انداره این دولت نمی شود

    • بدون نام

      سال 98 مملکت گل بلبله همچی ارزون شده تورم خشکیده اختلاس صفر شده دزدا توبه کردند مسولین بچهاشون از خارج کشور به ایران فراخواندن
      لعنت به همتون

    • بدون نام

      سال 98 بهترین ساله لعنت به همه مسولین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج