جاباما
۹۰۲۹۵۷
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

فال روزانه ۱۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۱۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸

فال روزانه دوشنبه 11 شهریور 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۱ شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی با اصالت، با وقار، دارای قدرت مدیریت بالا، مصمم و بسیار حساس هستید. دوستان و اعضای خانواده تان به شما افتخار می کنند و برایتان احترام زیادی قائل هستند. با این حال، شما شخصی سلطه جو نیز هستید و در خرج کردن نیز بی احتیاطی می کنید. امسال برای شما لحظاتی فوق العاده و خاطراتی به یاد ماندنی را به همراه خواهد داشت. سفر به مقصدی جدید که تا به حال نرفته اید به بهتر شدن حال روانی شما کمک قابل توجهی خواهد داشت. شاید هم به یک سفر زیارتی بروید که شما را از تمام فشارها و استرس هایی که در طول این مدت تحمل کرده اید رها خواهد کرد. سود قابل توجهی که از تجارت هایتان به دست خواهید آورد به شما کمک خواهد کرد تا سطح رفاهی زندگی خود و خانواده تان را بالاتر ببرید و با خیال راحت پول بیشتری را صرف خرید اشیای لوکس کنید. در زمینه ی حرفه ای نیز قابلیت هایتان را به همکاران و بالا دستی های خود ثابت خواهید کرد و احتمال ترفیع رتبه تان بسیار زیاد خواهد بود. آنهایی که برای شما و یا زیر نظر شما کار می کنند با اشتباهات و بی مسئولیتی های خود برایتان دردسرساز خواهند شد و نگرانی زیادی را برایتان به وجود خواهند آورد. شخصیت اجتماعی شما امسال به کمکتان خواهد آمد و فرصت آشنایی با عشق رویاهایتان را در اختیار شما قرار خواهد داد. ماه های آبان، بهمن، اردیبهشت و تیر ماه بهترین و مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۱۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸
امروز قلبتان شما را شگفت زده خواهد کرد. به نظر می رسد که شما به یک باره تمام تسلط خود به احساساتتان را از دست داده اید. این چالش درونی نشان دهنده ی این است که شما باید توجه بیشتری به احساس خود داشته باشید. شاید قلبتان چیزی می داند که ذهنتان هنوز از آن آگاه نیست. شما دارید بدون توجه به انرژی و وقتی که در اختیار دارید به لیست بلند بالای کارهایی که قرار است انجام دهید اضافه می کنید. بهتر است به جای اینکه تعداد کارهایی که انجام می دهید را زیاد کنید کمی بیشتر به کیفیت کارهایی که انجام می دهید توجه کنید و کارهایتان را با دقت بالاتری انجام دهید. بهتر است امروز فقط روی چند کار تمرکز کنید و سعی داشته باشید آنها را به بهترین شکل انجام دهید.
فال روزانه ۱۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز شما انرژی بسیار زیادی در اختیار دارید. سعی کنید به جای اینکه تمام وقتتان را به کار کردن بگذرانید زمانی را هم به بازی و تفریح یا حتی ورزش اختصاص دهید. شما در حال حاضر از لحاظ عاطفی تحت فشار هستید و می توانید با انجام فعالیت های جسمانی مقدار زیادی از این فشار های روانی و عاطفی را تخلیه کنید. اگر شما و عشقتان دارید روزهای سختی را پشت سر می گذارید امروز کمی احساس افسرگی و ناراحتی خواهید داشت. شاید چیزی بین شما وجود دارد که در مورد آن صحبت نکرده اید و این موضوع باعث ایجاد تنش بین شما شده و شما را از هم دور کرده است. تا وقتی در مورد مشکلتان حرف نزنید تنها اوضاع وخیم تر خواهد شد.

فال روزانه ۱۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸

زمان آن رسیده است که نگاه جدی تری به هنر خود داشته باشید. شما از استعداد زیادی برخوردار هستید، اما به اندازه ی کافی به آن احترام نمی گذارید و اهمیت نمی دهید. نگاه واقع بینانه تری به توانایی های خود و ابزاری که به صورت خدادادی در اختیارتان قرار گرفته است داشته باشید تا بتوانید با تکیه به آن موفقیت های بی نظیری را به دست بیاورید. امروز از صبح این نکته ی مهم را به خودتان یادآوری کنید که هیچ کسی نمی تواند حالتان را خراب کند، مگر اینکه خودتان این اجازه را به او بدهید. اجازه ندهید دیگران با انرژی منفی خود روزی که می تواند یک روز بسیار مطبوع و خوشایند باشد را به روزی خسته کننده تبدیل کنند.

فال روزانه ۱۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸
شما امروز در انتظار پاسخ تماس های تلفنی خود و یا پیام هایی هستید که به یک نفر فرستاده اید. شما فکر می کنید که این شخص پیام هایتان را دیده، اما آنها را به عمد بی پاسخ گذاشته است و قصد بی احترامی و بی توجهی نسبت به شما را دارد. در اصل مشکل از جای دیگری آب می خورد و به احتمال زیاد این شخص متوجه حرف های شما نشده و یا نمی داند چطور باید جوابتان را بدهد. مخصوصا اگر پای عشق و روابط عاطفی در میان باشد شما باید حوصله ای بیشتر از خودتان نشان دهید و حرف هایتان را با دقت، صراحت و تأکید بیشتری بیان کنید تا مطمئن شوید که طرف مقابلتان به طور کامل متوجه منظورتان شده است.

فال روزانه ۱۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸

شما خودتان را برای واکنشی که به موقعیتی کاملا غیرمنتظره داشته اید سرزنش می کند، اما چه بپذیرید و چه نپذیرید، شما به بهترین نحو ممکن برخورد کرده اید و بالاترین میزان از درک و آرامش را از خود نشان داده اید. اگر طرف مقابلتان نمی تواند شما و کارهایتان را درک کند به احتمال زیاد مشکل از خود او و رفتارش است و شما هیچ خطایی مرتکب نشده اید. امروز شما در کنار صمیمی ترین دوستان خود عشق را خواهید یافت! شاید این شخص یکی از دوستان قدیمی تان باشد که تا به حال به رفتارهای او توجه کافی نداشته اید، شاید هم شخص جدیدی باشد که از طریق دوستان قدیمی تان با او آشنا خواهید شد، در هر صورت امروز روز عاشق شدن است.

فال روزانه ۱۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز اتفاقی غیر منتظره و شاید حتی غیر عادی لبخند را به لب های شما خواهد آورد. در کوچکترین و پیش پا افتاده ترین چیزها در جستجوی زیبایی و عشق باشید و اگر دیدید نمی توانید آنها را پیدا کنید به فکر ایجاد تغییر در نگاه خود بیفتید! به احتمال زیاد آن چیزی که باید تغییر پیدا کند درون خودتان است، نه دنیای اطرافتان! اگر کمتر به خودتان و اطرافیانتان سخت بگیرید و درکتان را کمی بالاتر ببرید خواهید دید که عشق و شادی امروز و تمام روزهای زندگیتان را پر خواهند کرد. امروز فرصت های زیادی برای رسیدن به موفقیت در اختیار شما قرار خواهند گرفت، پس چشم هایتان را خوب باز کنید و از آنچه در پیش رویتان قرار می گیرد بیشترین بهره را ببرید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸

افکارتان ممکن است به ویژه در رابطه با مسئولیت هایی که برایتان از اهمیت زیادی برخوردار هستند، آشفته و بهم ریخته باشند. شما باید منظم باشید و روی کارهایتان تمرکز کنید و از بحث های بیهوده ای که باعث آشفتگی بیشتر فکرتان می شوند خودداری کنید. این بهم ریختگی ذهنتان تنها موجب خواهد شد که احساس کنید در گل گیر کرده اید و هر چه دست و پا می زنید راه رهایی برایتان در کار نیست. از یک نفر که شما را به خوبی می شناسد تقاضا کنید به شما در نظم بخشیدن به افکارتان کمک کند. امروز سعی دارید که از مسئولیت های اضافه شانه خالی کنید و زودتر به خانه بروید تا وقت خوشی را با همسرتان بگذرانید. ولی به احتمال زیاد عشقتان نخواهد توانست خودش را مثل شما زود به خانه برساند.

فال روزانه ۱۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز به احتمال زیاد برای شما پر از خوش شانسی خواهد بود، اما این را نباید فراموش کنید که هیچ چیزی بدون تلاش و سخت کوشی به دست نخواهد آمد و شما باید تمام تلاشتان را برای به دست آوردن آنچه می خواهید از خود نشان دهید. انتظار نداشته باشید که یک نفر دیگر گنجی که به دنبالش هستید را به دستتان بدهد. شما نقشه ی گنج را دارید، پس طبق مسیر پیش بروید. همین که شروع به کار کنید متوجه خواهید شد که به مقصد از آنچه خودتان فکر می کنید خیلی نزدیک تر هستید. این که این چالش را بپذیرید یا خیر به عهده خودتان است. فقط این را به یاد داشته باشید که در طول مسیر کمک های زیادی به شما خواهد شد.

فال روزانه ۱۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز احساس می کنید که انگار از همان ابتدای مسیر یک نفر و یا یک چیزی قصد دارد شما را به زور سر جایتان بچسباند، اما شاید بیشتر این موانعی که در برابر خود می بینید را در واقع خودتان برای خود ساخته باشید. شاید شما دارید خودتان را محدود می کنید و تنها به خاطر ترس از اینکه به موفقیت دست پیدا نکنید خودتان را از انجام آنچه می خواهید محدود می کنید. این که سعی خودتان را بکند اما موفقیت نشوید خیلی بهتر از آن است که هیچ تلاشی نکنید. اگر مجرد هستید این احساس شدیدتر هم خواهد بود. شاد باشید. اگر با این ریخت و قیافه درهم و افسرده بگردید طرفداران زیادی پیدا نخواهید کرد! با انجام کارهایی که دوست دارید خودتان را خوشحال کنید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز کارها برای شما به خوبی پیش می روند و با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، در نتیجه با تلاشی اندک می توانید کارهای بسیاری را به انجام برسانید. شاید لزوما پیشرفت های خیلی بزرگی نداشته باشید، اما قطعا کارهایتان به خوبی پیش خواهند رفت. شاید امروز برنده ی یک قرعه کشی بزرگ نباشید، اما حتی اگر مبلغ اندکی را سرمایه گذاری کنید هم درآمد زیادی از طریق آن کسب خواهید کرد. کمی صبور باشید، موفقیت شاید یک شبه به سراغتان نیاید، اما حتما آن را به دست خواهید آورد. شما احساس می کنید که هر چقدر وضعیت مالیتان بهتر باشد دیگران بیشتر دوستتان دارند، ولی اگر کمی فکر کنید خودتان خواهید فهمید که اصلا اینطور نیست.

فال روزانه ۱۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸
امروز چنانچه به کودک درونتان اجازه بدهید که خودش را بروز دهد خواهید دید خاطراتی که در شما زنده می شوند به رفع مشکلی کمک خواهند کرد که حتی نمی دانستید وجود دارد. به قدرت درمانگر عشق اعتقاد داشته باشید، زخم هایی بسیار اندک در این دنیا وجور دارند که با عشق قابل درمان نیستند. آیا نگران این هستید که عشقتان به اندازه ای که شما او را دوست دارید شما را دوست نداشته باشد؟ عشق جنبه های زیادی دارد. همه نمی توانند احساسات خود را به خوبی بیان کنند و بعضی ها از این که احساسات خود را در مکان های عمومی نشان بدهند خجالت می کشند. اگر کسی شما را دوست داشته باشد راهی برای نشان دادن آن پیدا می کند.
فال روزانه ۱۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸
امروز شما زیاد خوشحال و سرحال نیستید، شاید مبارزه با سختی ها و مشکلات برایتان سخت باشد اما سعی کنید که زود دلسرد نشوید. شما باید متوجه این موضوع باشید که این مشکلات هم بخشی از چرخه ی طبیعی زندگی هستند و باید با آنها روبرو شوید. اگر هنوز با کسی که دوست دارید نامزد نکرده اید احساس می کنید که او دارد از شما دوری می کند، ولی این تنها تصور شخصی شما است. همه رابطه ها فراز و نشیب هایی دارند، خودتان را بخاطر این چیزها نگران نکنید. اگر شک و تردیدتان نسبت به این مسئله خیلی شدید است و حس می کنید که یک جای کار ایراد دارد، در مورد این موضوع با او صحبت کنید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج