۹۰۳۰۲۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اکلیلی: عطای بازیگری را به لقایش بخشیده‌ام

بازیگر سریال «تفنگ سرپر» گفت: واقعیت امر من عطای بازیگری را به لقایش بخشیده ام، طی این سال‌ها با تمام وجود تلاش کردم تا حقانیت بچه‌های شهرستان را به اثبات برسانم، اما هیچگاه این اتفاق نیفتاد و همچنان سینما در شهرستان به شدت مهجور مانده است.

خبرگزاری میزان: حسین اکلیلی پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی فیلم داستانی جدیدی را در مرحله پیش تولید داریم، اما به دلیل اینکه هنوز کلید نخورده نمی توانم اطلاعات خیلی زیادی از آن ارائه دهم، در این فیلم سینمایی علاوه بر بازیگری، ساخت اثر نیز بر عهده من خواهد بود. خوشبختانه فیلمنامه این اثر به تازگی مجوز ساخت گرفته و تا پاییز امسال اثر را کلید خواهم زد.

اکلیلی: عطای بازیگری را به لقایش بخشیده‌ام

وی درباره کم کار شدن خود در عرصه تصویر اظهار کرد: واقعیت امر من عطای بازیگری را به لقایش بخشیده ام، طی این سالها با تمام وجود تلاش کردم تا حقانیت بچه های شهرستان را به اثبات برسانم اما هیچگاه این اتفاق نیفتاد و همچنان سینما در شهرستان‌ها به شدت مهجور مانده است.

بازیگر سریال "تفنگ سرپر" با اشاره به عدم ساخت آثار سینمایی در شهرستان‌ها اضافه کرد: جالب است بگویم که اگر مسئولین فرهنگی ما هویت ملی کشور را استان به استان بررسی می کردند، اگر آنها کمی به خودشان زحمت داده و به شهرستان‌ها می رفتند، متوجه می شدند که تمامی نقاط کشور چه پتانسیل بالایی برای تولیدات اثار سینمایی دارد.

وی در همین رابطه تصریح کرد: از نظر من مسئولین فرهنگی باید سرانه و بودجه فرهنگی را نسبت به هر استان تقسیم می‌کردند، این بودجه می بایست براساس ظرفیت های هر استان مشخصاً به همان استان تعلق می گرفت، آن وقت می دیدیم که هر استان چه استعدادها و چه ظرفیت های بالایی برای درخشش در سینما خواهد داشت اما تا وقتی که استان و شهرستان‌ها تنها با محدودیت دست و پنجه نرم می کنند، چه انتظاری می توان از آنها داشت؟.

بازیگر سریال "پشت کوه‌های بلند" با تاکید بر محرومیت شهرستان ها از از امکانات فرهنگی اظهار کرد: متاسفانه در بخش تولید شهرستان‌ها همواره محروم بوده و تولیدکنندگان شهرستانی همیشه با دست خالی به سمت ساخت آثار می‌روند، تا وقتی که همه امکانات در پایتخت باشد همه هنرمندان شهرستان هم ترجیح می‌دهند راهی تهران شوند و آن وقت هیچ اثری از فرهنگ و هنر بومی باقی نخواهد ماند.

وی در همین رابطه اذعان کرد: سینمای ایران طی سالهای گذشته شاهد این اتفاق بوده که بسیاری از افتخار آفرینان سینما شهرستانی بوده‌اند اما همه راهی تهران شده اند، حال اگر این امکانات از همان ابتدا به شهرستان‌ها انتقال یابد مشخصاً سینمای شهرستان‌ها رشد قابل ملاحظه ای خواهد کرد.

بازیگر سریال "هشت بهشت" خاطرنشان کرد: مطمئن باشید که اگر مسئولین فرهنگی شهرستان ها را جدی بگیرند، سینمای شهرستان از سینمای پایتخت پیشی خواهد گرفت و حرف های بسیاری خواهد داشت، طی سالهای گذشته این محدودیت ها و همچنین تمرکز کامل بر پایتخت تماشاگران سینما را به شدت محدود کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج