۹۰۳۰۶۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ستاری: شیخ‌ویسی مقصر شکست مقابل نساجی نبود

محمد ستاری، بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: شیخ‌ویسی اشتباه کرد، ولی او دروازه‌بان خوبی است و توانایی‌هایش را ثابت کرده است.

خبرگزاری میزان: محمد ستاری در مورد شکست پرگل تیم فوتبال پیکان مقابل تیم نساجی در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: در بازی با تیم نساجی روز خوبی نداشتیم و چیزی برای گفتن ندارم. این اشتباهات گاهی رخ می‌دهد و ظاهرا دور، دور بدشانسی ما است. نمی‌دانم این تعطیلات به نفع ما است یا به ضررمان، ولی امیدوارم فرصت خوبی برای ریکاوری روحی تیم پیکان باشد و خیلی زود از این بدشانسی خلاص شویم.

وی ادامه داد: قبول دارم تیم ما در بازی با تیم نساجی پر اشتباه ظاهر شد، اما این اشتباهات کاملا سهوی بود و اصلا درست نیست که بخواهیم بگوییم بازیکنی عمدا بد بازی کرده است. تیم ما نیاز دارد که یک بازی پیروز شود و اگر آن کسب کنیم همه فشار‌ها از بین می‌رود و مشکلات حل می‌شود.

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: بازیکنان نشان دادند که به راحتی خود را نمی‌بازند. بعد از آن ۴ گلی که خوردیم، سعی کردیم خود را پیدا کنیم و دو گل دیگر را جبران کردیم. این نشان می‌دهد که روحیه خوبی داریم و اصلا خود را نباختیم. بازی در چمن مصنوعی کار ما را سخت کرد، ولی به بازی برگشتیم و حتی می‌توانستیم برنده شویم. اگر تیم‌مان بد بود به بازی بر نمی‌گشتیم. ما در هر دو نیمه خوب بودیم و فقط خوش‌شانسی نساجی بود که هر چه زدند گل شد. امیدوارم زودتر این ناکامی دست از سر ما بر دارد.

ستاری در مورد جو عجیبی که هواداران تیم نساجی در ورزشگاه راه انداخته بودند تصریح کرد: جو ورزشگاه در این بازی تاثیرگذار نبود، چون اگر تحت تاثیر تماشاگران بودیم آنقدر خوب به بازی بر نمی‌گشتیم. البته هر بازی با تماشاگر زیبا می‌شود. وقتی تیم ما ۴ بر یک عقب افتاد تلاش کرد اشتباهات را جبران کند فقط یک تیم خوب در این شرایط می‌تواند به بازی برگردد. تیم ما از همه نظر عالی است و من معتقدم در آینده جزو تیم‌های بالانشین جدول خواهیم بود. تنها چیزی که الان به آن نیاز داریم زمان است.

وی در پایان در مورد تعویض وحید شیخ‌ویسی در جریان بازی خاطرنشان کرد: تعویض‌های هجومی مربیان تاثیرگذار بود و بازی را تا حدودی تغییر دادیم. البته کاری به تعویض دروازه‌بان ندارم چون این تصیم کادرفنی بود. شیخ‌ویسی دروازه‌بان خوبی است و قبلا این موضوع را ثابت کرده. درست است که او در این بازی اشتباه کرد، ولی در همین هفته دروازه‌بان‌های دیگر تیم‌ها هم اشتباهات عجیب‌تری کردند. آنها خوش شانس بودند و گل نخوردند، ولی وحید بد شانس بود و با اشتباهاتی به مراتب سطحی‌تر گل خورد و اشتباهاتش به چشم آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج