۹۰۳۰۶۸
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

انتقاد از سازمان هواپیمایی به دلیل گرانی بلیت

رئیس کمیسیون عمران مجلس علت گرانی بلیت هواپیما علی رغم کاهش نرخ ارز را ادامه فعالیت چارتری و فقدان نظارت سازمان هواپیمایی کشوری دانست.

خبرگزاری مهر: رئیس کمیسیون عمران مجلس علت گرانی بلیت هواپیما علی رغم کاهش نرخ ارز را ادامه فعالیت چارتری و فقدان نظارت سازمان هواپیمایی کشوری دانست.

محمدرضا رضایی کوچی با انتقاد از افزایش غیرمنطقی قیمت بلیت هواپیما، گفت: متأسفانه نرخ بلیت پرواز در سال‌های اخیر مدام در حال افزایش است و هیچ نظارتی برای کنترل این قیمت‌ها وجود ندارد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از تداوم فعالیت شرکت‌های چارتری در حوزه سفرهای هوایی، گفت: قطعاً یکی از عوامل اصلی افزایش قیمت بلیت هواپیما به ویژه در ایام خاص فعالیت چارترکننده هاست.

رضایی کوچی ادامه داد: در شرایط کنونی میزان تعداد مسافران و متقاضیان استفاده از حمل و نقل هوایی بسیار بیشتر از میزان صندلی‌های موجود هواپیماها است، بنابراین فعالیت چارتری در این شرایط هیچ معنایی ندارد.

وی گفت: امروز شرکت‌های چارترکننده، بلیت هواپیما را با قیمت دلخواه در بازار عرضه می‌کنند و تنها در این عرصه مردم و مسافران تحت فشارهای مالی قرار می‌گیرند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با انتقاد از عدم تحقق وعده سازمان هواپیمایی کشوری درباره محدود کردن شرکت‌های چارتری، گفت: با وجود وعده این سازمان، شرکت‌های چارتری در حوزه مسافرت هوایی به فعالیت خود ادامه داده اند و هنوز اقدام خاصی در این عرصه صورت نگرفته است.

رضایی کوچی ادامه داد: در گذشته مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری عامل اصلی افزایش قیمت بلیت هواپیما را افزایش نرخ ارز اعلام کرده و می‌گفتند که با توجه به سهم ۵۰ درصدی ارز در هزینه‌های ایرلاین‌ها و هواپیماها، افزایش قیمت بلیت هواپیما طبیعی است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: حال در شرایط کنونی این سوال مطرح می‌شود که چرا با وجود پایین آمدن نرخ ارز، قیمت بلیت هواپیما کاهش نمی‌یابد؟؛ جواب این سوال تداوم فعالیت شرکت‌های چارتری و عدم نظارت سازمان هواپیمایی بر عملکرد ایرلاین‌ها است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کار ترامپه پدرش رو در بیارین!!!!!!

    • بدون نام

      پس نظارت ساززمان هواپیمایی دولت بی تدبیر اصلاحطلبان کجا رفته ؟؟!!!؟؟؟!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟.

    • بدون نام

      دیگه از کلمه انتقاد متنفرم کاری بکنید مفت خورها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج