۹۰۳۰۷۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کونته: هنوز برای پیشرفت کار داریم

سرمربی تیم فوتبال اینتر از عملکرد شاگردانش مقابل کالیاری ابراز رضایت و از چند بازیکن خود تمجید ویژه‌ای کرد.

خبرگزاری تسنیم: آنتونیو کونته که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته دوم سری A ایتالیا با برتری ۲ بر یک در خانه کالیاری به دومین برد متوالی خود دست یافت و به صدر جدول این رقابت‌ها بازگشت، پس از این بازی با حضور در کنفرانس خبری گفت: این بازی متفاوتی نسبت به بردمان مقابل لچه بود و به همه بازیکنانم هشدار داده بودم که این بازی دشواری خواهد بود. بازی در خانه کالیاری هرگز مثل قدم زدن در پارک نیست.

وی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: من سرمربی بسیار مطالبه‌جویی هستم و کار‌های زیادی نیاز است انجام دهیم تا تیم به پیشرفت لازم برسد، اما در عین حال خوشحالم که در این بازی سخت موفق به کسب پیروزی شدیم. کالیاری بازی خودش را انجام داد و اتفاقاً بازی خوبی را به نمایش گذاشت، هر چند این نتیجه مهمی بود که ما با ادامه عملکردی که در بازی با لچه داشتیم، کسب کردیم، در هر حال می‌توانستیم پس از خوردن گل تساوی خیلی زودتر کار کالیاری را تمام کنیم. ما خوب کار کردیم و دوباره به صدر جدول بازگشتیم، اما هنوز می‌توانیم کار‌های بیشتری انجام دهیم.

سرمربی ایتالیایی اینتر تصریح کرد: این تیم بر مبنای هافبک‌هایی از جمله ماتیاس وسینو، استفانو سنسی، روبرتو گالیاردینی و نیکولو بارلا ساخته شده که مهاجمان را در کانال‌های موجود برای حمله راه بیندازند.

کونته همچنین درباره خرید جدید تیمش اظهار داشت: الکسیس سانچس هم بازیکنی عالی است که روی فرم و شکل خوبی است، اما او حالا به تیم ملی فوتبال شیلی ملحق خواهد شد و تنها در بازی اول این تیم مقابل آرژانتین دقایقی بازی خواهد کرد. ما باید سانچس را به سطحی بازگردانیم که در اودینزه و بارسلونا داشت.

وی همچنین در تمجید از هافبک ۲۲ ساله‌اش که این تابستان قرضی از کالیاری به اینتر پیوست، گفت: بارلا بازیکن مستعد و بسیار باکیفیتی است، اما او تنها ۲۲ سال دارد و در حال وفق دادن خود با ایده فوتبالی جدیدی متفاوت با چیزی که تا پیش از این تجربه کرده بود، است. بارلا خ مثل یک سگ شکاری است و من خودم را در او می‌بینم. او خرید فوق‌العاده‌ای است و تنها نیاز به زمان دارد تا خودش را با شرایط جدید وفق دهد.

سرمربی ایتالیایی نراتزوری همچنین درباره دیگر هافبکش تیمش که او هم این تابستان قرضی از ساسولو به اینتر پیوست، یادآور شد: سنسی بازیکنی متفاوت است که بازی را زیبا می‌بیند و وقتی به او چیزی می‌گویید دقیقاً همان را اجرا می‌کند. هر مربی‌ای دوست دارد بازیکنی به مانند سنسی در تیمش داشته باشد.

کونته همچنین درباره توهین نژادپرستانه هواداران کالیاری به روملو لوکاکو که گل برتری اینتر را در دقیقه ۷۲ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، تأکید کرد: ما در ایتالیا نیاز داریم که کار بیشتری در این زمینه صورت بگیرد و احترام بیشتری به افرادی که اینجا کار می‌کنند، بگذاریم. وقتی در خارج از ایتالیا کار می‌کردم، هواداران تنها تیم خودشان را تشویق می‌کردند، نه‌اینکه کل زمان بازی را صرف توهین به حریف کنند.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که «اگر ایکاردی در تیم بماند، چه اتفاقی برای او خواهد افتاد؟»، گفت: هر اتفاقی که تا کنون رخ داده است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج