۹۰۳۰۷۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اعتراف زیدان: در دفاع مشکل داریم

زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید معتقد است تیمش هنوز در خط دفاعی نیاز به کار دارد.

خبرگزاری تسنیم: زین‌الدین زیدان که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه)، در هفته سوم لالیگای اسپانیای و در ورزشگاه لا سرامیکا تن به تساوی ۲-۲ مقابل ویارئال دادند، پس از این بازی با حضور در کنفرانس خبری گفت: اشتباهات همیشه در فوتبال رخ می‌دهد.

من از این بازی حس خوبی گرفتم. به غیر از ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی، جایی که ما در جریان بازی نبودیم، عملکرد خوبی از خود ارائه کردیم. وقتی هم تیم دو گل می‌خورد، بازگشت به جریان بازی خیلی مهم است و نکته مثبت همین بود. ما موقعیت‌هایی برای گلزنی خلق کردیم و باید در چنین مواردی سعی کنیم آن‌ها را تبدیل به گل کنیم.

وی افزود: ۳۰ دقیقه پایانی نیمه اول و کل نیمه دوم بازی در کنترل ما بود. این درست است که ویارئال دو موقعیت گلزنی داشت و هر دوی آن دو موقعیت را تبدیل به گل کرد. چنین اتفاقاتی گاهی رخ می‌دهد و باید روی بهبود وضعیت دفاعی تیم کار کنیم. می‌دانیم که در حال خلق چیز‌های مثبت و رو به جلویی هستیم. نکته مثبت این بازی واکنش بازیکنان‌مان به دو گل خورده بود و در نهایت مهم بود که شکست نخوردیم.

سرمربی کهکشانی‌ها همچنین در خصوص استفاده از زوج کریم بنزما و لوکا یوویچ در خط حمله اظهار داشت: این برنامه ما برای این بازی بود، چون می‌دانستیم که ویارئال در قلب خط دفاعی‌اش مشکلاتی دارد، بنابراین می‌خواستیم با استفاده از لوکا و کریم فشار بیشتری به آن‌ها بیاوریم.

ما البته به گل‌هایی که مدنظرمان بود نرسیدیم، اما این سیستمی است که می‌توانیم با آن بازی کنیم، چون ما دو مهاجم خوب داریم. روی هم رفته از عملکرد تیم و نوع واکنش بازیکنانم رضایت دارم و از حالا روی بازی بعدی تمرکز خواهیم کرد.

زیزو در پایان درباره زننده دو گل تیمش در این بازی که در دقایق پایانی این بازی با دریافت دو کارت زرد از زمین بازی اخراج شد، خاطرنشان کرد: بیل دو خطا مرتکب شد و دو کارت زرد گرفت، اما حالا باید به استراحت فکر کنیم. ممکن است البته بیل فرصتی برای استراحت نداشته باشد، چون به تیم ملی ولز خواهد رفت. بابت گلزنی گرث خوشحالم و ما همین روند مثبت را در پیش خواهیم گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج