جاباما
۹۰۳۱۲۵
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

خداحافظی رسمی تیم‌های ملی با برند آدیداس

دور جدید تمرینات تیم ملی در حالی آغاز شد که بازیکنان تیم ملی با برند آدیداس خداحافظی کرده اند و از این پس لباس آل اشپورت را برتن خواهند کرد و جالب اینکه هر دو برند آلمانی هستند.

ورزش سه: چند سال پیش در مذاکره صورت گرفته میان فدراسیون فوتبال و شرکت آدیداس این شرکت اعلام کرد به دلیل عدم قانون کپی رایت در ایران و یک سری مسایل دیگر نمی تواند اسپانسر تیم ملی شود اما البسه مورد نیاز را به تخفیف خوبی به تهران خواهد فرستاد که این همکاری شکل گرفت. همکاری که البته خیلی زیاد تدوام نداشت. با توجه به تحریم های وضع شده از سوی ترامپ برای شرکت هایی که در زمینه های مختلف با ایرانی ها همکاری مستقیم دارند شرکت آدیداس از ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال عذرخواهی کرد.

با وجود قطع همکاری از سوی شرکت آدیداس تیم ملی تا مدت ها البسه این شرکت را برتن می کرد به این خاطر که ایران در گام نخست لباس های زیادی را وارد کرده بود و حتی در جام جهانی هم با آدیداس بازی کرد. اما اکنون تداوم این همکاری غیر قانونی است به این خاطر که فدراسیون فوتبال با شرکت آل اشپورت قرارداد امضاء کرده است و در ادامه مسیر نه تنها تیم ملی بلکه همه تیم های منتخب ایران باید آل اشپورت را برتن کنند که این اتفاق در تمرین تیم ملی هم رخ داده است.

خداحافظی رسمی تیم‌های ملی با برند آدیداس

لباس های این شرکت در آینده ای نزدیک در اختیار دیگر تیم های ملی قرار خواهد گرفت. اما دیروز تیم ملی در شرایطی با آدیداس خداحافظی کرد که برای ادامه تمرین با البسه این شرکت مشکلی نداشت و همان طور که اشاره شد قرارداد فدراسیون فوتبال با اسپانسر جدید موجب شد تا ملی پوشان لباس نویی برتن کنند.

بر اساس توافقات صورت گرفته میان فدراسیون فوتبال و شرکت آل اشپورت قرار است لباس هایی که در اختیار تیم های ملی برای تمرین قرار می گیرند لباس های اصل شرکت و با کیفیت لازم باشد. در غیر اینصورت فدراسیون فوتبال می تواند قرارداد را فسخ کند. واقعیت این است در داخل کشور کپی همه برندهای لباس انجام می شود و تعداد آن خیلی زیاد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط تراکتور میتونه آدیداس بپوشه.. بقیه برن از بقالی بخرن.. خخخخ

      پاسخ ها

      • حمید

        اصل و نسب خریدنی نیست سوراختوریا حالا برید طرح اختصاصی نایک بپوشید هیچ چیزی براتون شرف و اصالت نمیاره بی ریشه‌های اضافی

    • تیم خلقی پرسپولیس

      بله از جیب مردم بد بخت پز دادن هم داره

    • بدون نام

      اقای حمید شما میتونی نظر ندی در مورد تراکتور به شما چه تراکتور لباس شرکت ادیداس میپوشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج