جاباما
۹۰۳۱۳۶
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

خلیل‌زاده: فتحی در استقلال می‌ماند

اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد که بحث مرخصی استراماچونی صحت نداشته و او مصاحبه‌ای نیز با رسانه‌های ایتالیایی نکرده است.

خبرگزاری تسنیم: اسماعیل خلیل‌زاده درباره شرایط استقلال، بحث بدهی‌ها و گرفتن مجوز حرفه‌ای، اختلاف استراماچونی با باشگاه و ... صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

* برای گرفتن مجوز حرفه‌ای و پرداخت بدهی‌های باشگاه چه اقداماتی انجام داده‌اید؟

این بدهی سه چهار میلیارد تومان بیشتر نیست. با راهکاری که به کار می‌گیریم، سعی خواهیم کرد مشکل را حل کنیم.

* این راهکار چیست؟

هر وقت مشکل حل شد، راهکار و چگونگی پرداخت بدهی‌ را می‌گوییم.

* موضوع مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای هواداران دغدغه مهمی‌ است و تا روز چهارشنبه هفته جاری هم بیشتر وقت ندارید.

قرار است با راهکاری این مشکل را حل کنیم. ما از شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پولی که قرار بود به بازیکنان پرداخت کنیم، سه میلیارد را دادیم و بقیه پول را نیز قرار است طی ۱۰ تا ۱۵ روز دیگر به حساب‌شان واریز کنیم. برای پرداخت بدهی و کسب مجوز حرفه‌ای نیز فکری کرده‌ایم.

* پس هواداران نگران نباشند؟

بعید است که مشکلی به وجود بیاید.

* یک روز باشگاه درخواست مرخصی استراماچونی را تکذیب می‌کند، روز دیگر او در مصاحبه با رسانه‌های ایتالیایی می‌گوید باشگاه در جریان مرخصی‌اش بوده است. در باشگاه استقلال چه خبر است؟ چرا این اختلافات باید اول فصل به وجود بیاید و حل نشود؟

رسانه ایتالیایی برای خودش این مطالب را زده است! استراماچونی مصاحبه‌ای نکرده و روز گذشته در جلسه با امیرحسین فتحی گفته است که آن را تکذیب می‌کند. ضمن اینکه من یک سؤال از شما دارم. مگر خروج از ایران مجوز خاصی می‌خواهد؟ استراماچونی درخواستی برای مرخصی نداده بود.

* یعنی گزارش رسانه‌های معتبر ایتالیایی چون گاتزتا دلو اسپورت و مصاحبه استراماچونی با دیگر رسانه ایتالیایی واقعیت نداشت؟

ما با ارسال نامه‌ای به وزارت امور خارجه مطالب منتشر شده در این رسانه را پیگیری خواهیم کرد. اصلاً چرا باید یک رسانه ایتالیایی علیه ما گزارش بنویسد؟!

* مصاحبه استراماچونی هم خیالی بوده است؟

استراماچونی به فتحی گفته، مصاحبه‌ای نکرده است. اگر استراماچونی مرخصی می‌خواست، نباید به باشگاه نامه می‌داد؟ اگر مرخصی گرفته بود و نمی‌توانست برود، آسمان و زمین را به هم می‌دوخت.

* چرا باید یک رسانه ایتالیایی بی‌جهت علیه باشگاه استقلال مطلب یا گزارشی منتشر کند؟

اینکه چه کسانی به این رسانه‌ها خوراک می‌دهند، برای خودش جای بحث دارد. ما در ایران کم دشمن نداریم. استراماچونی راحت حرف‌هایش را می‌زند و بخواهد جایی برود، به ما می‌گوید. چرا استراماچونی روز گذشته تمرین استقلال را شروع کرد؟ اگر ناراحت بود که در تمرین شرکت نمی‌کرد.

* اما هواداران و رسانه‌ها نمی‌توانند باور کنند اختلافاتی وجود ندارد.

من آنچه را که واقعیت دارد، می‌گویم و غیر از واقعیت چیزی به زبان نمی‌آورم. با آقای فتحی در این باره صحبت کردم. استراماچونی اصلاً فرودگاه نرفته است. اگر رفته بود که یک نفر باید او را در فرودگاه می‌دید. اینکه استراماچونی به فرودگاه رفته، از بیخ و بن کذب است. این مربی روز گذشته خوشحال و سرحال تیم را تمرین داده است. کسانی که شایعه راه می‌اندازند، بدانند که اقدامات‌شان راه به جایی نخواهد داشت.

* از طریق وزارت خارجه قصد دارید پیگیر چه چیزی باشید؟

امروز نامه را به وزارت خارجه می‌دهیم که چرا رسانه مذکور باید مطالب خلاف واقع را منتشر کند. اگر قرار است استراماچونی صحبتی انجام دهد، باید با رسانه داخلی مصاحبه کند نه رسانه خارجی. به مدیرعامل باشگاه گفتم که به استراماچونی تأکید کند که اگر حرفی داشته باشد، با رسانه داخلی صحبت کند، چون در ایران قرارداد بسته است. از وزارت خارجه خواسته‌ایم که به رسانه اشاره شده تذکر و اعتراض ما را برساند. ما در ایران کلی طرفدار داریم، چرا با این گزارش‌ها آنها را ناراحت می‌کنند؟ متأسفانه یک خبر یا گزارش می‌نویسند و کانال‌ها و رسانه‌های داخلی نیز برمی‌دارند تا تیم وارد حاشیه شود. ما تلاش می‌کنیم تیم را از حاشیه بیرون بیاوریم، اما عده‌ای یا مجموعه‌ای در داخل ایران هم هستند که دوست ندارند این اتفاق بیفتد.

* چرا استقلال نتوانسته در دو هفته اول نتیجه بگیرد؟

بحث فنی را باید کادر فنی جواب بدهد. به عنوان کسی که فوتبال را دوست دارم، نظرم این است که استقلال در بازی‌های آینده نتیجه می‌گیرد چون بازیکنان به دنبال پیدا کردن خودشان هستند. رفتن و ماندن استراماچونی یا فتحی این روزها جزو شایعات است و این خبرها به بازیکنان آسیب می‌رساند. فتحی در استقلال است و کارش را انجام می‌دهد.

* به بحث رفتن فتحی اشاره کردید، اما پس از شایعه حضور سعید آذری در استقلال، مدیرعامل سابق ذوب‌آهن گفته که اگر به او پیشنهاد بدهند حاضر است مدیرعاملی استقلال را قبول کند.

نمی‌دانم آذری چه صحبت‌هایی را مطرح کرده است، اما فتحی خوب کار می‌کند و از او حمایت می‌کنیم. تا زمانی که هیئت مدیره فعلی هست، فتحی به کارش ادامه می‌دهد.

* شنیده‌ایم در جلسه اخیر هیئت مدیره تغییراتی در پست‌ اعضا ایجاد کرده‌اید.

بله، بنده بر اساس اساسنامه و پس از پذیرفتن استعفای احمد سعادتمند، رئیس هیئت مدیره شدم و کامران منزوی نایب رئیس. قرار است این انتصاب‌ها به تأیید وزیر ورزش و جوانان نیز برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      اولا راست میگه اگ استرا رفته بود فرودگاه شک نکنید فیلمش توسط مردم با دوربینهای فرودگاه الان پخش شده بود.‌دوما کی گفته فتحی خوبه؟ عملکرد ی مدیر رو چطورمیسنجن؟ دوساله ک اول هرفصل کل تیم استقلالو عوض میکنه این کجاش خوبه؟ ثبات و همبستگی نیست تواین تیم. این فتحی بز گماشته ی باند کثیفی هست ک اومده واس نابودی ‌ . فتحی افکار و دستورات ی جریان خاصی رو دنبال میکنه. وگرن چطو قراردادهفده بازیکنو تمدیدنمیکنن ک شاکله اشلی اصلی و ثبات تیم حفظ شه؟ و بعد میره همین تعدادبازیکنو میگیره! خو اینجور تابیان هماهنگ شن فصلوازدست دادن و بعد فصل هم ک باز تیمو عوض میکنن. بابا این پولی ک میدین بازیکن میخرید بدید بازیکنای سال قبل رو تمدیدکنید مث لنگ.ب همین سادگی. منتها ی جریانی هست واس نتیجه نگرفتن استقلال

    • بدون نام

      اگر حرفتان حرف هست و شعار نیست که تیم برای هواداران هست ماهواداران اعلام میکنیم که فتحی را به خاطر عملکرد بسیار ضعیف نمیخواهیم

    • بدون نام

      ماندنش به ضرر استقلتل است .

    • مهدی

      انشالله این هیت مدیره ومدیر عامل بی کفایت استقلال هرچه زودتر دست از سرتیم بردارن

    • بدون نام

      اگه لنگ بود وزیر صد دفعه تا الان عوضش کرده بود

    • کامران

      غلط می کنه با تو روی هم
      استقلال مدیر شلغم نمی خواهد!؟
      فقط حاجی فتح اله زاده یا آذری
      درد وبلای جفتشون تو سر جفتتون شلغم ها!؟

    • بدون نام

      فتحی که یک ریال هم کارش ارزش نداره البته انشالله خود شما که به خواست هوادار اهمیت نمیدید هم از استقلال برید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج