۹۰۳۲۲۵
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

منافی: خیلی زود است که نگران پرسپولیس باشیم

جواد منافی، بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد برای نگرانی بابت شرایط این تیم خیلی زود است.

خبرگزاری تسنیم: جواد منافی درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس برابر تراکتور تبریز و نقدهای مطرح شده در مورد شاگردان کالدرون اظهار داشت: برد و باخت در فوتبال طبیعی است. پرسپولیس سه فصل پیاپی قهرمان ایران شده و طبیعتاً همه تیم‌ها دوست دارند که برابر این تیم، بهترین عملکرد را داشته باشند. آنها حتی چند برابر تلاش می‌کنند تا پرسپولیس را شکست بدهند.

وی با بیان اینکه پرسپولیس باید در خط حمله زهر بیشتری داشته باشد، تصریح کرد: وقتی پرسپولیس شکست می‌خورد هواداران ناراحت می‌شوند، اما از حالا خیلی زود است که نگران این تیم باشیم. اعتقاد دارم باید به کالدرون زمان بدهیم. پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی دارد که امسال هم می‌توانند این تیم را به موفقیت برسانند. اصلی‌ترین مشکل پرسپولیس، نبود یک مهاجم ششدانگ و گلزن است که در کنار علیپور قرار بگیرد. باشگاه یک مهاجم برزیلی جذب کرده است که باید ببینیم این بازیکن می‌تواند مشکل را حل کند یا خیر.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره رفتارهای اخیر علیرضا بیرانوند و توهین این بازیکن به هواداران تراکتور که با شکایت باشگاه تبریزی همراه شده است، خاطرنشان کرد: بیرانوند در سطح حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کند و باید رفتاری حرفه‌ای داشته باشد. این دروازه‌بان هرازگاهی حرکاتی انجام می‌دهد و عصبانی می‌شود که این حرکات ممکن است به خودش و تیم آسیب بزند.

«بیرانوند باید در رفتارهایش تجدیدنظر کند و از یک دروازه‌بان ملی این انتظار می‌رود که سنجیده‌تر رفتار کند.»، منافی ضمن بیان این جمله گفت: طبیعتاً چنین کارهایی ممکن است منجر به محرومیت بیرانوند شود که در آن صورت باشگاه متضرر خواهد شد. دوستان نزدیک، مشاوران و خانواده او باید کاری کنند که این دروازه‌بان به خودش بیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منافی کدوم خریه هی میخادخودشومطرح کنه همه جا هی منافی اینوگفت منافی اونوگفت

    • پیر مرد پرسپولیسی

      دوست ناشناس ،جناب منافی مدافع چپ پا و تکنیکی سال های نه چندان دور پرسپولیس وتیم ملی هستند که دراوج دوران فوتبالی اش بعلت مصدومیت شدید فوتبال را رها کرد وبه جرگه ی مربیان پیوستند ومدتی هم دستیاری علی دایی را بعهده داشتند واینک هم هودار مخلص وپیشکسوتی دلسوزند وهدفی جز اعتلا وسربلند
      ی تیم محبوبشان را ندارند .خودم هم نمیدانم چرا این چیزها را برای شما که ادب و نزاکت راقورت داده وشرف وابرو وانسانیت را قی کرده اید ، باز گو می کنم ،عذر میخواهم ببخشید وقتم را برای شما تلف کردم .

    • علی

      آره راس میگه اخر فصل نگران شید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج