۹۰۳۲۷۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

استقبال جالب بیرانوند از انصاری‌فرد و حضور یک میهمان

تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی برگزار شد که سرمربی تیم فوتبال سایپا نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی شاگردان ویلموتس بود.

خبرگزاری فارس: دومین تمرین تیم ملی فوتبال ایران جهت آماده‌سازی ملی‌پوشان برای بازی با هنک‌کنگ از ساعت ۱۸ امروز در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

* علاوه بر بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی امروز علیرضا جهانبخش، امید ابراهیمی، کریم انصاری‌فرد، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی طارمی و سیدمجید حسینی به جمع ملی‌پوشان اضافه شدند. البته با تشخیص ویلموتس طارمی و سیدمجید حسینی با ملی پوشان تمرین نکردند و زیر نظر ماساژورهای تیم ملی به ریکاوری پرداختند.

* پیش از شروع تمرین علیرضا بیرانوند در جمع خبرنگاران حاضر شد و پیرامون تمدید قراردادش با پرسپولیس و همچنین اتفاقاتی که در تبریز برای وی رخ داده با خبرنگاران به گفت‌وگو پرداخت.

* پیش از شروع تمرین مارک ویلموتس شاگردانش را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

* سرمربی تیم ملی پس از توضیحات در مورد تمرین امروز آنها را در اختیار مربی بدنساز قرار داد سپس وحید هاشمیان برنامه‌های تاکتیکی تیم ملی را زیر نظر گرفت. در بخشی از تمرین امروز ملی‌پوشان به برنامه‌های استقامتی و سرعتی پرداخته که در این آیتم رقابت بین بازیکنان جالب توجه بود. ویلموتس در بخشی از تمرین برنامه‌های تاکتیکی بازیکنان را متوقف و نکات لازم را به به بازیکنان منتقل کرد.

* با توجه به غیبت روز گذشته مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی و همچنین مربی بدنساز امروز هر دو نفر در تمرین تیم ملی حضور داشتند.

* ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا از نزدیک نظاره‌گر تمرین ملی‌پوشان شد.

*‌ اللهیار صیادمنش، سردار آزمون و میلاد محمدی لژیونرهایی هستند که هنوز خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی نکردند. رامین رضاییان در اواسط تمرین امروز در محل تمرین تیم ملی حاضر شد و در حالیکه لباس ورزشی پوشیده بود با کادر پزشکی تیم ملی به صحبت پرداخت.

* در حاشیه تمرین امروز بازیکنانی که به علت درگیری در بازی‌های باشگاهی یکدیگر را ملاقات نکرده بودند برخورد جالب توجهی با هم داشتند. هنگامی که علیرضا بیرانوند کریم انصاری‌فرد را دید با شوخی به استقبال مهاجم تیم ملی رفت که این موضوع مورد توجه عکاسان واقع در محل تمرین قرار گرفت.

* با گذشت ۲۰ دقیقه از تمرین امروز خبرنگاران و رسانه‌های گروهی محل تمرین را ترک کردند.

*‌ تیم ملی فوتبال ایران فردا نیز تمرینات خود را در تهران پیگیری خواهد کرد و شاگردان ویلموتس روز چهارشنبه تهران را از طریق دبی به مقصد هنک‌کنگ ترک خواهند کرد. قرار است ملی‌پوشان روز پنج‌شنبه به استراحت پرداخته و از روز جمعه برای بازی با هنک‌کنگ در این کشور تمرینات خود را پیگیری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج