۹۰۳۴۷۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لالیگا در آخرین روز نقل و انتقالات

در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی ۱۵ قرارداد در لالیگا به امضا رسید.

ایسنا: به نقل از آس، نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۹ که در آن نام‌های بزرگی مانند نیمار و پل پوگبا شنیده می‌شد و بارسلونا و رئال مادرید به دنبال جذبشان بودند بدون هیچ جابجایی بزرگی به پایان رسید. لالیگا رکورد یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون یورو را به ثبت رساند. در روز پایانی ۱۵ قرارداد امضا شد که سویا بیش از دیگر تیم‌ها فعال بود.

این تیم با چیچاریتوی ۳۱ ساله قرارداد بست تا یولن لوپتگی بتواند در این فصل از مهاجم گلزن مکزیکی بهره ببرد. علاوه بر این بونو، دروازه‌بان قرضی از خیرونا جانشین سرخیو ریکو شد که به پاری سن ژرمن پیوست. دیگر جابجایی به سیمون کیایر تعلق داشت که به آتلانتا پیوست. برای تیم مونچی نقل و انتقالات تابستانی تحول عظیمی محسوب می‌شد چون ۱۵ بازیکن جدید به سویا پیوستند.

رئال مادرید جدایی کیلور ناواس را اعلام کرد. دروازه‌بان کاستاریکایی به پاری سن ژرمن پیوست. او قرارداد سه ساله با تیم پاریسی بست و در مقابل مادرید برای پر کردن جای خالی این دروازه‌بان با آرئولا قراردادی قرضی امضا کرد. دروازه‌بان فرانسوی از لالیگا شناخت دارد. او پیش از این در ویارئال بازی می‌کرد. سفیدپوشان می‌خواستند خط میانی خود را با خرید بازیکنانی همچون پوگبا، اریکسن، فن د بیک و برونو فرناندس تقویت کنند که در این امر ناکام ماندند.

بارسلونا در حالی نقل و انتقالات را به پایان رساند که پاری سن ژرمن آخرین پیشنهاد را برای نیمار رد کرد و هیچ جابجایی صورت نپذیرفت. مهمترین تقویت تابستانی آبی اناری‌ها آنتوان گریزمان بود. از طرفی سلتاویگو با خرید قرضی رافینیا هوادارانش را خوشحال کرد.

ختافه که در لیگ اروپا حضور دارد با دو بازیکن قرضی قرارداد امضا کرد. کندی را از چلسی جذب کرد و با جیسون بازیکن والنسیا قرارداد امضا کرد.

والنسیا برای پیچینی مصدوم جایگزین پیدا کرد و تیری کوریا بازیکن ۲۰ ساله اسپورتینگ را جذب کرد. قرارداد این بازیکن به ارزش ۱۲ میلیون یورو و پنج ساله است. مارسلینو در رابطه با رودریگو یک نفس راحت کشید. او می‌تواند در این فصل هم از مهاجم اسپانیایی بهره ببرد. باشگاه اتلتیکومادرید به دنبال امضای قرارداد با این بازیکن بود.

۱۰ تیم از ۲۰ تیم حاضر در لالیگا هیچ جابجایی در روز آخر نداشتند. یکی از آنها اتلتیکو مادرید بود که آنخل کورئا را نتوانست بفروشد و کالینیچ به صورت قرضی به رم پیوست. همچنین در جذب رودریگو ناکام ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج