جاباما
۹۰۳۴۷۴
۱۳ نظر
۵۰۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
پ

پاسخ آذری به فتحی: اهل مزایده هستم نه مناقصه!

مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن در واکنش به صحبت‌های امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: باید بگویم بنده اهل شرکت در مزایده هستم نه مناقصه!

خبرگزاری مهر: همه چیز از جلسه سعید آذری با محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش شروع شد. بعد از این نشست بود که اعلام شد آذری گزینه مدیرعاملی استقلال است و به زودی جای امیرحسین فتحی را می گیرد. بعد از انتشار این خبر، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد فتحی به کارش ادامه خواهد داد.

همچنین سعید آذری هم در گفتگوهایی تاکید کرد که برنامه ای به وزارت ورزش برای مدیریت در استقلال نداده است. هرچند آذری این موضوع را تکذیب کرد ولی به نظر می رسد وی منتظر پیشنهاد مدیران عالیرتبه برای مدیریت در استقلال بوده است.

آذری شب گذشته هم با انتشار پیامی تاکید کرد که مذاکراتش را موقتا با دو باشگاه برای مدیریت متوقف کرده است تا تصمیم منطقی بگیرد. از سوی دیگر امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال هم با حضور در یک برنامه تلویزیونی به سعید آذری هم کنایه زد و گفت: «ناگهان شایعه می کنند که مدیریت استقلال قرار است تغییر کند و می آیند برای مدیریت اعلام آمادگی می کنند انگار که مناقصه یا فراخوان عمومی است.»

بنده اهل شرکت در مزایده هستم نه مناقصه

آذری در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به اتفاقات رخ داده طی روزهای گذشته و همچنین کنایه مدیرعامل استقلال، گفت: من این برنامه را ندیدم و علاقه ای هم نداشتم که ببینم ولی اگر منظور آقای فتحی من بوده ام، باید بگویم بنده در مزایده شرکت می کنم نه در مناقصه! اگر در رسانه ها و یا فضای مجازی نقل قول مستقیمی از من وجود دارد که گفته ام می خواهم مدیرعامل استقلال شوم، بگویند.

برای استقلال برنامه نداده بودم

مدیرعامل سابق ذوب آهن ادامه داد: متاسفانه بعضی جاها عنوان شد که من برای استقلال برنامه داده ام ولی اینطور نبود. بنده در مزایده ها شرکت می کنم نه مناقصه ها! اگر جایگاه مدیریت در استقلال طوری است که در یک برنامه تلویزیونی از آن به عنوان مناقصه استفاده می کنند، مشکل من نیست.

چرا مدیرعامل پرسپولیس از این حرفها نزد؟

آذری خاطرنشان کرد: اگر بحث حضورم در استقلال مطرح شد، صرفا به خاطر علاقه مندی هواداران این تیم و اظهار لطفشان در صفحه شخصی ام بوده است. فقط هم بحث استقلال نبوده است. قبل از آن نام من برای مدیریت پرسپولیس هم مطرح شد ولی چرا آقای عرب که تیمش سه سال هم قهرمان شده بود، چیزی نگفت؟ آقای عرب حتی خودش استعفا کرد و رفت ولی از این حرفها نزد. این باعث افتخار و خوشحالی من است که هواداران دو باشگاه بزرگ ایران اظهار علاقه کرده اند که مدیر باشگاهشان باشم. این نشان می دهد رزومه مدیریتی سعید آذری قوی است.

سلطانی فر مدیریت استقلال را تغییر نمی دهد

مدیرعامل سابق ذوب آهن درباره دلایل متوقف کردن مذاکراتش با باشگاه های دیگر تاکید کرد: از دو باشگاه لیگ برتری دیگر پیشنهاد داشتم. قرار بود شب گذشته و بعد از توافق نهایی با یکی از این باشگاه ها نامش را اعلام کنم اما وقتی دیدم باز هم تقاضا هست، به احترام آنها تا روز چهارشنبه مذاکراتم را متوقف کردم. ولی باید بگویم از جمعبندی چیزهایی که در رسانه ها مطرح می شود می توان گفت آقای سلطانی فر وزیر ورزش دست به تغییرات در مدیریت استقلال نمی زند.

آدم سیاسی نیستم

آذری یادآور شد: پیام من به هواداران استقلال این است که از تیم، بازیکنان، سرمربی و مدیریتشان حمایت کنند. اینکه رسانه ها علاقه مند هستند یک مدیر قوی در استقلال کار کند، مشکل من نیست. مرا نه نماینده مجلس معرفی کرده و نه آدم سیاسی هستم. اگر هم اسمم برای استقلال و پرسپولیس مطرح شد به خاطر رزومه ام و خود مردم بوده است و همچنین رسانه هایی که عملکرد مدیران را زیر ذره بین دارند.

برای گرفتن پست «آویزان» نمی شوم

وی با بیان اینکه برای استقلال آرزوی موفقیت دارد، گفت: جا دارد از هواداران سپاهان، پرسپولیس، استقلال، نساجی و ذوب آهن که در این مدت به بنده محبت کردند، تشکر کنم و به تمام آنها این پیام را بدهم که سعید آذری آدم سفارشی نیست. یکبار به فردین گفتند چرا نامت ماندگار شد که پاسخ داد به خاطر نقش هایی است که بازی نمی کردم. من هم نیازی ندارم که برای پست گرفتن به دیگران «آویزان» شوم.

می خواستند برایم «پادرمیانی» کنند

مدیرعامل سابق ذوب آهن اظهار کرد: برای کار کردن و پست گرفتن التماس نمی کنم. در همین چند روز دو، سه آدم مهم با من صحبت کردند که آیا می خواهی برایت پادرمیانی کنیم که پاسخ منفی بود. مدیری که با پادرمیانی بیاید، با پادرمیانی هم می رود. من همواره مدیر مستقلی بوده ام. حتی اگر به استقلال هم بیایم مستقل خواهم ماند و بر اساس مسئولیت هایی که هیات مدیره تعیین می کند، کار می کنم؛ آنهم هیات مدیره ای که صالح و متخصص باشد. به پرونده کاری ام افتخار می کنم و نشان می دهد مسیر مدیریت را درست طی کرده ام.

تقدیر سپاهان نشان داد راهم را درست رفته ام

آذری در پایان درباره برگزاری بازی پیشکسوتان سپاهان و ذوب آهن و تقدیر سپاهانی ها از وی گفت: سپاهان و ذوب آهن در خیلی مسائل از جمله اتفاقات فرهنگی پیش رو بوده اند. باید از مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان، محمود یاوری، امیر قلعه نویی و تمام پیشکسوتان فوتبال اصفهان تشکر کنم. وقتی باشگاه رقیب از شما تقدیر می کند نشان می دهد که راهتان را درست رفته اید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      آقای آذری از تو گلدون بیا بیرون .

    • بدون نام

      چقدرنوشابه برای خودش باز کرد

    • بدون نام

      چقدرنوشابه برای خودش باز کرد

    • شاهرخ

      این آذری هم عجب آدم پر رو و حیله گری هست! میخواد با اینکارا ارزش و جایگاه خودش رو ببره بالا... تو اگر همه جوره مدیر موفقی بودی مسلما تو ذوب آهن حاضر نمیشدن از دستت بدن!

    • بدون نام

      ای سلطانی فر نمیذار که ای مرد کار بلد به تاج بیاد

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه سلطانی فر

    • بدون نام

      شاهرخ لنگی نظرتو نمیخوایم

      پاسخ ها

      • محمد

        کیسه تو هم لازم نیست نظر بدی.شیرفهم شد شیشتایی بدبخت.

    • معصومه

      کاش بیاد استقلال.
      خیلی مدیر خوبیه. مدیر مدبر...

    • بدون نام

      تو که از فتل بدتر کردی...کدوم مدیریت؟

    • بدون نام

      سلطانیفرادمه بی عرضه میخواهد برای استقلال بذاره

      پاسخ ها

      • غفورنیک

        تا زمانی این وزیر هست فقط هدفش اینه به استقلال ضربه بزنه چون میدونه آذری مدیر خوبیه نمیزاره بیاد استقلال ولی مال پرسپولیس نیاز باشه عوض میکنه فتحی آدم وزیره که استقلال رو به این روز کشاند پاتوسی رو رد کرده داره امروز و فردا میکنه خواهشن برو آقای فتحی فقط برو

    • am

      بیخود جو نده هیچیک از هوادارای با شعور پرسپولیس چشم دیدار جنابعالی رو ندارن چون تو همیشه با نیت دشمنی با پرسپولیس رفتار کردی برو دنبال کارت ول معطلی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج