۹۰۳۵۳۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سانچس: از رفتن به منچستریونایتد پشیمان نیستم

مهاجم جدید اینتر می‌گوید از اینکه در سال ۲۰۱۸ از آرسنال به منچستریونایتد پیوست، پشیمان نیست.

خبرگزاری تسنیم: الکسیس سانچس پس از ۱۹ ماه حضور ناامیدکننده در منچستریونایتد، در این تابستان به طور قرضی راهی اینتر شد. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی اسپورت» این مهاجم شیلیایی با دریافت دستمزد ۴۰۰ هزار پوند در هفته، بیشترین دستمزد دریافتی را در بین بازیکنان منچستریونایتد دارد و اینتر پرداخت بیشتر دستمزد این بازیکن تا پایان فصل ۲۰-۲۰۱۹ را پذیرفته است.

سانچس ۳۰ ساله در گفت‌وگو با این شبکه تلویزیونی درباره پیوستنش به شیاطین سرخ در ماه ژانویه ۲۰۱۸ گفت: بابت رفتن به منچستریونایتد خوشحالم و همیشه گفته‌ام که این باشگاه بیشترین عناوین قهرمانی را در انگلیس دارد. وقتی به آرسنال رفتم، از بودن در آن تیم هم خوشحال بودم اما منچستریونایتد در آن مقطع رو به رشد بود و برای کسب عناوین قهرمانی، بازیکنانی را به خدمت گرفته بود. من هم می خواستم به جمع آنها ملحق شوم و عنوانی با این تیم کسب کنم. از اینکه به منچستریونایتد ملحق شدم، پشیمان نیستم.

این مهاجم شیلیایی که فصل گذشته تنها در ۹ بازی لیگ برتری در ترکیب اصلی منچستریونایتد قرار گرفت، تصریح کرد: هر بازی که برای تیم ملی شیلی بازی می‌کنم، خوشحالم. از بازی برای منچستریونایتد هم خوشحال بودم اما همیشه به دوستانم می‌گفتم که "می‌خواهم بازی کنم. اگر آنها به من فرصت بدهند بهترین بازی‌هایم را ارائه خواهم کرد". گاهی اوقات ۶۰ دقیقه بازی می‌کردم، اما در بازی بعدی مورد استفاده قرار نمی‌گرفتم و نمی‌دانم دلیلش چه بود.

وی در مواجهه با این پرسش که «چرا در بازی‌های پیش‌فصل بازی برای منچستریونایتد بازی نکردید؟»، خاطرنشان کرد: به نظرم، من عملکرد خوبی با تیم ملی شیلی در مسابقات کوپا آمه‌ریکا داشتم و احساس خوبی داشتم. پس از آن در هیچیک از بازی‌های پیش‌فصل به تشخیص سرمربی (سولسشایر) بازی نکردم. این سوال را هم باید از او بپرسید که چرا از من در بازی‌های پیش‌فصل استفاده نکرد، نه من!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج