۹۰۳۵۸۹
۵۰۲۴
۵۰۲۴
پ

مجسمه‌ی یادبود «مرد آهنی» قد برافراشت

مجسمه‌ای از کاراکتر سینمایی «مرد آهنی» به یاد رشاد‌ت‌های تونی استارک در آخرین فیلم از مجموعه «انتقام‌جویان» در شهر فورته دی مارمی ایتالیا سر برآورد

خبرگزاری صبا به نقل از مووی‌وب: با وجود آنکه فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» بیش از ۶ ماه پیش روی پرده‌های سینما آمد و اکران آن به پایان رسید، اما به نظر می‌رسد آثار و تبعات آن در فضای فرهنگی جهان ادامه دارد.

مجسمه‌ی یادبود «مرد آهنی» قد برافراشت

در تازه‌ترین ماجرا درباره این اثر ابرقهرمانی پرخرج مارول، خبر رسیده است که مجسمه‌ای از «مرد آهنی» در یکی از شهرهای ایتالیا قد برافراشته است تا به قول مسئولان شهر، ادای دینی به فداکاری تونی استارک در پایان این مجموعه فیلم‌های انتقام‌جویان باشد!

این مجسمه افتخاری «مرد آهنی» در شهر فورته دی مارمی در توسکانی ایتالیا بنا نهاده شده و با عنوان «مرد پولادین - Man of Steeg» نامگذاری شده است؛ لقبی که در دنیای مارول معمولا به سوپرمن اطلاق می‌شود.

این مجسمه توسط مجسمه‌سازی به نام دنیل باسو و در اصل برای نمایشگاهی با عنوان «Oltre Verso» کار شده که تاریخ گشایش آن حدود ۳ هفته قبل یعنی ۹ آگوست بود. در زیر این مجسمه تابلویی قرار داده شده است که عجایب این مجسمه را تکمیل می کند.

روی این تابلو نوشته شده است: اولین بنای یادبود اختصاص داده شده به مرد آهنی در سال مرگ او در دنیای سینما. ما تونی استارک را به عنوان مردی که جان خود را فدای ایده‌آل‌های خود کرد، گرامی می‌داریم؛ مردی که به ما یاد داد قهرمان زمانه خود باشیم و بدانیم آینده بشریت به تصمیمات ما بستگی دارد، که همه ما باید قهرمان باشیم!

«مرد آهنی» اولین بار در سال ۲۰۰۸ با یک حضور تک نفره در دنیای سینمایی مارول ظاهر شد و بعد از آن در ۲ دنباله دیگر فیلم اول حضور داشت. علاوه بر این تونی استارک در همه فیلم‌های انتقام‌جویان و همچنین آثاری چون «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» حضور یافت. او چهره استودیوی مارول در طول ۱۱ سال اخیر بوده است و به پاس این درخشش رابرت داونی جونیور بازیگر این کاراکتر، ماه گذشته عنوان اسطوره دیزنی را در نمایشگاه D23 از آن خود کرد.

«انتقام‌جویان: پایان بازی» چهارمین فیلم از مجموعه انتقام‌جویان بود که به کارگردانی برادران روسو و با بودجه ساخت ۳۵۶ میلیون دلاری ساخته شد تا به سومین فیلم پرهزینه تاریخ سینما بدل شود؛ یک سرمایه‌گذاری عظیم که در گیشه خوش درخشید و با ۲ میلیارد و ۷۹۶ میلیون دلار به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما بدل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج