۹۰۳۶۳۹
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

دردسر بیرانوند و حسینی برای پرسپولیس و استقلال

مدیر بخش خاورمیانه‌ای شرکت آل‌اشپورت به نپوشیدن پیراهن برند این شرکت توسط دروازه‌بان‌های پرسپولیس و استقلال واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: تیم‌های پرسپولیس و استقلال برای تهیه البسه این فصل خود با شرکت آل‌اشپورت قرارداد بستند اما در دو بازی ابتدایی این لیگ حاشیه‌هایی به وجود آمده که احتمالا کار این دو باشگاه و اسپانسر البسه را دچار مشکل خواهد کرد. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس و سید حسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال لباس‌هایی متفاوت از سایر بازیکنان این دو تیم به تن می‌کنند و در بازی‌ها به میدان رفتند که این مسئله با واکنش شرکت آل‌اشپورت روبرو شده است.

وحید جعفری مدیر بخش خاورمیانه‌ای شرکت آل‌اشپورت در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در این خصوص گفت: ما با دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قرارداد بستیم و این قرارداد کاملا مشخص و حرفه‌ای است. در قرارداد ما با این دو باشگاه آمده که به ازای هر تخلف، نپوشیدن لباس و... شامل جریمه‌های چشم‌گیر خواهد بود. ما با باشگاه‌ها طرف هستیم و با بازیکنان کاری نداریم.

وی ادامه داد: ما با این دو باشگاه مکاتباتی انجام داده‌ایم و این وظیفه باشگاه است که با این دو دروازه‌بان برخورد کنند. موضوع دیگر این است که این دو بازیکن لباس‌ برندهای دیگری را می‌پوشند و این باعث می‌شود که لوگوی پرسپولیس و استقلال روی برندهایی چاپ شود که با پرسپولیس و استقلال قرارداد ندارند و با این کار به نوعی برای این برندها تبلیغ رایگان انجام می‌شود. این مسئله هم جریمه با خود به همراه دارد و ما قطعا از این برندها بابت این مسئله شکایت می‌کنیم.

مدیر بخش خاورمیانه‌ای شرکت آل‌اشپورت تصریح کرد: شکایت ما شامل حال این دو برند خواهد بود و برای بازیکنان هم جریمه‌ای در نظر گرفته خواهد شد.دروازه‌بان‌ها فقط می‌توانند از کفش و دستکش جداگانه نسبت به اسپانسر پیراهن استفاده کنند وگرنه طبق قانون لباس، شورت و جوراب دروازه‌بان‌ها باید همان برندی باشد که با باشگاه قرارداد دارد و بر تن سایر بازیکنان و مربیان است.ما در این باره مکاتباتی را با این دو باشگاه انجام دادیم و به این مسئله بی‌توجه نخواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیسی ام

      استورن علیرضا بیرانوند ببینین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابت این مساله فرداکمیته انَضباطی بیرانوندروتشویق میکنه وحسینی رومحروم

      • بدون نام

        واقعا چه خوب اگه محروم کنه من جشن میگیرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج