جاباما
۹۰۳۷۵۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بکام: شغل رویایی من سرمربیگری تیم انگلیس است

اسطوره باشگاه منچستریونایتد می‌گوید رویای سرمربیگری تیم ملی فوتبال انگلیس را در سر دارد.

خبرگزاری میزان: دیوید بکام که در کارنامه‌اش ۱۱۵ بازی ملی با پیراهن انگلیس به ثبت رسیده (از این تعداد ۵۸ بازی کاپیتان سه‌شیر بوده است)، پس از اینکه در سال ۲۰۱۳ کفش‌هایش را آویخت، برخلاف خیلی از فوتبالیست‌ها به مربیگری علاقه‌ای نشان داد، اما با اظهارنظر جدید اسطوره منچستریونایتد به نظر می‌رسد او برنامه‌هایی برای این کار را دارد.

بکام ۴۴ ساله که انتظار می‌رود تیم اینتر میامی که متعلق به اوست، از سال ۲۰۲۰ در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) حضور پیدا کند، در گفت‌وگو با مجله معتبر «جی‌کیو» در پاسخ به این پرسش که «آیا هرگز در فکر سرمربیگری منچستریونایتد نبوده‌اید؟»، گفت: فکر می‌کنم برخی از اعضای اتحادیه فوتبال انگلیس من را به عنوان گزینه احتمالی سرمربیگری تیم ملی انگلیس در آینده می‌بینند، شاید به این خاطر که من دوران حرفه‌ای موفقی را به عنوان کاپیتان تیم ملی داشتم.

بکام: شغل رویایی من سرمربیگری تیم انگلیس است

وی افزود: اگر کسی بیاید به من بگوید که "اگر پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی انگلیس به تو بشود، مایلی آن را بپذیری؟ "، در پاسخ خواهم گفت البته که به آن فکر خواهم کرد، چون من یک انگلیسی پرشور هستم و نسبت به تیم ملی کشورم مشتاق هستم، اما آیا من مناسب این کار هستم؟ کسی چه می‌داند!

هافبک پیشین سه‌شیر در پایان خاطرنشان کرد: سرمربیگری تیم ملی انگلیس شغل رویایی من است، اما گرث ساوت‌گیت کارش را فوق‌العاده در تیم ملی انجام داده است. او انرژی و هیجان را به تیم و هواداران از جمله خود من بازگردانده و ما از آن لذت می‌بریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج