۹۰۳۷۷۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

پیشکسوت آبی‌ها: استقلال افتضاح بازی می‌کند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استراماچونی هرقدر هم که تلاش کند وقتی مدیریت باشگاه نمی‌تواند شرایط حرفه‌ای را برایش فراهم کند چه‌کار می‌تواند انجام دهد؟

روزنامه خبرورزشی: پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استراماچونی هرقدر هم که تلاش کند وقتی مدیریت باشگاه نمی‌تواند شرایط حرفه‌ای را برایش فراهم کند چه‌کار می‌تواند انجام دهد؟

سعید مراغه‌چیان کاپیتان سال‌های دور استقلال می‌گوید کسانی این روزها برای باشگاه تصمیم می‌گیرند که قبلاً هزار و یک مشکل داشته‌اند.

پیشکسوت آبی‌ها: استقلال افتضاح بازی می‌کند

استقلال مقابل فولاد هم مساوی کرد نظر شما چیست؟

من معتقدم استقلال افتضاح بازی کرد. چه در بازی اول مقابل ماشین‌سازی چه مقابل فولاد. خداوکیلی استقلال با تاریخچه‌ای که دارد باید این‌طوری بازی کند؟ اوضاع تیم به‌هم ریخته است و البته من مقصر این شرایط را کادر فنی نمی‌دانم.

اگر استراماچونی مقصر نیست پس چه کسی مقصر است؟

استراماچونی هرقدر هم که تلاش کند وقتی مدیریت باشگاه نمی‌تواند شرایط حرفه‌ای را برایش فراهم کند و امکانات در اختیارش بگذارد چه‌کار می‌تواند انجام دهد؟ او یک حرفه‌ای است و وقتی ساختار باشگاه را می‌بیند نمی‌تواند کار کند.

یعنی مشکل از مدیریت باشگاه است؟

هم مدیریت و هم کسانی که در تصمیمات باشگاه تأثیرگذار هستند. متأسفانه یک‌سری از افراد که سال‌ها قبل مشکلاتی داشته‌اند و در پرونده‌شان ماجراهای مشکلات سال ۷۷ در کره‌جنوبی و یا جلیقه نجات هواپیما و... دیده می‌شود در تصمیمات باشگاه اثرگذار هستند.

من نمی‌خواهم مسائل را باز کنم، ولی به حاشیه‌سازان استقلال هشدار می‌دهم اگر دست از ایجاد مشکل و تخریب استقلال بر ندارند پرونده‌شان را رو خواهم کرد تا هواداران خوب استقلال بدانند چه کسانی دارند در تیم حاشیه درست می‌کنند.

گویا دل پری از وضعیت تیم دارید؟

چرا نداشته باشم؟ تمام جوانی و عمرم را در استقلال گذاشته‌ام حالا یک‌سری آدم که به ظاهر استقلالی هستند بخواهند تیم را تضعیف کنند؟ مدتی قبل راهی دفتر باشگاه شدم تا با مسئولان تیم صحبتی داشته باشم و اگر لازم بود بتوانم کمکی به حل برخی مشکلات کنم، اما اصلاً مرا به باشگاه راه ندادند.

می‌خواهم بگویم شما چه‌کاره هستید که مرا به باشگاه راه ندهید؟ من مراغه‌چیان هستم، شما چه کسی هستید؟ شماها فقط برای منافع خودتان کار می‌کنید و به استقلال توجهی ندارید. استقلال متعلق به پیشکسوتان است و مادر نزاییده کسی بخواهد برای بزرگان تیم که سال‌ها برای آبی‌ها زحمت کشیده‌اند مشکل ایجاد کند.

فکر می‌کنید استقلال چه‌کار کند مشکلش حل می‌شود؟

به‌نظرم اگر فتحی از استقلال برود اوضاع درست می‌شود. من قصد بی‌احترامی به مدیرعامل استقلال را ندارم، ولی معتقدم او در کار مدیریتی ضعیف است و نمی‌تواند تیم بزرگی چون استقلال را هدایت کند و با رفتنش کمک زیادی به استقلال خواهد کرد.

استقلال مدیر ورزشی می‌خواهد مثل پرسپولیس که از یک پیشکسوت خود به‌عنوان مدیر استفاده کرده است. استقلال هم باید از بین بزرگان و پیشکسوتان تحصیلکرده خود یکی را به‌عنوان مدیرعامل انتخاب کند البته اگر وزیر ورزش خواهان این باشد که استقلال به آرامش برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج ☆☆

      موضوع مهم این است که وزیر ورزش کاملا ازشرایط استقلال راضیه وبه مدیریت فتحی نمره بیست میده چون اونجوری که دوست داره تیم رو مدیریت میکنه ...اگه یه مدیر مثل آذری بیاد میشه استخوان توی گلو .... اینها هدفشان نابودی استقلال واستقلالیست...

    • محمد

      اخه کچل تو چیکاره ای نکنه دنبال پست و مقامی اشخور؟من ب عنوان طرفدار استقلال که سی ساله هوادارشم از دوتا بازی تیم مخصوصا تو نیمه دوم کاملا راضی ام و با بدشانسی روبرو شدیم و مطمئنم تیم خوب میشه کسی از شما پیشکسوتها نظر نخواست نمیدونم چرا پیشکسوتهای لنگ حرف نمیزنن

      پاسخ ها

      • عباس صالح پناه

        متآسفم برای شما ...

      • عباس صالح پناه

        متآسفم برای شما ...

      • بدون نام

        بدبخت استقلال که تو طرفدارش هستی

    • شش تایی

      استقلال نیاز به یه مدیری داره که تحصیل کرده و از خود این تیم باشه

    • موسوی

      اینم باید مث حسن روشن شلاق بخوره خخخخ

    • بدون نام

      راست میگه خدایی اینم فوتباله استقلال بازی میکنه والله قسم تیم منصوریان و مظلومی و.مرفاوی در مقابل این تیم انگار رئال مادریده ..............فقط یه تاکتیک توپ رو ببری سمت چپ و راست سانتر کنی بعد هیچ همین اینم شد تاکتیک خخخخخ

    • چهار فينال اسيا

      اين كچل بايد شلاق بخوره ..يك روشن بس نبود اين الاغ هم اضافه شد..استقلال نيازي به نظر كچل نداره..همون فتحي واسه همه كافيس...ا

      پاسخ ها

      • موسوی

        خداراشکر پرسپولیسی ام....نگاه کنید کیسه ها اصلا احترام پیشکسوت ندارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج