جاباما
۹۰۳۸۶۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

برای آنالیز پرسپولیس با کالدرون خیلی زود است

مربی پیشین پرسپولیس گفت: نباید اینقدر عجولانه در مورد دیدگاه‌های فنی سرمربی جدید پرسپولیس اظهار نظر شود.

خبرگزاری مهر: جواد منافی در خصوص عملکرد پرسپولیس در دو هفته ابتدایی رقابت های لیگ برتر که منجر به برد مقابل پارس جنوبی جم و باخت در مصاف با تراکتور تبریز شد، گفت: درباره شرایط این روزهای پرسپولیس باید به دو نکته مهم توجه کرد. این تیم سه بار قهرمان متوالی لیگ برتر شده و طبیعی است که تمام تیم ها با قدرت بیشتر و انگیزه مضاعف به مصافش بیایند. همچنین کادر فنی پرسپولیس تغییر کرده و نیاز به زمان دارد.

مربی پیشین پرسپولیس درباره انتقادات از تاکتیک پرسپولیس تصریح کرد: نباید عجولانه درباره کالدرون که کارنامه ای مشخص در فوتبال دارد قضاوت کرد. او مربی شجاعی است و در همین باخت مقابل تراکتور نشان داد به فکر بازی زیبا است.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: باید به تیمی که تفکرات فنی تا حدود زیادی تغییر کرده فرصت داد تا بازی مد نظرش را انجام دهد. شاید خیلی ها بگویند برگزاری دربی در هفته چهارم زمان را از پرسپولیس می گیرد اما من معتقدم قطعاً این تیم تا بازی با استقلال به شرایط ایده آل می رسد.

منافی درباره حریفان اصلی پرسپولیس برای رقابت در کسب قهرمانی لیگ برتر یادآور شد: تیم هایی نظیر سپاهان، تراکتور، استقلال تهران، شهرخودرو مشهد و حتی ذوب آهن اصفهان از حریفان اصلی محسوب می‌شود. ضمن اینکه پرسپولیس مقابل تیم هایی که در ظاهر ضعیف هستند کار سختی دارد. آنها با انگیزه ای فراوان و برای نمایش بهترین بازی خود به مصاف قهرمان سه دوره متوالی لیگ برتر می آیند. همین امر کار را برای پرسپولیس سخت می کند.

منافی در پایان خاطرنشان کرد: کالدرون خیلی می تواند به ترکیب ایده آل و سیستم مورد نظرش برسد. بازیکنان پرسپولیس حرفه ای هستند و خواهند توانست خودشان را با شرایط جدید وفق دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج