جاباما
۹۰۳۸۸۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

هازارد می‌تواند در رئال ابرستاره شود

فرناندو مورینتس، مهاجم سابق رئال مادرید می‌گوید ادن هازارد فوتبالیستی استثنایی است که می‌تواند در رئال به یک ابرستاره تبدیل شود.

ورزش سه: فرناندو مورینتس، مهاجم سابق رئال مادرید با ستایش از ادن هازارد، ستاره بلژیکی تازه به خدمت گرفته شده توسط رئال می‌گوید هازارد فوتبالیستی استثنایی است و اگر بتواند درخشش خارق‌العاده خود در چلسی را در رئال هم به نمایش بگذارد بدون شک در این تیم به یک ابرستاره تبدیل خواهد شد.

بعد از سالها شایعه و گمانه‌زنی هازارد سرانجام تابستان امسال با قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو از استمفوردبریج راهی برنابئو شد تا یک سال بعد از خروج کریستیانو رونالدو جانشین او در جمع سفیدپوشان مادرید شود. او در حالی به مادرید رسید که در ۳۵۳ بازی برای چلسی ۱۱۰ گل برای این تیم به ثمر رسانده بود و در هفت سال حضورش در آن تیم شش جام بدست آورده بود.

هازارد تا این لحظه به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه ران پا هنوز در یک بازی هم رسمی با پیراهن رئال به میدان نرفته ولی انتظار می‌رود ورود او به ترکیب سفیدپوشان نقش مهمی در ارتقای سبک بازی این تیم داشته باشد.

فرناندو مورینتس، مهاجم سابق رئال درباره او گفت:" من باور دارم که هازارد می‌تواند در رئال بدرخشد و یک ابرستاره باشد. درست است که چند نفر از بازیکنان لیورپول هم سال گذشته عالی کار کردند ولی به نظر من هازارد با اختلاف زیاد بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر بود. برای همین هم کار رئال در جذب او فوق‌العاده بوده".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خواهید دید ،که او هیچ وقت مانند کريس افسانه‌ ای نخواهد شد،حتی به گرد پای او هم نخواهد رسید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج