جاباما
۹۰۳۹۰۳
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

نسل جدید نیسان جوک رونمایی شد

یکی از پرفروش‌ترین کراس‌اور‌های دنیا از سال آینده با چهره‌ای کاملا جدید تولید می‌شود. نیسان جوک، با گذشت ۱۰ سال از طراحی اولین مدل، به‌زودی تولید نسل دوم خود را آغاز خواهد کرد.

زومیت: کی از پرفروش‌ترین کراس‌اورهای دنیا از سال آینده با چهره‌‌ای کاملا جدید تولید می‌شود. نیسان جوک، با گذشت ۱۰ سال از طراحی اولین مدل، به‌زودی تولید نسل دوم خود را آغاز خواهد کرد.

باوجود چهره‌ی عجیب و متفاوت، نسل اول جوک یکی از موفق‌ترین محصولات نیسان در دهه‌ی اخیر بوده است. این خودرو، با تیپ‌های مختلف در ایران نیز حضور داشت؛ اما به دلیل قیمت بالا و طراحی نامتعارف برای عامه‌ی مردم کشورمان جذابیت چندانی پیدا نکرد. فراتر از ایران در بازار جهانی، نیسان جوک مورد توجه جوانان قرار گرفت و به لطف پیشرانه‌های متنوع با هزینه‌ی نگه‌داری قابل قبول، بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه در سال، فروش داشت.

نسل جدید نیسان جوک رونمایی شد

نیسان برای نسل دوم جوک، باز هم به سراغ طرح‌های خلاقانه و ایده‌های مدرن رفته است. به عقیده‌ی کارشناسان، این سبک طراحی می‌تواند برای مخاطبان، بسیار زیبا و چشم‌نواز یا کاملا ناخوشایند و عجیب باشد. البته نباید فراموش کرد که نیسان با نسل دوم جوک، تلاش کرده است تا به مشتریان نسل قبلی وفادار باشد و طرح کلی محصول جدید را با الهام از مدل ساخت ۲۰۱۰ تولید کند.

نسل جدید نیسان جوک رونمایی شد

علاوه‌بر دگرگونی در نمای بیرونی، قوای محرک و تجهیزات فنی جوک ۲۰۲۰ نیز متفاوت از نسل اول خواهد بود. پیشرانه‌ی کم‌مصرف توربوشارژ با امکان انتخاب سیستم تک یا دو دیفرانسیل و جعبه‌دنده‌ی دستی یا خودکار، طیف وسیعی از علاقه‌مندان به کراس‌اورهای کوچک را جذب خواهد کرد. نسخه‌ی پایه از جوک جدید با پیشرانه‌ی ۳ سیلندر یک لیتری تولید خواهد شد که به لطف توربوشارژر، ۱۱۷ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. این محصول با جعبه‌دنده‌ی دستی ۶ سرعته یا ۷ سرعته‌ی خودکار مجهز به دبل کلاچ و پدال‌های تعویض پشت فرمان، عرضه خواهد شد. دیگر اطلاعات فنی نیسان جوک جدید، اعم از گشتاور، مصرف سوخت و زمان رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت، هنوز اطلاع‌رسانی نشده است.

نسل جدید نیسان جوک رونمایی شد

یکی از مهم‌ترین نکات منفی در نسل اول جوک، فضای ناکافی برای سرنشینان عقب بود. نیسان ادعا می‌کند به دلیل افزایش فاصله بین صندلی‌های عقب و جلو، حدود ۵.۸ سانتی‌متر به فضای جلوی زانو و ۱.۱ سانتی‌متر به فاصله‌ی سر تا سقف سرنشینان ردیف دوم، اضافه شده است. صندوق عقب جوک ۲۰۲۰ هم، ۲۰ درصد جادارتر از نسل اول است و حالا ۴۲۲ لیتر فضای مفید فراهم می‌کند. ابعاد این خودرو با طول ۴,۲۱۰ میلی‌متر، عرض ۱,۸۰۰ میلی‌متر و ارتفاع ۱,۵۹۵ میلی‌متر در مقایسه با نسل اول، ۸۵ میلی‌متر در طول، ۳۵ میلی‌متر در عرض و ۲۵ میلی‌متر در ارتفاع سقف، بزرگ‌تر خواهد بود.

نسل جدید نیسان جوک رونمایی شد

داشبورد و چیدمان ادوات در کابین جوک، فراتر از رقبا نیست؛ اما نسبت به نسل قبلی زیباتر و کاراتر به نظر می‌رسد. فرمان مدرن با طرح استخوانی و D شکل، حس بسیار خوبی به راننده می‌دهد. پنل پشت فرمان هم، به‌جای فرم سیلندری گذشته از نمای تخت با نمایشگر دیجیتال استفاده می‌کند. روی داشبورد نیز، نمایشگر لمسی ۸ اینچ وجود دارد که حالت شناور و هماهنگ با خودروهای مدرن خواهد داشت. جدیدترین سیستم سرگرمی نیسان (Nissan Connect)، رابط کاربری اپل‌کارپلی و اندروید اتو، همراه‌با امکان تبادل اطلاعات بین خودرو و گوشی هوشمند از طریق اینترنت، در جوک ۲۰۲۰ وجود دارد. با این فناوری، کاربر می‌تواند اعمالی مثل باز و بسته‌شدن قفل درها، خاموش و روشن کردن چراغ‌ها و تعیین مسیر برای ناو‌بری ماهواره‌ای جوک را به کمک گوشی هوشمند و از راه دور انجام دهد. نسخه‌های آپشنال از نسل دوم نیسان جوک، با سیستم‌های مدرن مثل ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط، تشخیص نقطه‌ی کور و فناوری‌های مرتبط با رانندگی خودران نیسان اتوپایلوت تولید می‌شوند.

نسل جدید نیسان جوک رونمایی شد

قیمت نهایی نیسان جوک ۲۰۲۰ نامشخص است. این خودرو از آبان‌ماه امسال وارد بازار اروپا خواهد شد و با شروع سال جدید میلادی، به دیگر کشورهای دنیا خواهد رسید.

نسل جدید نیسان جوک رونمایی شد

در صورت پخش نشدن ويدئو بر روي تصوير زير کليک کنيد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ملت دانا=== بهترین خودروهای جهان برای همه

      پاسخ ها

      • آریایی

        میدونیم اگه به جای ملت بنویسی مسئولان منتشر نمیکنن

    • بدون نام

      ملت دانا=======بهترین خودروهای جهان برای همه

    • بدون نام

      آقازاده هامون خیلی بهتر از اینا رو سوار میشن، دلتون بسوزه!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام....آقازاده خودتی....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج