۹۰۴۰۷۸
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

جزئیات نرخ جدید بلیت هواپیما

انجمن شرکت های هواپیمایی نرخ نامه جدید بلیت هواپیما را اعلام کرد که بر اساس آن خبری از بلیت های بالای یک میلیون تومانی نیست.

خبرگزاری مهر: انجمن شرکت‌های هواپیمایی در پی اعلام وزیر راه و شهرسازی و دستور کمیسیون عمران مجلس به ایرلاین‌ها مبنی بر لزوم کاهش قیمت بلیت هواپیما متناسب با کاهش نرخ ارز، سقف جدیدی بر اساس توافق شرکت‌های هوپیمایی برای بلیت هواپیما اعلام کرد.

در حالی که نخستین توافق ایرلاین‌ها در آذر ۹۷ برای تعیین دامنه نرخ بلیت هواپیما حاصل شده بود، پس از افزایش مجدد ارز در ابتدای سال جاری، این شرکت‌ها بر سر نرخ نامه جدیدی توافق کردند که این توافق در تیرماه امسال علنی شد.

پس از آنکه در مرداد ماه شاهد افت شدید قیمت دلار به کانال ۱۱ هزار تومانی بودیم، اما همچنان دامنه قبلی نرخ‌ها پابرجا بود که پس از اعتراض مردم، رسانه‌ها، نمایندگان مجلس و شخص وزیر راه و شهرسازی به این وضعیت، نرخنامه جدید امروز اعلام شد و قرار است این سقف قیمتی از ۲۱ شهریور اجرایی شود.

به گفته مقامات مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری، هر ایرلاین یا مرکز فروش بلیت اعم از آژانس‌های هواپیمایی یا سایت‌های اینترنتی، اگر این دامنه قیمتی را رعایت نکنند، متخلف محسوب شده و به نهادهای نظارتی یا مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

در نرخنامه جدید، علاوه بر آنکه کلیه نرخ‌های پروازی بالای یک میلیون تومان حذف شده، از حداکثر قیمت مسیر پروازی تهران- مشهد نیز ۵۰ هزار تومان دیگر کسر شد و از ۷۵۰ هزار تومان نرخنامه تیرماه، به ۷۰۰ هزار تومان کاهش یافت.

گران‌ترین مسیر پروازی در این نرخنامه به مسیر قشم رشت با قیمت ۹۹۴ هزار و ۵۰۰ تومان تعلق دارد. ارزان‌ترین مسیر پروازی نیز ۱۷۳ هزار و ۴۰۰ تومان برای تعدادی از مسیرهای کوتاه‌تر تعیین شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله دیگه خیلی هم ارزون و خوب شد ، واقعا از روی مردم خجالت نمی کشند اینها ؟؟؟!!!! این مثلا انجمن ها شدند قاتل جان و مال مردم و هر غلطی می کنند و هیچ کسی هم باهاشون برخورد نمیکنه ، شرم آوره این ارقام ، بلیط ۶۰ هزار تومانی رو رسوند به یک میلیون تومان ، الان اومدند با منت گذاشتن بر سر مردم ، اعلام می کنند ۷۰۰ تومان !!!! واقعا این دردها رو به چه کسی باید گفت ،؟؟؟ چند درصد افزایش ؟؟؟؟

    • از شیراز

      خاک بر سر تان با این دستودل بازی همش پنجاه تومان .

    • بدون نام

      واقعا ما رو مسخره کردند

    • کامیار

      ... هرکی هر کی باید بخوری تا خورده نشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج