۹۰۴۰۹۷
۱۰۱ نظر
۵۰۳۸
۱۰۱ نظر
۵۰۳۸
پ

آزار جنسی دختر ۴ ساله توسط مدیرعامل شرکت

هفته گذشته یک دختر چهارساله در کرمانشاه مورد آزار و اذیت مدیرعامل یک شرکت خصوصی قرار گرفته است. پدر این دختر گفت: از آقای «ف. ق» شکایت کرده‌ایم. وکیل این خانواده هم از صدور قرار ۵۰۰ میلیونی و بازداشت متهم خبر داده است.

ایرنا پلاس: هفته گذشته یک دختر چهارساله در کرمانشاه مورد آزار و اذیت مدیرعامل یک شرکت خصوصی قرار گرفته است. پدر این دختر گفت: از آقای «ف. ق» شکایت کرده‌ایم. وکیل این خانواده هم از صدور قرار ۵۰۰ میلیونی و بازداشت متهم خبر داده است.

چند روز پیش خبری منتشر شد که یک دختر چهارساله در کرمانشاه مورد آزار جنسی قرار گرفته است. پس از چند روز پیگیری و تماس با خانواده این دختر، آنها این موضوع را تأیید کردند و نهادهای مربوطه نیز این اتفاق را پیگیری کردند.

پدر این دختر می‌گوید: در شرکتی سرایدار بودم و آنجا کار می‌کردم. یک روز ساعت ۱۲ ظهر، صاحب‌کار من را فرستاد دنبال کاری. دخترم ظاهراً در حیاط خانه داشته بازی می‌کرده که صاحب‌کارم او را سوار ماشین کرده و بیرون برده است. اینجا یک خانه ویلایی است با دو سه هزار متر حیاط. با خود گفتم که احتمالاً دخترم را با خود به بازار برده است. چون قبلاً هم سابقه داشت و او را بیرون برده بود، اما دفعه قبل به خودمان گفته بود و در جریان بودیم و این بار اصلاً اطلاع نداشتیم.

جای ۱۹ زخم روی بدن دختر

این پدر می‌گوید: وقتی بچه برگشت، دیدم تمام بدنش زخمی است. او را پیش دکتر بردیم و مشخص شد ۱۹ زخم روی بدنش است و مورد آزار جنسی قرار گرفته بود. ما هم شکایت و پیگیری کردیم. بچه خودش هم می‌گوید که این آقا لباس‌هایم را کَند. حتی دادستان هم با دخترم صحبت کرد.

وی در مورد جزئیات این گفت‌وگو می‌گوید:

دادستان به دخترم گفت: کجا رفتید؟

دخترم گفت: نمی‌دانم یک جای جنگل بود.

دادستان گفت: جنگل بود یا پارک بود؟

دختر گفت: نه، جنگل بود.

دادستان باز هم پرسید: در جنگل دوستانت و بچه‌ها هم بودند که بازی کنید؟

دختر گفت: نه. کسی نبود. فقط جنگل بود.

این اتفاق پنجشنبه گذشته اتفاق افتاده است. هیچ مشکلی هم با صاحب‌کار نداشتم. شرکت روبه‌رویی ما هم که یکی از دوستانم آنجاست، دیده بود و نفهمیده بود که بچه را به زور برده است. فکر کرده خودمان در جریان هستیم.

ما را از سرایداری اخراج کرده است

وی می‌افزاید: این آقا مدیرعامل یک شرکت تولیدی است. به من گفته من آن قدر پولدار هستم که قانون را با پول می‌خرم و هیچ کاری از دستت برنمی‌آید. من هم وضع مالی خوبی ندارم. نمی‌توانم آن‌طور که باید دنبال کارهای اداری و قضایی‌اش را بگیرم. تا همین الان هم حق بچه ما ضایع شده است. حالا با هزار بدبختی از این آقا شکایت کردیم. دخترم ۱۰ روز است که وارد پنج‌سالگی شده است. ما را هم از آن خانه سرایداری بیرون کرده‌اند.

بازداشت متهم و احتمال حبس از ۵ تا ۱۵ سال

در این میان، مصطفی احمدیان، وکیل این خانواده که داوطلبانه وکالت وی را برعهده گرفته است، درباره این پرونده توضیح می‌دهد: متأسفانه این خبر صحت دارد و خیلی هم هولناک است. این آقا با اتهاماتی از قبیل آدم‌ربایی با وسیله نقلیه، ربایش طفل خردسال، کودک‌آزاری و ایراد صدمه بدنی نسبت به این کودک مواجه شده است. ماده ۶۲۱ قانون مجازات اسلامی در این باره می‌گوید: «هر کس به قصد مطالبه وجه یا مال یا به قصد انتقام یا به هر منظور دیگری به عنف یا تهدید یا حیله یا به هر نحو دیگر شخصاً یا توسط‌ دیگری، شخصی را برباید یا مخفی کند، به حبس از پنج تا ۱۵ سال محکوم خواهد شد.

در صورتی که سن مجنی‌علیه کمتر از ۱۵ سال تمام باشد یا ‌ربودن توسط وسایل نقلیه انجام پذیرد یا به مجنی‌علیه آسیب جسمی یا حیثیتی وارد شود، مرتکب به حداکثر مجازات تعیین شده محکوم خواهد شد و در صورت ارتکاب جرایم دیگر، به مجازات آن جرم نیز محکوم می‌شود.»

با یک بیمار مواجه هستیم

احمدیان می‌گوید: ما با فردی مواجه هستیم که کیفیت صحبت‌هایش حکایت از بیماری‌اش دارد. خود او به مسائل صراحتاً اقرار می‌کند. منتها این آقا می‌گوید که من این دختر را پدرانه دوست داشتم و دفعات زیادی با این کودک و با اجازه پدر و مادرش بیرون رفتم. یعنی آشکارا می‌گوید من عاشقش بودم، اما دلسوزانه! می‌دانید که این غلیان احساساتِ ناگهانی و دلسوزانه ممکن است بعد از چند جلسه ارتباطی به ناگاه غلیان بکند و صدمه‌های این‌چنینی متأسفانه به‌بار بیاورد، کما این که این خانواده هم به‌شدت آسیب دیده‌اند.

وی ادامه می‌دهد: این متهم حالا با قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی مواجه شده است و به‌دلیل ناتوانی در تأمین وثیقه، راهی زندان شد.

مهم‌ترین عوامل کودک‌آزاری؛ اعتیاد، بیکاری و عدم سلامت روان

این اولین بار نیست که این اتفاق می‌افتد. در این میان، جمعیت امام علی(ع) در سال۱۳۹۶ با پژوهشی میدانی و گسترده به دنبال دلایل و پیامدهای کودک آزاری برآمد. اعتیاد، بیکاری و عدم سلامت روان از مهم‌ترین عوامل آزار کودکان بود. از میان ۱۱۷۵ مورد از انواع کودک‌آزاری‌های ثبت شده در این پژوهش کشوری، ۱۳۴مورد کودک آزاری جسمی، ۳۸مورد کودک آزاری جنسی و ۱۴۳مورد غفلت مرتبط با کودکان پنج سال و زیر پنج سال بوده است.

میانگین سن اغلب کودکان آسیب‌دیده در این تحقیق بین ۶ تا ۱۰سال است. ۵۵ درصد از کودکانی که مورد آزار قرار گرفته‌اند، کودکان در چرخه کار هستند. ۵۱ درصد از کودکانی که مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند ناآگاهی از جمله عوامل مهمی بوده که آزار دیدن وی را تسهیل کرده است.

حدود ۶۰ درصد از کودکانی که مورد آزار جنسی قرار می‌گیرند، درک صحیحی از مسئله رخ داده ندارند. ۴۰.۵ درصد از خانواده‌ها دچار عادی‌انگاری پدیده کودک‌آزاری شده‌اند. محل سکونت ۳۱ درصد از این کودکان در پاتوق‌ها و خانه‌های تیمی یا مکان‌های عمومی و شلوغ بوده است.

تنها دو درصد از خانواده‌ها حاضر به طرح شکایت هستند

همچنین سن آزارگرها بین ۳۰ الی ۳۹ سال و ۴۰ الی ۴۹ سال است. در ۱۱۷۵مورد ۶۹.۴۴ درصد آزارگران مرد و ۱۶.۱۷درصد زن بودند و در ۱۴.۳۹درصد نیز نامشخص است. ۱۸.۷۸درصد کودکان فکر می‌کنند اعمال جنسی روشی برای مورد توجه قرار گرفتن آنهاست و این محبت آزارگر است. همچنین تعدادی از کودکان بعد از آزار به این کار گرایش پیدا کرده بودند. سه درصد از کودکان حاضر به بیان آزار به پلیس و مراجع قانونی بودند و تنها دو درصد از خانواده‌ها حاضر به طرح شکایت و پیگیری قانونی هستند. این مسئله میان مهاجران کمتر مورد پیگیری قرار می‌گیرد و در اکثر مواقع آنها به دلیل نبود مدارک هویتی از ترس رد مرز شدن، به دستگاه‌های قضایی مراجعه نمی‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الکی میگه,

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اعدام

      • بدون نام

        اونایی که تو این جریانات از متجاوز دفاع میکردن و میگفتن به خاطر فقر و نداریه بفرمان تحویل بگیرن!متجاوز یه آدم کثیف انگل اجتماعه که باید جامعه از شرش خلاص شه نه که با توجیهات مسخره از گناهش کم کنیم و براش شریک جرم بتراشیم

    • بدون نام

      باز هم تکرار میشه وقتی غریزه جنسی هست و جایی براش نباشه

      پاسخ ها

      • مریم

        طرف وضعش خوب بوده الان که پولی زیاد هست نگران جا نباش شما

      • بدون نام

        وقتی وضعش خوبه بره سراغ زنهای داغون نه بچه. بفهم که آدم پدوفیل و مریض فقط دنبال آزار بچه ست و احتمالا همین بلا هم بچگی سر خودش اومده. شما میخوای غریزه ت رو خالی کنی آدم زیاد هست نگران بقیه هم نباش

      • بدون نام

        داداش تو خارج هم پره

      • بدون نام

        هه،میبینم که هنوزم دست بردار نیستید و میخواید هرجوری هست از اون انگل دفاع کنید!طرف وضع مالیش خوب بوده غریزشو جور دیگه هم میتونسته ارضا کنه منتها نخواسته!شما هم که ازش دفاع میکنی تو جرمش شریکی

    • بدون نام

      چه فرقی داره شبیه همون ازدواج قانونی شرعی پسر و دختر یازده ساله اس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر وقت فرق رابطه و تچاوز رو فهمیدی این هم می فهمی

      • بدون نام

        ازدواج به زنا شباهت نداره.حماقت حد نداره

      • بدون نام

        اصلا فکر میکنی و این چرندیاتو مینویسی؟

      • بدون نام

        ازدواج با کودک هم نوع دوم آزار و تجاوز جنسی ست

      • بدون نام

        هیچ میفهمی‌چی میگی؟ اون ازدواج که اصلا قابل دباع نیست ولی این دو معقوله اصلاااا با هم قابل مقایسه نیستن...

    • بدون نام

      باید شدیدترین مجازاتو براش اعمال کنن، ربطی نداره مال و ثروت داره و مدیرعامل بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آدم ربایی خودش به تنهایی جرمش 15 سال هست و گذاشت هم نداره این آقای مریض حداقل 25 سال زندان باید بکشه اگر اعدام نشه

    • پارسا

      واقعا خنده داره به یک کودک 4 ساله تجاوز جنسی کرده فقط چند سال میره زندان اونم اگه وثیقه بزاره ازاد میشه. این اقا حقش از اعدام کمتر نیست.

      پاسخ ها

      • ایرانیم

        اره واقعا

      • بدون نام

        باید بیارنش تو خیابون دستاشو ببندن به تیر و بسپارنش دست مردم. تا زیر کتکهای مردم بمیره

      • بدون نام

        قانون متاسفانه تو مملکت ما خیلی ضعیفه!راه در رو هم زیاد داره که وکلا خوب بلدن خصوصا اگه پول داشته باشی

      • عامو

        این تجاوزکار که گفته همه را با پول میخرم خود یکی از مهمترین عامل تجاوز است چی بگییم به کی بگیم، باید نسل تجاورکار را از روی زمین برداشت ولی فکر نکنم که شدنی باشه وقتی اکثر فاسد هستند به کی داد بیاوریم مگر کمیته مجازات تجاوزکاران مردمی تشکیل شود، که رعب و وحشت به تجاوزکاران اجازه ندهد،

    • پارسا

      واقعا خنده داره به یک کودک 4 ساله تجاوز جنسی کرده فقط چند سال میره زندان اونم اگه وثیقه بزاره ازاد میشه. این اقا حقش از اعدام کمتر نیست.

    • بدون نام

      ادم های مذهبی مدعی همه چی

      پاسخ ها

      • مجید

        اگه مذهبی بود از خدا می ترسید

      • بدون نام

        چه ربطی با ادم های مذهبی داشت این یه پولدار بی دینه که امثال تو پاچه لیسیشون میکنید پر رو میشند فکر میکنند مالک زیر دستاشونند

    • بدون نام

      بعد از زندان بالاخره آزاد میشه ولی صدمه وارد شده به دختر ۴دساله و حیثیت خانوادگی وی چه میشود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونم درست میشه

      • بدون نام

        باید اعدام کنند این موجودات کثیف رو

    • بدون نام

      ان شاءالله این مدیرعامل رذل رو زندانی کنن این سرایدار بی گناه و برداشته اخراج هم کرده خدا به اون وکیل هم خیر بده که بی پول حاضر شد وکالت خانواده دختر و قبول کنه

    • نااشنا

      باید این خوک شهوتران رو اعدام کرده و سپس جنازه نجسش رو آتش زد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا لعنتش کند حقش اعدام است چون پولدار است این غاط کرده کاش همان موقع
        خدامرگش میداد

    • بدون نام

      اولا آدم وقتی خبرهای این چنینی را میشود باید دق کند و بمیرد
      بعدش 5 الی 15 سال حبس به جرم آدم ربائی
      پس جرم کودک آزاری و تجاوز به عنف چی میشه
      ضمنا 500 میلیون برای صاحب یا مدیر یک شرکت تولیدی که چیزی نیست........

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا! مگه مجازات تجاوز اعدام نیست؟ حتی اگه تجاوز کامل صورت نگرفته باشه بهرحال این شیطان این عمل وقیح رو انجام داده و اون بچه هم ضربه روحی این موضوع رو میخوره چرا از اعدام به هیچ تبدیل میشه؟

      • بدون نام

        برای آدم ربایی 15 سال هست اگر اعدام نشه باید حکم حبس ابد بگیره ولی نمی دونم چرا این مجازات رو اینقدر کم گفته

    • مهرداد

      میخواستم بمویسم حیوون ولی دیدم شعورش بالاتر از بعضی هاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره حیوونا به بچه هاشون تجاوز نمیکنن این مورد فقط تو موجود دوپا دیده میشه

    • احسان.

      شدیدترین مجازات رو باید برای این بیشرف درنظر بگیرن.

    • بدون نام

      وقتی همه چیز محرز شده دادگاه باید اینگونه مسائل را خارج از نوبت بررسی وحکم نهائی را صادر کند،الان اینجا کارفرما هم پول دارد،هم قدرت داردواز ان طرف پدر دختر کارگر وسرایدار بوده و اخراج شده ودر اینده هم شغل وکاری ندارد، ابروی خانواده اش هم رفته،اسیب روحی و روانی به کل خانواده واردشده و دختربچه اش اسیب دیده، ایا با 15،یابا20سال زندان همه ان اسیب ها جبران می شود؟.باید حکومت اسلامی به بصورت قانونی به داد این خانواده برسند.بنظر حداقل مجازات به ان کودک اعدام در نظر بگیرندو نصف اموال ان مرد را به این خانواده بدهند.

    • بدون نام

      ابتدا شرایط رو برای ارضای غریزه جنسی افراد فراهم کنید بعدش میشه در خصوص کسانی که دست به چنین اقداماتی میزنن تعیین تکلیف کرد چون در غیر اینصورت تفکیک مجرم و بیمار برای اقدام مقتضی بسیار دشوار است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازدواج دائم و موقت راه حل ارضای غریزه عاطفی و البته جنسی

      • بدون نام

        مثلا این اقا چه مشکلی داشته اینقدر دختر و زن بدکاره حاضر در صحنه پول میداد اش میخورد این و تو روانی هستید باید از جامعه حذف بشین

      • بدون نام

        طرف مدیرعامل بوده زن و بچه داشته شرایط ارضای چی باید براش فراهم باشه ؟

      • بدون نام

        خدایی چی میزنید میاید اینجا کامنت میذارید؟طرف پول داشته هر غلطی دلش میخواسته میتونسته بکنه چه شرایطی باید براش فراهم میشد؟همینجور از این مریضای جنسی دفاع کنید ببینم به کجا میرسید؟نابغه ها با دفاع از متجاوزین امنیت خانواده ی خودتونم به فنا میدید!

      • جواد

        هیچ معلومه چی میگی ؟تو هم مثل اون بیشعورنفهمی که این حرف را میزنی .چرا باید اون اشغال برا تخلیه شهوت وهوس خودش اون طفل معصوم بیگناه را وسیله قرار بده .انسان بودن سخته بخدا .

      • بدون نام

        یعنی اون اقای مدیییر عامل! توانایی فراهم کردن شرایط ازدواج دائم یا موقت رو نداشته؟!!! یعنی هیچ راهی بجز نابود کردن روح پاک این فرشته کوچولو نبوده؟!!

      • بدون نام

        هیچ دلیلی برای این کارش وجود نداره و تردیدی نیست که این آقای مدبر عامل یا بیمار جنسی است

    • زهرا

      یاامام حسین بخداسردردشدیدگرفتم بایداین حیوون رواعدام کنن اخه نامردبی شرف بچه ساله یاخداخودت کمکمان کن می بدنم سیخ شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه حیوون کجا همچین کاری میکنه

    • بدون نام

      ملت ایران گرسنگان جنسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آمار کشورهای دیگه بیشتره سرچ کن متوجه میشی

    • احمد

      عجب بی شرفی بووده

    • بدون نام

      این آقا اصلا بوی از انسانیت نبرده حیف سگ که به این آدم بگیم مثل سگ بوده کلا این آقا نان حرام خورده و گرنه این جنایت بزرگ را نمی کرد زندان تا ابد حقش هست

    • بدون نام

      واقعا درمیون عجب حیواناتی زندگی میکنیم!!!!

    • رضا پارسا

      الله و اکبر..

    • بدون نام

      اینگونه افراد اصلابیمارنیستند وباید به شدید ترین وجه مجازات شوند تااین کودکان معصوم آینده شان نابود نشود.

    • بدون نام

      فقط اعدام

      پاسخ ها

      • اط

        اعدام اعدام راه انداختید؟حالا اعدام کردنی همه ژست روشنفکری میگیرن چیه ملت جمع شدن اعدام رو ببینن،لازم به ذکره اعدام جز مجازات أین جرم نیست لطفا همه واسه خودشون کتاب مصور قانون اساسی نشن،کار بسیار پلید و کثیف هست اما مجازات اعدام مراحل پیچیده آی داره لطفا کاربران عزیز در افشانی نفرمایید

    • کوچر

      آخ کرماشانگم

    • بدون نام

      باید سنگسارش کرده ,از حیوانم کمتره است

    • بدون نام

      این آشغال باید اعدام بشه
      به گفته خودش اینقدر پول داره که بتواند زندانش راهم بخرد
      این وحشی اگه آزاد بشه ممکنه کسانی دیگه راهم طعمه خود کند که بلا شک هم همینطور هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظرمن این سگ کثیف باید دادگاهی یک ساعته بگیر دولت در مرحله عام اعدامش کنند این سگ حاربرای جامعه ما مضرهستش مگه هرکس که ضعیف مالی هست باید مورد اذیت ازار جنسی یا روحی باید قربانی همچین سگهاهای کثیف شه دولت باید اول به خانواده سرایت دا ر بگوید همین کاری که به سراین طفل معصوم داده به سرخود این جنایتکاربده بعد اموالش مصادره کنه بعد حکم اعدامش صادره کنه که نسل این بی ناموس روی کره زمین منغرض کنه

    • ف

      چراادامش نمیکنیدچراحبس اینامرض روحی وروانی دارن چرابچه هانبایدارامش واسایش داشته باشن

      پاسخ ها

      • جواد

        چون طرف پولداره .اینجا هر کس پولدار باشه هر کاری کثیفی هم بکنه حکمی براش نیست اینجا انسانها وجدان ندارن که از حق یه مظلوم دفاع کنن وجدان انسانها جیبشونه فقط.

      • جواد

        سانسورچی کارت خیلی اشتباهه که کامنتهای کاربران را سانسور ویا حذف میکنی .کامنت هر چی باشه باید حذف ویا سانسورش نکنی .چون هر کس یه نظری داره و نظرش محترمه چرا ؟کامنت منو سانسورکردی؟؟مگه حرف زشتی گفته بودم که سانسورکردی؟؟

    • بدون نام

      مجازات ۵ تا ۱۵ سال زندان برای یک حیوان که یک طفل معصوم بی پناه رو مورد تجاوز قرار داده ؟ وای قربان عدالتتون برم این باید اعدام بشه خدایا به کجا پناه ببریم ؟

    • محمدعلی عباسی

      اگه قاضی باشم که نیستم این نره خر روبیارن پیش من یه گلوله توسرش خالی میکنم غیراز سنگسار هیچ حکمی نمیتونه خانواده این کوچولو روراضی کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قطع عضو خیلی بهتره ، یه عمر زجر میکشه و دیگه از این غلطا هم نمیتونه بکنه

    • رضاعباسی

      یه مهرقرمز رنگ به عبارت اعدام درملاعام تمام

    • بدون نام

      مملکت که نیست رسما دیوانه خانه جنسی شده


      ولی مهم است که در غرب دنبال یک اتفاق کوچک باشیم برای بزرگنمایی. اینها چیزی نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آمار تجاوز در ایران بسیار پایین تر از کشورهای غربی

      • تورک

        07/52پس باید کاری کنیم که این تجاوزها بیشتر شه که با غرب یکی بشیم ؟؟؟

    • بدون نام

      واقعا تاسف آوره این قانون حتی در صورت عدم شکایت این افراد قانون باید به عنوان مدعی العموم و حفظ کیان انسانی جامعه شدید ترین مجازات را با سرعت انجام دهد

    • بهار

      شما رو به ناموس تون قسم این کثافت اعدام کنید به بچه 5 ساله رحم نکرد اخر این چه قانونیه زندانی داره این جانورها باید از روی زمین برداشته بشن نه دین وایمانی دارن نه شرف وانسانیت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بتوچه متوهم

    • بدون نام

      خوب این چه عدالتی هست که هرکس پولدار گردن کلفت شدازمجازات فرارکنداون پسری روکه به دخترک کوچک تجاوز کرده بود واعدام شدچرابرایش پنج سال حبس نبریدند جناب قاضی آیا دخترخودت هم بودهمین حکم رامیدادی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونایی که اعدام شدن ، بعد از تجاوز دخترکوچولو رو کشته بودن.

      • چرا

        14/52به گفته شما چون این بیشرف اون بچه را نکشته بعداز تجاوز حکمش اعدام نیست؟؟

      • بدون نام

        در زشتی و قبح تجاوز و البته این تجاوز وحشیانه حرفی نیست وای حکم تجاوز سنگسار و حبسه ، من محض اطلاع گفتم که اونایی که اعدام شدن بخاطر قتل اعدام شده بودن نه تجاوز ، اگر حکم اعدام بدای تجاوز انجام میشد شاید امار این کارهدی زشت هم پایین می اومد!

    • بدون نام

      مقصر اصلی پدر و مادر نفهم این بچه معصوم هستند. نباید اجازه میدادند بچه با غریبه ها بره بیرون. اگر مدیر عامل هم بهش تجاوز نمی‌کرد یکی دیگه حتما اینکارو میکرد و ممکن بود حتی بعد از تجاوز بچه رو به قتل برسونن. امان از این پدر و مادرای بی مسئولیت

    • آرامش

      عجب حیوون کثیفی بوده .بخدا ادم حیفش میاد اسم حیوون را بزاره برا این اشغال .
      بیشرفه بد ذات چطور دلت اومد که با یه بچه بیگناه این کار کثیفتو بکنی .اخه بیشرف هوسباز چرا اون بچه را وسیله تخلیه هوس وشهوت خودت کردی

    • بدون نام

      اخه پدر جان چرا بچه ات رو دست غریبه دادی؟ خودش میگه قبلا هم بیرون میبردتش و دفعه اول نبوده
      این مملکت که قانون درست درمونی نداره بشه این اشغال ها رو مجازات کرد

    • بدون نام

      وقتی ازدواج کودک تو مملکت به راحتی انجام میشه دیگه کودک آزاری که جای خودشو داره. سن ازدواج باید افزایش پیدا کنه و خانواده ها باید یا بگیرن شکایت کنن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافق کودک همسری نیستم ولی خدایی این به اون ربطی نداره!سعی نکنیم با ربط دادن چیزای نامربوط حرفمونو به کرسی بنشونیم

    • بدون نام

      اخه ۴ ساله ! بیشرف

    • عاشق خدا

      کاش یه جایی بودادما میرفتن اونجا نیازجنسی روخالی میکردن

      پاسخ ها

      • خدا

        نه بابا .اگه نباشه باید به طفلان بیگناه تجاوز بشه ؟

      • عشق

        حیف به اون اسمت که گذاشتی .اگه جا نباشه که این اشغالها خودشون را تخلیه کنن باید به طفل خردسال رحم نکنن و تجاوز کنن ؟اخه بعضیهاشون زن و بچه هم دارن .

    • مرتضی

      چه مملکتی دروداغوانی داریم فقط ادعا داریم مسلمان هستیم دورغ ریا سرتاسر ایران را گرفته است غیروشرف ومردانگی ازبین رفته است

    • مریم

      پدرش اگه با غیرت باشه باید طرفو بکشه نه اینکه به زندان راضی بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید صبر کن به ببینه دستگاه قضایی چی میگه

      • صبا

        مریم جان .پدرش باغیرت است اما چون پول نداره نمیتونه کاری کنه .اخه تو کشور ما پول حرف اول را تو همه اورگانها میزنه .چطور که این اشغال تونسته جرم به این سنگینی را از قاضی بخره .وفقط حکمش 15سال زندان شده
        سانسورچی لطفا حذفش نکن ممنونم

    • صدام

      چراپیشنهادمنودرج نمیکنی ها

      پاسخ ها

      • نفهم

        چون مرض داره

    • صدام

      ۱۸/۵۵ توحاضری خواهرتواینجوری عروس کنی

    • بدون نام

      درود به شرف وکلای همچون آقای مصطفی احمدیان که بخاطر خدا دنبال این تضییع حق راه افتاده اند.
      حمایت دادستان از این خانواده در این پرونده خیلی مهم است و اشد مجازات همچون اعدام برای این حیوان لازم است. دختر بچه خودتان را بجای این دختر معصوم بگذارید و آینده تباه و آثار روانی کار این حیوان را در اینده او ببینید

    • بی نام

      بس کنید تورو خدا هرجنایتی میکنن میگن طرف بیمار بوده اگه بیماره اعدامش کنید تا ادامه نده کاری با بچه‌ها میکنن که تمام عمر با کابوس زندگی میکنن اینا با کارشون سرنوشت یک دختر رو عوض میکنند اعدام هم برای اینجور آدما کمه حبس که تموم بشه یه قربانی دیگه

    • بدون نام

      این قانون نیاز به بازگری داره تجاوز به عنف به هرنحوی باید حکمش اعدام باشه

    • بدون نام

      ای وای بر بچه های ما ک بین این کثافتای وحشی صفت زندگی میکنن ،خدایا خودت حافظ بچهامون باش،حالا هی روز ب روز لخت تر شین و خوشحال ک آزادی دارین....

      پاسخ ها

      • .

        بعد میگن تجاوز به حجاب ربط داره اینم دختر ۴ ساله نکنه این دخترک ۴ ساله حجابش کامل نبوده .نمیدونم این حس شهوت چیه که مردا رو ایقدر درگیر کرده لامصبا ک جلوی خودشون رو نمی تونن بگیرن

    • بدون نام

      فقط اخته کنن این آدمارو همه چی درست میشه

    • بدون نام

      اعداو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج