جاباما
۹۰۴۱۲۰
۲۴۴ نظر
۵۱۳۷
۲۴۴ نظر
۵۱۳۷
پ

الهام چرخنده: مسیح، جوجه اردک زشت است

بازیگر سابق سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: سلبریتی‌ها عمق ندارند هر کس در مسیر اهل بیت(ع) و قهرمانان واقعی چون زینب کبری(س) و فاطمه زهرا(س) قرار گیرد زندگی و آخرت خود را بیمه کرده است.

خبرگزاری مهر: الهام چرخنده، بازیگر سابق سینما، تئاتر و تلویزیون در اجتماع بزرگ بانوان زینبی با عنوان همایش حجاب و عفاف که عصر چهارشنبه با حضور جمعی از خانواده‌ها در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: امروز بسیار خدا را شاکرم که با لطف اهل بیت توانستم از مسیر گناه و خطا بازگردم و زندگی جدیدی را آغاز کنم.

وی بیان کرد: در سریال‌های مختلفی بازی کردم، سفرهای خارجی زیادی رفتم در معبد هندوها حاضر شدم و دنبال چیزهایی رفته بودم که هیچ ارزشی نداشت اما آنچه لذت و ارزش واقعی بود تنها در نزد امیر مؤمنان (ع) و اهل بیت (ع) بود که من دیر متوجه شدم.

الهام چرخنده تصریح کرد: در مالزی در معبد بودا بودم که یک نفر گفت شما مسلمانان که حضرت علی (ع) را دارید در معبد هندوها چه می‌کنی و گمشده ات اینجا نیست. این تلنگری بود و کلید تحول زده شد تا اندیشه کنم.

وی بیان کرد: امروز همه خانواده‌ها باید نگران و مراقب باشند و بدانند ماهواره‌ها به شدت در حال تغییر فرهنگ ایرانی و اسلامی و رواج بی بند و باری و سست کردن بنیان خانواده‌ها هستند و از زمانی که متحول شده‌ام اجازه نداده‌ام فرزندانم بیننده ماهواره باشند و آسیب ببیند.

این بازیگر سابق سینما، تئاتر و تلویزیون یادآور شد: متأسفانه خرید سریال‌های ترکیه‌ای که با فرهنگ ما مغایر است و روابط نامشروع و خیانت را تبلیغ می‌کند در شبکه‌ها ادامه دارد و بی توجهی به مخاطرات آن به بنیان خانواده‌ها آسیب جدی می‌رساند.

یک سلام ساده و یک پارچه ساده مرا متحول کرد

وی با بیان داستان تحول خود اظهار داشت: به خون ثارالله (ع) من از طرف کسی نیامده‌ام و نان خور کسی جز اهل بیت (ع) نیستم و اگر بتوانم به تقویت باورهای دینی کمک کنم افتخار خواهم کرد و پس از تحول و تغییر پوشش و دیدگاهم بیش از ۷ سال است بایکوت سینما هستم.

چرخنده یادآور شد: شبکه‌های معاند میلیاردها دلار هزینه کرده‌اند تا عروسک من را بسازند و در شبکه نیم مرا مسخره کنند چون نام ولایت و ولی خود را به زبان آوردم و به آن افتخار می‌کنم.

الهام چرخنده: مسیح، جوجه اردک زشت است

وی گفت: همه چیز در کربلاست، شهامت، شجاعت، غیرت، مردانگی، گذشت و صبر و پایمردی همه در کربلاست و حماسه کربلا یک درس زندگی است.

چرخنده اضافه کرد: من که کسی نیستم اما چون حجاب را تبلیغ می‌کنم در فضای مجازی علیه من در حال دسیسه و نابودی اعتقادات هستند لذا همه باید مراقب باشیم و بدانیم دشمنان با اصالت‌های دینی جنگ دارند.

وی به برخی مشکلات ناشی از تحول درونی و تغییر پوشش خود اشاره کرد و گفت: بارها هم خودم و هم فرزندم کتک خوردیم و می دانم حفظ این حجاب و حسینی بودن سخت است ولی من راهم را انتخاب کرده‌ام چون از یک «پاپتی پرگناه» برگشته‌ام و از حضرت زینب (س) و حسین (ع) کمک گرفته‌ام و فکر می‌کنم در برابر سختی‌های حضرت زینب (س) که ایشان را در خار مغیلان کشیدند من کسی نیستم و این سختی‌ها چیزی نیست و همه می‌توانیم زینب زمان خود باشیم.

این بازیگر سابق سینما، تئاتر و تلویزیون اضافه کرد: امروز شبکه‌های معاند با یک جوجه اردک زشت با به راه انداختن کمپین می‌خواهند پوشش اسلامی و حجاب و عفاف زن مسلمان را خدشه دار کنند و دنبال تخریب باورها هستند اما با وجود زنان محجبه، ما باید عفاف و حجاب را تبلیغ کنیم و نگذاریم بین ما تفرقه ایجاد کنند.

وی گفت: به دلیل این تحول من را در جشنواره فیلم فجر راه ندادند و این فشارها را تحمل می‌کنم و ناراحت نیستم.

چرخنده اضافه کرد: شاید اول ترک گناه برایم سخت بود اما اتفاقات زیادی افتاد و معنای یک نفر در برابر همه را فهمیدم، هرچند ۷ سال کار نکردم اما ممنونم که دوران گذر را با همه فشارها سپری کردم.

کمک به چادری شدن ۸ هزار نفر

وی در ادامه گفت: به دیدار رهبری رفتم و قرآنی هدیه گرفتم که مطالعه آن تحول دیگری در من ایجاد کرد و تاکنون بیش از ۳۷۸ سخنرانی کرده‌ام و توانسته‌ام در چادری شدن ۸ هزار نفر نقش داشته باشم و امروز با صدای بلند می گویم کشور صاحب دارد و باید تربت شناس باشید تا از لطف الهی برخوردار شوید.

الهام چرخنده: مسیح، جوجه اردک زشت است

الهام چرخنده تصریح کرد: امروز زنان ایران می‌توانند الگوی جهانی باشند و پرچم زینب (س) را بالا ببرند چون در خون همه ما شیعیان عشق حسین و زینب و اهل بیت جریان دارد.

وی گفت: ایام محرم یعنی بیعت دوباره با سالار شهیدان و هر کس دنبال زیبایی واقعی است باید سراغ اهل بیت (ع) برود زیرا دنیا مجاز است و باید قبل از مرگ در خود بمیریم تا سعادتمند شویم.

خط کشی را کنار بگذاریم

بازیگر سابق سینما و تلویزیون اظهار داشت: مراقب باشید تا به لشکر حسین (ع) لبیک بگویید و مبادا وارد لشکر یزیدیان زمانه شوید، علی را بشناسیم، دین اسلام را مطالعه کنیم و بدانیم اگر دختران را درست هدایت نکنیم خودفروختگان لانه کرده در شبکه‌های معاند، این دختران را جذب مرام خود خواهند کرد.

وی بیان کرد: خط کشی را کنار بگذاریم، بین دختر چادری و غیر چادری خط کشی نکنیم بلکه روشنگری کنیم و نگذاریم بین ما فاصله بیفتد همه ما می‌توانیم همین لحظه با اهل بیت بیعت کنیم و در مسیر حضرت زینب گام برداریم.

الهام چرخنده اظهار داشت: دیگر نمی‌خواهم در قطعه هنرمندان دفن شوم، من باید درس عبرت برای دختران جوان کشورم باشم و راه رفته به سوی دنیای غرب را که به سمت تباهی است به دختران سرزمینم نشان دهم و از عواقبش بگویم تا شاید نفر دومی وارد آن نشود و امروز هر ضربه‌ای که دشمن وارد می‌کند من در مسیرم مصمم‌تر می‌شوم.

وی خطاب به بانوان حاضر در این نشست گفت: اقتدار و عفاف بانوی ایرانی را حفظ کنید، با همه افراد خیمه گاه بیعت کنید و پنجره حرمت‌های زندگی خود را به روی بیگانگان ببندید و نگذارید بیگانگان و دشمنان غریبه وارد خانه‌های شما شوند و بدانید حرکت در مسیر اهل بیت (ع) شیرین است.

سلبریتی ها توخالی هستند / اهل بیت را دریابید

وی اضافه کرد: ما مسلمانان و شیعیان بزرگانی چون حضرت خدیجه و زینب و فاطمه (س) را به عنوان قهرمانان واقعی داریم و نباید اسیر سلبریتی ها که هیچ عمقی ندارند و توخالی هستند شویم، اگر چشمانمان به حقیقت سالار شهیدان روشن شود سعادتمند می‌شویم و زندگی همه ما بیمه می‌شود و ماه محرم فرصت خوبی برای پاکسازی روح و روان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی هیچ جا به اندازه ایران زن بدن نیست.تمام چیزی که من در عمر سی و چند ساله ام به عنوان زن دریافت کردم همین حجاب بوده و چگونگی پوشش.ما آدم نیستیم.ما چیزیم و حتی جوجه اردکمون هم باید محجبه باشه:)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مسیح علینژاد یه آتییست و بی خداست
        یعنی نجسه
        و هرکس از یه بی خدا دفاع میکنه خدا جوابشو خواهد داد
        حالا بگذریم که یه زمانی از کابینه چه کسی حمایت میکرد و تو کدوم حزب بود

      • بدون نام

        چاپلوسی این الهام چرخ دنده تمومی نداره

      • ناشناس

        پاک بودن در جوانی شیوه پیغمبریست وگرنه در پیری هر گبری پرهیزگار می شود

      • بدون نام

        من از علینژاد کولی و بیسواد خوشم نمیاد ولی جوجه اردک زشت عاقبت به قوی زیبایی بدل شد.در واقع زشتی اش ذاتی نبود بلکه به دلیل نفهمی اطرافیانش زشت حساب میشد:)

      • بدون نام

        شبکه نیم تازه خوب درست کرده بود

      • به 8:36

        لابد تو هم در منطقه ای هستی که دختربچه ها رو شوهر میدن که زن چهل ساله و کاملا جوان رو پیر می بینی؟؟البته که مزخرف میگه ولی پیر حساب نمیشه مگر در قبایل متفرقه ایران

      • بدون نام

        به 8:36
        پیری یعنی دم مرگ.زن چهل ساله دم مرگه جاهل؟!!وقتی نمی تونی کامنت بذاری مجبور نیستی چرند بنویسی

    • بدون نام

      پلو هوا کردی

    • پیرزن کشف حجاب کرده

      ایشون چهل رو رد کرده و با معیارهای ایرانی اسلامی که دختر دوازده ساله رو مناسب شوهر کردن می بینند پیرزن محسوب میشه.به پیرزن هم که حجاب واجب نیست.چرا اینقدر به خودش سختی میده تو این گرما؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه توی 40 سالگی با از دست رفتن زیبایی پول و نون درآوردن سختتره ایشون هم تصمیم گرفته از راه راحت ریاکاری نون در بیاره

      • صیغه دوست

        الهام جون با حجاب خیلیییییییییییی خواستنی تره

      • بدون نام

        آره برای ما زنهایی که مرز چهل رسیدیم حجاب رو آزاد کنند .هم باید توهین جامعه زن ستیز رو بخاطر رسیدن به میانسالی تحمل کنیم هم حجاب بذاریم؟ والا اکثریت مردهای این جامعه رو اصلا شایسته معاشرت معمولی هم نمی بینم. گور بابای خودشون و استانداردهاشون

      • مرگ بر مردسالاری و کالا کردن زن

        در چهل سالگی انسان زیبایی از دست نمیده فقط جا افتاده میشه .همونطور که مرد چهل ساله جذابه زن چهل ساله هم می تونه جذاب باشه.ولی در استانداردهای مردسالاری زن چون کالاست هر سالی که بهش بخوره بی ارزش تر میشه و خب قوانینش هم باید تغییر کنه.یعنی حجابی که برای دختر بیست ساله می گذارند نباید برای زن چهل ساله باشه.شیرفهم؟

      • بدون نام

        در اسلام زن بالای شصت سال پیره.و وقتی حجاب براش واجب نیست که خودش دیگه دل و دماغ زینت کردن و خودارایی نداشته باشه و از زنیت افتاده باشه

      • گلزار

        به 8:9
        خاک بر سر مملکتی که زن فقط از طریق بدنش نون در بیاره.خاک بر سر مردمی که زن رو انسان نبینند و نگذارند استعدادهاشو شکوفا کنه.لعنت بر این مملکت

      • بدون نام

        مردی که نر نباشه به زنان نگاه جنسی نداره.نرها هم که به زنها به چشم اشیاء می نگرند و بچه بازند.پس زنان بزرگسال اصلا لازم نیست محجبه باشند.احسنت بر این رندی:)

    • حسین عزیز

      جوجه اردک قشنگ‌ کی بودی تو ......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره جون خودت تو دختر شاه پریون حالا هی بچرخ

    • بدون نام

      جوجه اردک زشت اخرش به یه غوی زیبا تبدیل شد بی عقل.
      تو و علی نژاد جفتتون شبیه دون دون تو السون و السون هستید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قو نه غو

    • بدون نام

      نادان به تمام معنا، من به عنوان یه چادری از خانم چرخنده اعلام برائت می کنم، ایشون اصلا نفهمیده مفهوم داستان جوجه اردک زشت چی بوده که برای تقبیح ازش استفاده می کنه، این نشوندهنده بی سوادی این خانم است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصل و ول کردی به مثل چسبیدی در مثل مناقشه نیست

    • بدون نام

      تو خیلی خوشگلی

      پاسخ ها

      • الی خور

        اوووووووووووووووووووف الی جون میخوامت خیلیییییییییییییییییییییییییی

    • بدون نام

      یکی به الهام چرخنده بگه چرا وقتی خواستیم دعوتت کنیم پارسال از ما 5 میلیون خواستی آدم نمی دوم دم خروس رو باور کنه با قسم حضرت عباس رو ؛ برای یه مراسم توی دانشگاه باهاش تماس گرفیتم گفتن اول باید پول رو بریزید بحساب بعدش میاییم یا اینکه بعد از مراسم یک سکه و نیم بهش به عنوان کادو بدیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما هم نادونی که این عتیقه ها رو دعوت می کنید اونم از نادونی شماها پول به جیب میزنه

      • بدون نام

        ما که زنگ زدیم چیزی نگفت

      • بدون نام

        ما الان از کجا بدونیم شما راست میگی؟

      • بدون نام

        کم دروغ بگو

      • بدون نام

        کاری نداره بهش زنگ بزنید و ازش برای یک سخنرانی دعوت کنید ببینید چه جوابی میده

      • بدون نام

        شما هم دروغگویی بیش نیستی و هیچ فرقی با اون آدم متظاهر و ریاکار نداری

      • معماریان

        کاملا دروغه این ادعا میخوای یکی رو زمین بزنی چرا تهمت میزنی خانم چرخنده کاملا رایگان سخنرانی میکنه هم برا هیئت اومده هم دانشگاه بدون یک ریال

      • بدون نام

        دروغگو

    • بدون نام

      اینکه شما چادر و محجبه شدی اصلا بد نیست ولی به نظرم نیازی به این همه تبلیغات و توی بوق و کرنا کردن نبود بخصوص با اون گذشته.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینهمه زن محجبه ،،،،،مگه عقده و کمبود داری که ایننقدر نمانما میکنی بدبخت ،،، اینهمه خودنمایی و جلب توجه برا چیه؟

    • بدون نام

      اتف
      اقا ریاکاری امثال شما چادری ها رو بد نام کرده.

    • بدون نام

      عجب سخنرانی هستی بهتره روشنگری کنی و به مردم بگی بابت سخنرانی ها و چادری کردن دیگران پولی دریافت می کنی یا نه؟ بودجه ای از بیت المال بی صاحب میگیری؟ فکر نکنم مفتی کار کنی

    • علی

      آره همه زنان ایران الگو هستن ...

    • بدون نام

      جوجه اردک زشت خودشه

    • بدون نام

      دمت گرم به شما میگن یک سلبریتی واقعی

    • بدون نام

      به ما چه چادری کرده

    • بدون نام

      مهم این که مسیح حقیقت رو میگه محبوبه تاثیر گذاره چرخنده چی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مسیح هم حقیقت نمیگه!به همون دلیل که معلوم نیست چرخنده راستشو بگه معلومم نیست مسیح راستشو بگه،فقط با توجه به جهت فکری خودمون تصمیم میگیریم کدومو راستگو بدونیم!

    • amin

      خخخخخخخخخخ بابا خوشگل جذاب قشنگ

    • بدون نام

      حالم از هرچی ریاکار متظاهر اختلاسگر رانتی بهم میخوره

    • بدون نام

      لعنت به تو

    • خخخ

      بابا خوشگل بلا.

    • بدون نام

      خانم چرخنده :جوجه اردک زشت که بعدا خیلی زیبا میشود البته ازچشم اردک زشت بوده.بنظرم زنی که قدر وارزش گهر وجود خودرانداند جوجه تیغی است.

    • مسیح

      بسوز تو فعلا الهام بچرخ

    • بدون نام

      چند وقتی بود خبری ازش نبود

    • مهسا کرد افشاری

      همه نسل سوخته ایم پسرفت میکنیم با وجود امثال چرخنده ها

    • بدون نام

      تو خودت ...ای اونوقت میگی ۸هزار رو چادری کردی؟؟ اونم تووو؟؟؟؟ تو خودت از کسانی هستی که تبلیغ منفی برای حجاب و اسلامی

    • بدون نام

      فرشید نوابی شوهر اولش چی کشیده از دستش طلاقش داده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من حالم از چرخنده به هم میخوره ولی اینکه مسایل خانوادگی افراد رو قاطی رفتارهای اجتماعیشون میکنید بی فرهنگی شدید شما رو میرسونه؛
        دوم هم اینکه از کجا معلوم خود این خانم درخواست طلاق از فرشید نوابی رو نداده باشه ؟
        لطفا انقدر نادان و بی فکر نباشید

      • بدون نام

        نوابی شوهر دومش بوده

      • بدون نام

        من هم معتقدم مسائل شخصی افراد رو نباید مطرح کنید. مشکل ما رفتار اجتماعی و ریاکارانه این خانمه. لطفا مسائل رو تفکیک کنید

      • بدون نام

        سه تا شوهر مسئله خانوادگی نیست بی فرهنگ تویی

      • بدون نام

        از کجا معلوم شوهرش خوب بوده؟ چرا همیشه باید در مورد زنها همچین جفنگی بگید؟ حق طلاق هم نباید با مرد باشه که هر وقت عشقش کشید زن طلاق بده.مرگ بر مردسالاری در تمام اشکالش

    • بدون نام

      رفتی اونور تحویلت نگرفتن حالا اومدی مرثیه میخانی

    • ی

      '''' با تشکر از بیانات 'و رهنمودهای '''' حاجیه خانم الهام چرخنده ''''

    • بدون نام

      مزخرف چرت پرت انقدر نگو الی

    • بدون نام

      دیگ به دیگ میگه روت سیاه

    • kamiiiiii

      بابا یکی اینو بگیره ۴ بر هیچ از خودش از خودش عقب تره.حیف وقت نیست که بزاریم واسه این چرندیات.

    • صبا

      خداکنه چادریهایی که چادری کردیدمثل خواهران منصوریان نباشند که بعدش آبرویت نرود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یا مثل آزاده نامداری نباشن که با چادر تو سوئیس عکس بگیرن واسه اینستاگرامشون بعد تو پارک چادر بردارن

      • بدون نام

        خواهران منصوریان همون ورزشکارانی که گفتند بخاطر چرخنده چادری شدند بعد گفتند ایشون بهشون وعده پول وخیلی چیزها داده بود وچون الان اینا هیچکدوم به دستشون نرسیده دیگه چادرهم نمیپوشند

    • بدون نام

      نه اینکه خودت سیندرلایی

    • بدون نام

      کیلومتر که نمیندازه میگفتی پنجاه میلیون نفر که دیگه کم حجابم نداشته باشیم

    • بدون نام

      اتفاقا چرخش تو باعث شد من حجابمو شل کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما از اولم معلومه شل بودی فقط دنبال بهانه میگشتی،وگرنه کسی که واقعا به چیزی اعتقاد داشته باشه با به قول شما چرخش یه نفرو دونفر اون چیزو نمیذاره کنار

    • بدون نام

      حالا باز نچرخی اونوری چرخنده جون

    • ooo

      الحق که فامیلیش برازندشه

    • بدون نام

      چرخنده نماد ریاکاری و تطاهر

    • بدون نام

      تمومش کن این بازی مسخره رو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زیادی چرخیده

    • بدون نام

      عجب دوره زمانه ای

    • هومن خان

      جهت پول مثل باده آدمارو میچرخونه تو همون اسلام تمسخر شکل و رنگ ونژاد حرامست خانم

    • بدون نام

      کاش حساسیت روی سر رو میذاشتین به محتویات توی مغز به درد همه بخوره جامعه این شکلی عصبی افسرده درمانده فقیر نشه

    • بدون نام

      خدا پشت و پناهت باشد.

    • زارع

      احسنت به الهام چرخنده ولعنت برمسیح علینژاد

    • بدون نام

      خودتان را هم در آیینه ببینید زشت

    • علی

      شروع کرد دوباره

    • بدون نام

      اصلا فکر کن جوجه اردک به توچه مهم انسان و خوش قلب بودنشه خدا این شکلی خلق کرده تو کار خدا نظر نده

    • بدون نام

      چرخنده زشت واپسگرا

    • بدون نام

      مانکن باربی پلنگ نکشیمون باطن زشتی

    • عین الله ستایش

      درود بر شیر زن این آب خاک اجرت با فاطمه سلام الله زنده باشی و پاینده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و چرخنده

    • گلسنگ

      کاشکی تو این شرایط اسف بار سیاسی اقتصادی خانم چرخنده فعلا پیداش نمیشد حال مردم خرابتر نکنه

    • بدون نام

      میلیاردها دلار واسه ساخت یه عروسک!!!!!!! اگه کلش الماسم باشه قیمش کمتر از این میشه تو که خوبی چرا قیافه کسی رو مسخره میکنی جنابعالی که چند سال قبل سریال بازی کردی اونم مثل بقیه بازیگرا نه با چادر. چجوری میگی 7 ساله نیستی. مردمو چی فرض کردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچی بابا داره دنبال پول قلمبه و نون مفت میگرده.

    • بدون نام

      تو راست میگی

    • بدون نام

      اون مسیح نیست ، مصی هست معصومه که مخفف شده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حیف اسم معصومه است همون مصی براش بهتره

    • بدون نام

      پس چادرارو هم خودت تولید کن وارد نکنیم مثل مهر تسبیح بحث بود تولید نمیکنن مشکی بور میشه بلد نیستن

    • عزیز

      جالب بود ولـــــی اکثر صندلی تـــو عکس حالیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایشون واسه خودش هم که صحبت میکنه میگه سخنرانی کردم

    • ali

      خوبه اگه همین طور پیش بری دیگه بی حجاب نداریم خدا قوت

    • بدون نام

      خوب راهشو پیدا کرد...خوووب

    • برق

      خوب به درک که چادری کردی که چی

    • الهه

      یعنی مث جوجه اردک زشت وقتی بزرگ بشه، خوشگل میشه؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      جوجه اردک از کجا آوردی توهین به مردم خلاف اسلام ومسلمین است

    • بدون نام

      باشه چشم در رو هم پشت سرت ببند

    • حمید حسینی

      الهام چرخنده اگر ماهواره ندار د یا نگاه نمی کند شبکه نیم و مسیح را چطور ی دیده نکنه در خواب دیده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در حال چرخیدن بهش الهام شده

    • بدون نام

      حالم از ریاکاری بهم میخوره،،،،آدم خودش باشه ولی کثافتم که باشه خیلی خوبه...خیلییی

    • (م...ب) مصطفی بادینی زاهدان

      حی الاخیرالعمل.....به توچه

    • بدون نام

      سرکار خانم چرخنده من از صمیم قلب از شما تشکر می کنم و بهترین بهترین ها رو از درگاه خداوند متعال برایت آرزومندم انشالله به حق حسین ابن علی ع موفق و سلامت باشی کاری که تو کردی و راهی را که پیش گرفتی سختی های فراوانی دارد که پاداشش یقینا نزد ایزد منان محفوظ است اما خواهرم خواهشی از تو دارم کمتر صحبت کن و بیشتر عمل الحمدالله تا دلت بخواهد سخنران داریم خانم چرخنده اجازه نده این عمل شایسته ات با صحبت کردن در مورد مسیح هنرمندان و از همه مهمتر هنرمندانی که دیگر در میان ما نیستند کمرنگ شود برخی از سخنان شما بجای پند آموز بودن بیشتر شبیه غیبته بیشتر شبیه توهینه راهت را محکم و با صلابت ادامه بده به برخورد های نامناسب دیگران توجه نکن آنان رو ببخش و برایشان دعا کن. ممنون در پناه خدا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برادر عزیز نصیحت بسیار اخلاقی و خوبی کردی اما این حرفها به گوش کسی میره که در ایمانش مثل خودتون صادق و بی ریاست نه کسی که ریاکاره و تظاهر به ایمانش هم ریاکارانه و فقط برای متاع دنیوی و رفتن روی بوق و کرناست

      • بدون نام

        خخخخخ

    • مهرداد

      تو هم جوجه کلاغ خوشگل

    • mm

      چقدر خرج کردی

    • بدون نام

      تو هم شیپورچی هستی

    • محمد

      میلیاردها دلار هزینه ساخت عروسک شما؟؟؟؟؟؟؟؟

    • مش قاسم

      مگه جوجه اردک زشت داستانش شبیه حرفهای مسیح هست

    • بدون نام

      خانم چرخنده چجور مسلمانی هستی ک نمیفهمی شکل رو خدا خلق کرد ودر حقیقت داری عیب نقاش میکنی مسیح رو مسخره نکردی خدارو مسخره کردی خانم تازه مسلمون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یک شخص مسلمان رو کسی عیب نمیزاره.گل بی عیب خداوند هست.همه انسانها حق اشتباه دارند.

    • مسلمان

      خانم چرخنده . مسیح علینژاد آدم منفور و شارلاتانیه . هیچکس هم منکر این قضیه نیست . تاسف بحال عده ای که دنبال حرفای احمقانه اون میرن . ولی یه حسن داره . روراست و یک رو هستش . رنگ عوض نمیکنه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متضاد چرت گو

      • مهسا

        تعریف بود یا تحقیر ؟

      • بدون نام

        کی گفته منفوره؟
        از خودت حرف در نیار

    • بدون نام

      الهام خانم اگه داستان جوجه اردک زشت را نمی دونی بدون که عاقبت به قویی زیبا تبدیل میشه اما جنابعالی که خیلی هم زیبایی عاقبتت این شده که دیگه هیچ کارگردانی دعوت بکارت نمیکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تیتر مغرضانه ، عکس مغرضانه‌...
        ان شاء الله امام حسین جواب این دشمنی هاتونو بده ...

    • رازقندی

      تتلو رو یادتون هست؟

    • پتروس خطاکار

      ایول خانم چرخنده.اسلام و ایرانی به شما افتخار میکنه

      پاسخ ها

      • بی انگیزه

        چطوری پتروس خخخخخ

    • بدون نام

      بازم این زنیکه چرخید

    • بدون نام

      حالا چی شده همه با سلبریتیها لج افتادن؟من که میدونم از کجا میسوزن بعضیا!وقتی که مردم پولشونو ریختن به حساب بازیگرا و به حساب دولت نریختن واسه کرمانشاه !!!!سوز داره دیگه ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آی گفتی.

    • بدون نام

      احتمالا تو هم خواهر ماه پیشونی هستی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرچه هست از تو و کسانی که کامنتهای مغرضانه گذاشتن بهتره. خدا نگهدارش باشه.

      • بدون نام

        برای صندلی خالی سالن حرف میزنه

      • بدون نام

        مسیح یه تاثیر و محبوبیتی داره این چی

    • بدون نام

      ای خدا ...کاش چندسال پیش خودت ویادت بیاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خود قبلیش رو فراموش نکرده

    • بدون نام

      بعد تو چی هستی حتما حوری ؟

    • بدون نام

      یعنی قرآنی دیگه غیر از قرآن که معجزه پیامبر هست هم مگه داریم

    • بدون نام

      متنفرم از این زن واقعا فامیلیش برازندشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر کسی از زنهای پاک متنفر باشه حتما خودش آلوده است

      • بدون نام

        حتمااز اون زن(مسیح) که باخدادشمنی میکنه خوشت میاد

    • رضا کرد ارومیه

      لابد تو هم سیندلای پس

    • بدون نام

      خودش سلبریتی نشد عقده ای شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره بینوا خیلی عقده ای شده.

    • آریایی

      این چه حرفی بود چقدر بی شخصیت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه شخصیت داشت سر از این جاها در میاورد!؟ شخصیت و شرافت رو خانم پرستو صالحی، مهناز افشار، الهام پاوه نژاد، حمید فرخ نژاد، پرویز پرستویی، عبدالله علیخانی و حسین فرحبخش ، سعید سهیلی و... دارند که مثل شیر کنار مردمشون ایستادند و مجیز نمیگن.

      • بدون نام

        مگه به بی شخصیتیش شک داشتی

    • Meysam Tashvighy

      دمت گرم واقعا گل گفتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باز پیدات شد تشویقی میخوای

    • مرتضی

      خودت چی؟؟؟؟

    • بدون نام

      بخدا اگر متحول شده باشه اصلا بد نیست ولی نمیدونم چرا اصلا باورش ندارم حس میکنم همش برنامه وابزار هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا میدونه همش نمایش و ریاکاریه. این خانم رو من میشناسم اصلأ مال این حرفا نیست.

      • بدون نام

        شک نکن که ابزاره .

      • بدون نام

        خیلی بازیگر خوبیه. بازیش تو سریال آوای باران بی‌نظیر بود. بازی با بدنش واقعا عالی بود. مخصوصا وقتی میگفت: خاک هفت حموم خرابه توی سرت

    • بدون نام

      هنوز خودتو تو ایینه ندیدی

    • بدون نام

      زنده باد مسیح عزیز
      نه اینکه شما پری دریایی هستی نون به نرخ روز خور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک عالم بر سر کسی که از مسیح حمایت کنه . مسیح دشمن خدا و اهل بیت

    • علیرضا محمدی

      اداش اخر جوجه اردک زشت رو خوندی دیگه تبدیل به چی میشه.

    • بدون نام

      واقعا بیسواد برو اول کتاب جوجه اردک زشت رو بخون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امثال همین خانوم داستان جوجه اردکم تحریف کردن یعنی از یه کتاب داستانم وحشت دارن

      • بدون نام

        بیچاره اگه سواد داشت اینقدر نمیچرخید که.

    • بدون نام

      جوجه اردک زیبا بجای ریا کاری سعی کن عفت کلام داشته باشی!

    • بدون نام

      .....دیروز
      مروجان دین امروز!!!

    • صدام

      حیف جوجه اردک نیست که لقب میزاری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلوم نیس گند این چطوری دربیاد

      • سهیلا

        این اگه آدم بود و حرفاش صحت داشت چرا رفت قاطی سیاسیون شد؟ این بشر داره از چادر استفاده ابزاری میکنه فقط 2بار مهر طلاق تو شناسنامه داره بابا برو اول تو زندگی و برا بچه هات زن و مادر خوبی باش

      • بی انگیزه

        صدام حسین تویی پسرم چطور زنده شدی...

    • ایرانی

      عجب مملکتی!!!!!

    • بدون نام

      خوبه عاقبت جوجه اردک زشتو بخونید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیچاره سواد نداره یکی باید واسش بخونه.

    • بی نام

      چرخنده ریاکار .

    • حجت

      احتمالا اسفند ماه کاندیدای مجلس می خواهد بشود

    • بدون نام

      درود بر شما

    • بدون نام

      چطوری خوشگل خانم ؟

      فکر میکنی چون حجاب با چرخش حسابی به سر میکنی میتونی به همه توهین کنی ؟

      رسم اسلام دین هست خانم چرخنده و نون به نرخ روز خور ؟

    • بدون نام

      حتما تو هم سفید برفی هستی

    • علیرضا ناصری

      اولش فکر کردم منظورشون مسیح و آرش ای پی هست اما بعد متوجه منظور زیبا ی ایشان شدم

    • ناشناس

      یعنی ساختن یک عروسک آنقدر سخت بوده میلیاردها دلار براش هزینه شده؟!

    • نسیم

      درود بر شما خانم بزرگوار...انشاالله که در پناه همین اهل بیت سعادتمند شوید

      پاسخ ها

      • بی انگیزه

        هممون سعادتمند شدیم حسابی مگه نمیبینی داریم از سعادتمندی میترکیم

      • بدون نام

        شده! باور کن تاحالا کلی معنویات(پول)بدست آورده و سعادتمند شده.

    • بدون نام

      امثال تو گندم نمای جو فروش و نون به نرخ روز خور زیادند دیگه کسی گول حرفهای تو و امثال تو رو نمیخوره.ازاده نامداری هم از این حرفها زیاد میزد ولی اونور اب باد حجابش رو برد.اب گیرت بیاد شناگر ماهری هستی.راستش رو بگو با این کارها چقدر به جیب زدی

      پاسخ ها

      • بی انگیزه

        نامداری دلستر الکل دارم میخورد تازه خخخخخ

      • بدون نام

        رفتارش هم خیلی شبیه مسئولین شده که نشمرده آمار میده! (8 هزارنفر رو چادری کردم.

    • علی

      احتمالا این جوجه اردک زشت بعد زیبا میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زیبا شده

    • ناشناس

      خودتو تو اینه یک نگاه بنداز ببین جوجه اردک زشت کیه،
      امسال شما فکر می کنند چون یک چادر بر سرشون،واسم حسین و علی رو یدک می کشید ،می توانید دنیا رو تسخیر کنید و برای حقوق یک ملت عزت قائل نیستید

    • کریم

      ریا کار

    • بدون نام

      چرا این جمله که خط کشی را کنار بذاریم.... تیتر نزدی.خیلی زردی برترینها...

    • نادر

      فکر کنم یه ضربه سنگین به سرش خورده!!!

    • نادر

      تو هم کلاغ سیاه زشتی!!!

    • مش قاسم

      خانم چرخنده داستان جوجه اردک زشت را نخوانده .و نمی داند آخر داستان چیست .

    • بدون نام

      اگر ذره ای به خدا و گفته هات اعتقاد داشتی حتی دشمن خودت را به خاطر ظاهرش مسخره نمیکردی! همه از نیت و هدفت خبر دارند برو به سلامت ! امیدوارم که واقعاً به راه راست هدایت بشی !

    • بدون نام

      هیچ کدومشون به درد نمیخورین.

    • azad

      میلیاردها دلار واسه ساخت عروسک تو خرج میکنن؟!!!!!!
      والا اگه اینجوریه باید افتخار کنی ازشونم تشکر کنی!!!
      عروسک میلیاردها دلاری!!!!!!!!!!

    • مهدی

      یکبار دیگه اون داستان و بخون، جوجه اردک زشت در اصل یک قوی زیبا بود

    • علیرضا ناصری

      فکر کردم منظورشان مسیح و ارش ای پی است

    • بدون نام

      احسنت

    • بدون نام

      یه چادری سرش کرده فکر میکنه دیگه تمام شد داره میره بهشت.

    • بدون نام

      تو هم داری از این راه وارد میشی شاید یه جایی بهتر برسی. دست بردار مردم ایران الان ختم روزگار شده اند

    • بدون نام

      چقدر پر رو هستی. اگر واقعا متحول شدی باشد بروی یک جایی پنهان بشی که مردم بدنت را فراموش کنند.

    • بدون نام

      مردم چی فرض کردی؟

    • بدون نام

      چرخی خودتو هم تو آینه نگاه کن . خوشگل تر از اون میمون نیستی!

    • بدون نام

      درود بر الهام چرخنده عزیز که مانند خاری در چشمان مخالفان اسلام و نظام است انشاءالله درپناه خدا باشی. در ضمن جوجه اردک زشت ارجحیت دارد به مسیح علینژاد ملعون.

    • بدون نام

      مطمئتی بودا بودا؟

    • بدون نام

      خانم چرخنده فکر کنم داره ریا می کنه تا دل بعضی ها را بدست بیاره من که باورش ندارم

    • بدون نام

      دیگه منفورتر از این چرخنده شما جایی سراغ دارین

    • بدون نام

      چرخنده تو هم رفتی تو خط

    • بدون نام

      خودتو ببین بعد بگو

    • بدون نام

      زرت

    • بدون نام

      درود خدا به شما،امیدوارم در ادامه راهی که در پیش گرفتی خداوندوایمه پشت و پناهت باشند

    • نیسان آبی

      توبه گرگ مرگه . اعتمادی بهت نیست الهام چرخنده

    • ایرانی

      تو چطور اسم خودت رو مسلمان میزاری که به یک بنده خدا میگی جوجه اردک زشت؟؟؟؟ آیا این حرف غیبت نیست؟؟؟؟؟؟ تو درست بشو نیستی نون به روز خوررررر

    • بدون نام

      چرخنده دوباره چرخیدی

    • فاطيما،

      ما چقدر مفلوك شديم كه أين زن ،،،،داره بما درس دين داري ميده ، شما لطفا إز ان بانوان محترم اسم نيارين ،

    • بی انگیزه

      بچه فامیل ماهم یهو اینجوری شد الان تحت نظر روانپزشکه اینو هم باید ببرن تحت نظر ب ولا

    • بدون نام

      درود بر مسیح

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود

      • بدون نام

        دمتگرم
        موندم چطور سانسور نشدی
        پارتی داری شیطون خخخ

    • بون نام

      اگربرای خداکرده ای که خدا عالم به غیب هم هست ،پس این همه هیاهو برای چیست ، ان الله علیم بذات الصدور .

    • بدون نام

      اسم الهام چرخنده میاد حالم به هم میخوره . حال به هم زنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم

    • شهریار

      فک میکنه چون چادر سرش کرده شعورشم زیاد شده و هر چرندی که بخواد میتونه بگه و توهین کنه! خیلی بیشعوره!

    • آرش

      هم تو ریاکاری هم اون مسیح سو استفادهگر وشارلاتانه

    • بدون نام

      تو هم سيندرلا افتاب پرست

    • خس و خاشاک ایران

      مسیح دوستت داریم

    • بدون نام

      باز این حرف زد

    • بدون نام

      تو که ماهواره نمیبینی شبکه نیم رو از کجا دیدی؟؟؟ این اولین دروغت

    • سید امیر

      ویلٌ لکلِ الهمزة الّمزة...وای بر عیب جوی سخن چین.
      گیرم که توو جوونیش گناه کرده حالا دنبال حجاب افتاده.به شماها چه.شماها برید دنبال درست کردن خودتون

    • دختر ایرانی

      شاید این خانم یک نظریه پرداز یا سخنران عالی نباشد ولی راهش را پیدا کرده و به آن ایمان داره. همیشه پاک بودن سخته. پوشاندن زیباییها به ویژه در این زمانه خیلی شجاعت می خواهد و کارش را قبول دارم. هر چند مخالفها همیشه هستند و دست از تحقیر و توهین هم بر نمی دارند.

    • بدون نام

      تو چی هستی؟

    • بدون نام

      سلام ناظم کامنت منو چاپ کن حرف بدی نزدم

    • بدون نام

      تو قطعه شعبده بازا دفنش کنید کسی که خودشم نفهمید چطوری از جوجه اردک زشت به قوی زیبا تبدیل شد البته زیبا طبق تعریف خود الهام نه سایرین :)

    • فرهاد

      چطوری خوشگل خانم

    • بدون نام

      شما کاش باطنت زیبا بود که با این هم ادعای دینداری، انسانها رو بر مبنای ظاهرشون زشت و زیبا خطاب نمی کردی. البته از کوزه همان برون تراود که در اوست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو از کجا می دونی باطنش زشته مگه خدایی

    • آزاد

      هر چی هست در کمال صداقت رو کرده ،ولی امثال تو بخاطر جاه و مقام تن به هر ذلتی می دهید ،در،ضمن زشتی امثال تو درونیست و شماها حتی در دین هم بد شناخته میشوید

    • بدون نام

      تو بیشتر شبیه هستی

    • بدون نام

      اومدي بهش فحش بدي تازه ازش تعريف كردي كه

    • بنده خدا

      عزیزم خانم الهام چرخنده خوشحالم که راهت را یافتی
      فقط خواهرانه ازت میخوام کمتر صحبت کنی
      سکوت کن
      تفکر کن
      تامل کن
      بیشتر به خدا پناه ببر

    • بدون نام

      واقعا تو ملائکه زمین زمان هستی

    • بدون نام

      حیف اون چند صد میلیون دلاری که خرج ساخت عروسک تو کردند .

    • جوان بی کار ایرانی

      اگه اون جوجه اردک زشته تو وامثال تو که ریاکارانه از حجاب دم می‌زنید چی هستید، به خدا خجالت داره خانم چرخنده به نظرت چند درصد مردم شما روقبول دارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو رو هم قبول ندارن

    • بی نام

      برو جمع کن مسخره بازیاتو آدم نون به نرخ روز خور . حتما تو اردک خشگلی؟!

    • بدون نام

      درود بر الهام چرخنده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج