۹۰۴۱۲۳
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در خاش کشف شد

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۲ تن و ۲۸۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر با انهدام یک باند مسلحانه در خاش کشف شد.

پایگاه خبری پلیس: جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۲ تن و ۲۸۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر با انهدام یک باند مسلحانه در خاش کشف شد.

سردار احمد طاهری اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با یک سری تحقیقات گسترده پلیسی به اطلاعاتی مبنی بر انتقال محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند مسلحانه قاچاق از مناطق مرزی به عمق کشور دست یافتند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر، با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح ظهر روز گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه موتورسیکلت شکاری که در یکی از محورهای فرعی خاش در تردد بودند شناسایی و تحت نظر گرفتند.

وی افزود: پس از ساعتی کنترل نامحسوس سرانجام با قرار گرفتن اعضای این باند قاچاق در منطقه کمین، تکاوران پلیس با آن‌ها درگیر شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات که چند تیم از ماموران انتظامی خاش و زاهدان تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر را پشتیبانی می کردند یکی از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسید و یک نفر از آنان دستگیر شد.

سردار طاهری اظهار داشت: ماموران پلیس در پاکسازی منطقه درگیری و بازرسی از ۲ خودروی وانت متعلق به اعضای این باند در مجموع۲ تن و ۲۸۲ کیلو و ۸۰۵ گرم شامل یک تن و ۶۸۱ کیلو و ۹۹ گرم تریاک ،۶۰۱ کیلو و ۷۰۶ گرم حشیش و۲ قبضه اسلحه کلاش به همراه ۶تیغه خشاب حاوی ۱۳۲ فشنگ جنگی کشف کردند و تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      این همه موادپیدا میکنید،بچه گمشده راهم پیداکنید

    • قلی آواره

      راه درست زندگی روتی کن این راه راه زندان واعدام وبی سرپرست ماندن زن وبچه هاست

    • بدون نام

      بابا اینها لو میرند خودشون چیزی کشف نمیکنند منطقه سیستان بلوچستان هم از بدو بوجود آمدنش مرکز قاچاق وقاچاقچی بود وتبعید گاه خیلی عجیب نیست محمولهایی از اونجا رد میشه وندید گرفته میشه توسط خود برادران که نگو نپرس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج