جاباما
۹۰۴۱۹۶
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

فال روزانه ۱۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۱۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸

فال روزانه پنج شنبه 14 شهریور 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی دارای اعتماد به نفس، با وقار، شوخ طبع، عاشق خنده و تفریح و منظم هستید. شما همچنین دارای عقاید مذهبی محکمی هستید و از فلسفه پردازی نیز لذت می برید، اما باید حسادت، لجبازی و خودخواهی های گاه و بی گاهتان را تحت کنترل در بیاورید تا به پیشرفت شخصیت خود کمک کنید. خوشبختانه امسال اعتماد به نفس شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد و می توانید با تکیه به توانایی های خود موفقیت های چشمگیری را در زمینه ی حرفه ای به دست بیاورید و از پس سخت ترین کارها و مسئولیت ها نیز به بهترین شکل ممکن بربیایید. وضعیت سلامتی یکی از اعضای خانواده تان نگرانی هایی را برای شما به وجود خواهد آورد، اما با وجود هزینه های پیش بینی نشده ای که این وضعیت به شما تحمیل خواهد کرد، خوشبختانه اتفاق بدی برای این عزیزتان نخواهد افتاد. درگیری های حقوقی که برای مدت زیادی بلاتکلیف مانده بوده اند امسال بالاخره به نتیجه خواهند رسید و به احتمال زیاد پول زیادی را روانه ی حساب بانکی شما خواهند نمود. سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید نیز سودی که انتظار داشته اید را برای شما به همراه خواهند داشت و در نتیجه وضع مالیتان به ثبات خواهد رسید. آنهایی که عاشق اما مجرد هستند امسال به احتمال زیاد ازدواج خواهند کرد و آنهایی هم که هنوز عشقشان را پیدا نکرده اند دل در گروی مهر کسی خواهند بست. دی، فروردین و شهریور مهم ترین ماه های امسال خواهند بود.

فال روزانه ۱۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸
تغییرات غیر منتظره و ناگهانی ممکن است شما را سر در گم و از خود بی خود کرده و نسبت به آینده مردد و بی اعتماد کند. سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید! این تغییرات نه تنها برای شغل شما سودمند هستند بلکه فواید اقتصادی زیادی را هم برای شما به همراه دارند. به اشتباه فکر نکنید که مدیران و کسانی که نفوذ زیادی دارند، مهارت های شما را نادیده می گیرند و از نبوغ خارق العاده شما بی خبر هستند. در واقع در آینده ای نه چندان دور تعریف ها و ستایش های خالصانه ای از شما خواهد شد و حتی پاداش زحمتتان را به صورت مادی نیز دریافت خواهید کرد. صبر داشته باشید و کارهایتان را با جدیت دنبال کنید.
فال روزانه ۱۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸

اگر قصد تغییر دکوراسیون منزل را دارید و یا از وسائل داخل خانه خسته شده اید و می خواهید آنها را عوض کنید، امروز فرصت مناسبی برای شروع این کار است. سلیقه و حس زیبایی شناسی شما امروز در سطح بالایی قرار دارد پس اگر مایل به خرید کردن هستید امروز زمان مناسبی برای انجام دادن این کار می تواند باشد. با مرور خاطرات گذشته ی خودتان و یا خواندن کتاب های تاریخی ایده های فوق العاده ای به ذهنتان خواهند رسید که باید از آنها استفاده کنید. مخصوصا اگر اهل انجام کارهای هنری باشید می توانید این ایده ها را در آثاری که خلق می کنید به کار بگیرید. اگر فعلا فرصتی برای این کار ندارید حتما ایده هایتان را یک جا یادداشت کنید.

فال روزانه ۱۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸

یک پیام و یا تماس تلفنی که مدت زیادی است منتظر آن بوده اید، از طرف کسی که ممکن است شریک عاطفی شما یا یکی از دوستان صمیمیتان باشد، دریافت خواهید کرد و این تماس شادی زیادی به زندگیتان خواهد آورد. خیلی مسئله عجیبی نیست اگر شخصی که با شما تماس گرفته به دنبال شخصی برای درد دل کردن باشد، به حف های او گوش بدهید، چون این کار زمان زیادی از شما نخواهد گرفت اما او را به شدت خوشحال و سرحال خواهد کرد. امروز ممکن است بصیرت ذهنیتان بسیار قوی باشد و بتوانید چیزهایی را درک کنید که برایتان عجیب هستند. از این قدرت خود هراسی نداشته باشید و آن را به نفع خود به کار بگیرید.

فال روزانه ۱۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸
پروژه هایی که قبلا بر روی آنها کار کرده اید ممکن است امروز به ثمر برسند. سود های مالی و پیشرفت های کاری از جمله نتایج کامل شدن این پروژه ها هستند. در واقع شما با موفقیت هایی که به دست آورده اید خواهید درخشید. با این حال نباید زیاد درگیر شادی حاصل از تکمیل این پروژه ها باشید. این برای شما تازه اول کار است. کارهایتان روی غلتک افتاده اند. چند پروژه دیگر را هم که به آنها علاقه دارید و می دانید که توانایی کامل کردنشان را دارید شروع کنید. سعی کنید از موقعیتی که برایتان فراهم شده استفاده کنید و سرعت پیشرفتتان را بالا ببرید. مراقب باشید با بالا رفتن سرعت کارتان از کیفیت کارتان کاسته نشود.

فال روزانه ۱۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز تمایل شما به داشتن یک رابطه ی عاطفی گرم و صمیمانه بسیار قویتر از هر زمان دیگری است. شاید اگر مجرد باشید خاطرات روابط قبلیتان به سراغ شما آمده باشند و احساس دلتنگی کنید، اما این اصلا راه خوبی برای استفاده از این حستان نیست. به دنبال عشق واقعیتان باشید و اگر کسی را در نظر دارید پا پیش گذاشته و احساستان را با او در میان بگذارید. شما در حال حاضر از جذابیت فوق العاده ای دارید و حتی غریبه ها هم به سویتان جذب می شوند و این را از نگاه های آنها می توانید احساس کنید. برای به دست آوردن دل کسی که دوست دارید منتظر فرصتی از این بهتر ننشینید و همین حالا دست به کار شوید.

فال روزانه ۱۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸

شما این اواخر از نظر روحی وضعیت بدی دارید و امروز وضعیت روحی شما بدتر هم خواهد شد. شاید در این فکر باشید که با انجام فعالیت های مذهبی و معنوی راهی برای رساندن ذهن و روح خود به آرامش پیدا کنید. امروز حس معنوی قدرتمندی دارید و حتی ممکن است پیشگویی هایی انجام دهید که به واقعیت تبدیل شوند. این پیشگویی ها از کائنات به شما الهام می شوند و یا ممکن است حاصل تجربیات قبلی شما در مورد وضعیت های مختلف بوده باشند. این یک موقعیت بسیار خوب برای تقویت حس معنویتان می باشد. البته این را هم فراموش نکنید که کمی تفریح و خوشگذرانی می تواند همان داروی معجزه بخشی باشد که به دنبالش هستید!

فال روزانه ۱۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸

نشان دادن احساساتتان با هیجان زیاد، امروز ممکن است بر خلاف همیشه، مورد پسند عشقتان واقع نشود. به یاد داشته باشید که اگر می خواهید مورد احترام دیگران واقع شوید باید برخی مسائل را مخفی نگه دارید و از فاش کردن هر چیزی برای همه خودداری کنید. همه چیز را آرام و بی سر و صدا نگه دارید. شما باید اهمیت محافظه کاری و پایداری را درک کنید. عواملی مهم، شما را مجبور به مخفی کردن اطلاعات مختلف خواهند کرد و مقاومت در برابر این عوامل تقریباً غیر ممکن خواهد بود. بنابراین زیاد به خودتان سختی ندهید و سعی نکنید در مقابل آنها مقاومت کنید چون با این کار فقط خودتان را اذیت می کنید. این واقعیت را قبول کنید که هر کسی قابل اعتماد نیست.

فال روزانه ۱۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز تنش هایی جلوی آرامش شما را خواهند گرفت و تلاش شما برای ایجاد پایداری در احساساتتان بیهوده خواهد بود. نیرویی هنگام کار کردن این آرامش را از شما خواهد گرفت. این نیرو به روابط شخصی شما ربطی ندارد و جدا از شما می باشد. این نیرو بیشتر به طرز کار کردن شما و در واقع کیفیت انجام دادن کارها توسط شما بستگی دارد تا به احساساتی که دارید. هر چه بهتر و مفید تر کار کنید مسلماً اثر این نیرو کمتر خواهد بود. پس تمرکز خود را بر روی وظایفتان بگذارید و سعی کنید هر چه حرفه ای تر و کاربردی تر عمل کنید. اینگونه هم کارها با سرعت بیشتری پیش خواهند رفت هم خودتان احساس آرامش بیشتری خواهید داشت.

فال روزانه ۱۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز یک عامل مهم ممکن است شما را مجبور کند که عادت های همیشگی خود را کنار گذاشته و از راهکارهای جدیدی استفاده کنید. بیشتر از همیشه محدودیت زمانی خود را درک خواهید کرد. این محدودیت زمانی، باعث می شود محدودیت های دیگر زندگی خود را نیز بهتر بشناسید. ممکن است در مورد بعضی جوانب زندگیتان واقع بین نباشید و نخواهید حقیقت را ببینید ولی با گذشت روز، همه چیز روشن تر خواهد شد و تقریبا همه چیز را در مورد زندگیتان کاملا خواهید شناخت. تمام تلاش خود را انجام دهید تا از این مانع گذر کنید. وقتی از این مرحله گذشتید، شخصیتی قوی تر خواهید داشت و درکتان از همه چیز بالاتر خواهد رفت.

فال روزانه ۱۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز خوش خلق تر از هر روز دیگری خواهید بود و وضعیت روحی خوبی خواهید داشت ولی نباید زیاد در مورد آن با بقیه حرف بزنید. اگر اطرافینتان زیاد شاد و خوشحال به نظر نمی رسند، سعی نکنید که آنها را مجبور به شاد بودن کنید. داشتن حس وظیفه شناسی یکی از عوامل مهم و راهبردی می باشد و به هر قیمتی باید مورد احترام قرار گیرد. می توانید چند اصل اساسی برای خود تعیین کنید که به موثرتر کردن تلاش هایتان کمک کنند. مهم نیست چه کاری برای رسیدن به موفقیت در کارهایتان انجام دهید. مطمئن شوید که برای رسیدن به اهدافتان تمام تلاش خود را به کار خواهید گرفت و در راه رسیدن به آنها نا امید نشوید.

فال روزانه ۱۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸
امروز بعضی از ایده های فوق العاده ای را که در سر دارید به کار بگیرید. این که اینقدر باهوش باشید و ایده های بی نظیری در سر داشته باشید چیزی نیست که هرکسی شانس آن را داشته باشد. اما فقط باهوش بودن و ایده داشتن کافی نیست و باید بتوانید از ایده هایتان استفاده کرده و آنها را به کار ببندید. امروز روز حرف زدن نیست، آستین هایتان را بالا بزنید و دست به کار شوید. این احتمال وجود دارد که خیلی زودتر از آنچه که فکرش را بکنید محدودیت ها و مشکلاتی سر راهتان قرار بگیرند و فرصت عملی کردن این ایده ها را برای همیشه از شما بگیرند، پس تا وقت هست دست بجنبانید و حداکثر استفاده را از توانایی هایتان ببرید.
فال روزانه ۱۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸
امروز فرصت بسیار خوبی برای کار کردن روی پروژه هایی است که در دست انجام دارید. هرچقدر کارهای ناتمام زندگیتان بیشتر شوند راه را به روی ورود فرصت های بهتر به زندگیتان خواهند بست. یا کاری را به کل کنار بگذارید و آن را برای همیشه از برنامه تان حذف کنید و یا هر چه سریعتر آن را به انجام برسانید. هیچ چیز و هیچ کس را بلاتکلیف نگذارید. امروز احساس می کنید که یکی از اطرافیانتان با درخواست ها و انتظارات بیش از حد خود شما را اسیر کرده است و آرزو می کنید که ای کاش دست از سرتان بر می داشت! هیچکس به غیر از خودتان نمی تواند شما را از وضعیتی که در آن گرفتار شده اید نجات دهد، پس هر چه زودتر به داد خودتان برسید!

فال روزانه ۱۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج