جاباما
۹۰۴۲۲۳
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

سعید آذری: نه استقلالی هستم، نه پرسپولیسی

بحث حضور سعید آذری در استقلال از روزی مطرح شد که او و ذوب‌آهن در پایان مسیر همکاری قرار گرفتند. آذری در روزهای اخیر مورد توجه هواداران استقلال قرار گرفته و البته با امیرحسین فتحی نیز وارد چالش جدیدی شده.

ایران ورزشی: بحث حضور سعید آذری در استقلال از روزی مطرح شد که او و ذوب‌آهن در پایان مسیر همکاری قرار گرفتند. آذری در روزهای اخیر مورد توجه هواداران استقلال قرار گرفته و البته با امیرحسین فتحی نیز وارد چالش جدیدی شده.

چالشی که از به کارگیری کلمه مناقصه در مصاحبه مدیرعامل استقلال آغاز شد و به نظر هنوز تمام نشده است. آذری که با مسئولان مس کرمان و فولاد نیز مذاکره کرده، گویا در آستانه پذیرفتن مدیرعاملی باشگاه اهوازی است. با او در مورد شایعه حضور در استقلال صحبت کردیم و البته او پاسخ داد که صحبتی رسمی با اعضای مجمع این باشگاه پرطرفدار انجام نداده است.

بالاخره شما را مدیرعامل استقلال معرفی کنیم یا نه؟

در استقلال که بحث مناقصه است، هر کسی برنده شود می‌تواند به مدیرعاملی این باشگاه برسد.

چرا مناقصه؟

مگر ندیدید آقای فتحی چه صحبت‌هایی انجام دادند. ایشان گفتند هر مدیری در مناقصه پیروز شود، می‌تواند روی صندلی مدیرعاملی بنشیند.

حالا خبری از حضور شما در استقلال هست یا نه؟ بهتر بگوییم خبری می‌شود یا خیر؟

با من هیچ صحبتی نشده و علاقه‌مندی به حضورم در استقلال فقط از جانب مردم و هواداران این باشگاه است. من با اعضای مجمع باشگاه استقلال نه ملاقات کرده‌ام و نه صحبت رسمی.

اما وزیر هم در انتخاب مدیرعامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نقش دارد و خیلی‌ها می‌گویند شما از جانب سلطانی‌فر و داورزنی حمایت می‌شوید؟

اینها را نمی‌دانم و اطلاع دقیقی هم ندارم. آقای سلطانی‌فر رئیس مجمع استقلال است و صلاح باشگاه را بهتر از هر فرد دیگری می‌داند. قاعدتاً اما مجمع باید مدیرعامل را انتخاب کند و من هم تا این لحظه هیچ مذاکره‌ای با اعضای مجمع انجام نداده‌ام.

برخی نیز معتقدند سعید آذری نامش را به عنوان گزینه مدیرعاملی در استقلال مطرح کرده تا شاید از این طریق وارد باشگاه شود.

من هیچ‌وقت اظهارنظر را خودم آغاز نکردم و دوست هم ندارم بگویند خودش را مطرح می‌کند. اینکه گزینه استقلال یا پرسپولیس بودم و هستم، خواست خودم نیست. آنقدر هم کوچک نیستم که بخواهم نام خودم را سر زبان‌ها بیندازم. من دو، سه پیشنهاد دارم که سعی می‌کنم به زودی آنها را بررسی کنم و تصمیم نهایی‌ام را بگیرم.

این پیشنهادها متعلق به فولاد و مس کرمان است؟

به هر حال شما مرا می‌شناسید و با روحیات من آشنایی دارید. خودم، خودم را گزینه هیچ‌یک از باشگاه‌ها نکردم بلکه کارنامه‌ام باعث شده تا باشگاه‌ها از حضور من استقبال کنند و پیشنهاد همکاری بدهند. اگر گزینه باشگاهی هستم، به همین دلایل و البته خواست هواداران است.

در این مدت که بحث حضور شما در استقلال مطرح شده، حسابی هم مورد تعریف و تمجید هواداران این تیم قرار گرفته‌اید. واکنش‌ها را رصد می‌کنید؟

بله و واقعاً آنها به من لطف دارند. این البته نظر مردم است اما همیشه اتفاقی که مردم دوست دارند رخ نمی‌دهد. باید ببینیم در نهایت چه تصمیم‌هایی گرفته می‌شود.

البته در فضای مجازی به موضوع حضور شما در پرسپولیس هم پرداخته شده. گروهی نوشته‌اند سعید آذری پرسپولیسی است و این را می‌توان از باجناق شما، یعنی علیرضا رحیمی پرسید. تأیید می‌کنید؟

نمی‌دانم این شایعه‌ها از کجا بیرون می‌آید اما من نه استقلالی هستم و نه پرسپولیسی. همیشه همرنگ جایی می‌شوم که مسئولیتش را قبول ‌کنم. مثل برخی افراد نیستم که به هر یک از تیم‌ها می‌روند می‌گویند سال‌هاست که طرفدار آن تیم بوده‌اند. آنها خیلی زود رنگ‌شان را عوض می‌کنند اما سعید آذری اهل این داستان‌ها نیست.

یعنی نباید انتظار چنین نقل قول‌هایی از شما داشته باشیم؟

هرگز. من خودم را رنگ نمی‌کنم تا به مدیرعاملی باشگاهی برسم.

تکلیف شما و باشگاه آینده‌تان کی مشخص می‌شود؟

تکلیف من مشخص است، آنهایی که تصمیم می‌گیرند باید نظر بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امی

      دروغگوبه خاطرپسرت(رضا آذری)به استدقلاال نیومدی یابحث پول بودکلاهبردارمتقلب توکه طرفداراستقبالی کم حقه بازی دربیاراگه قبلا مدیرفولام بودی شش امتیازی بهشون می‌دادی نکواستدقلالیه

    • بينام

      كلا كلاش و حقه باز و طرفدار حزب بادى

    • بدون نام

      همه جای دنیا مدیر عامل باشگاه های فوتبال به ندرت عوض میشن اینجا راه به راه عوضشون میکنند و طرف هیچ ربطی به اون تیم نداره و اصلا اون شهر رو نمیشناسه میشه مدیر عامل تیم اون شهر

    • بدون نام

      خاک تو سرت با این مصاحبه ات همون بهتر که نیومدی داخل این دوتیم وقتی عرب های خوزستانی بعد از نتیجه نگرفتن با تیزی سوراخ سوراخت کردن اونوقت میفهمی ......فیروز کریمی اونجا جاقو خورد فرکی سرش شکست جلالی رو فراری دادن همشون هم اونجا جام گرفتن ولی کوتکشونم خوردن اون وقت میفهمی باید استقلالی و پرسپولیسی باشی یا بی طرف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج