جاباما
۹۰۴۲۳۳
۲۴ نظر
۵۰۰۳
۲۴ نظر
۵۰۰۳
پ

میناوند: خلیلی رفوزه شده و باید برود

بوی بازگشت افشین پیروانی به پرسپولیس به مشام می‌رسد.

ایران ورزشی: بوی بازگشت افشین پیروانی به پرسپولیس به مشام می‌رسد. پیروانی در مقطعی مدیر یا همان سرپرست تیم پرسپولیس بود و خوب هم کار کرد اما بعد از ماجرای حکم کمیته اخلاق از سمتش کنار رفت. البته بعدتر او تبرئه شد و در چند مقطع صحبت از بازگشتش به میان آمده از جمله الان که تغییراتی در رأس مدیریت باشگاه پرسپولیس رخ داده است.

این شایعه با انتشار پستی از سوی پیروانی در اینستاگرام قوت گرفت. در این پست پیروانی نوشته: «پرسپولیسی‌ام، این یک ادعا نیست، یک افتخار است.» او در کپشن تصویری که این جمله روی آن نقش بسته نوشته: «الهی به امید تو.» مهرداد میناوند این پست پیروانی را لایک کرده. پیشکسوتی که همیشه دنبال این بوده تا پیروانی به مسند قبلی‌اش برگردد و حالا در گفت و گو با ایران ورزشی روی آن تأکید می‌کند و البته حرف‌های زیادی علیه هیأت مدیره برای گفتن دارد.

آقای میناوند صحبت از بازگشت افشین پیروانی به پرسپولیس است. ایشان پستی هم منتشر کرده و شما آن را لایک کرده‌اید.

من همیشه گفته‌ام هیچ وقت دوست نداشتم برای خودم جایگاهی در این باشگاه پیدا کنم و همیشه خودم را حامی پرسپولیس می‌دانم. این علاقه شخصی من است و تا آخر عمر مدیون پرسپولیس هستم چون از پرسپولیس به همه چیز رسیدم. طبیعی است که اخبار و اتفاقات پرسپولیس را دنبال می‌کنم. حالا شاید مردم و هواداران پرسپولیس خیلی چیزها را ندانند و یکسری از آدم‌ها هم اطلاعات غلط بدهند.

البته یک گروهی هم هستند که حمایت می‌کنند و می‌خواهم به آنها بگویم فقط از آدم‌های فوتبالی حمایت کنند و فقط به فوتبالی‌ها اطمینان داشته باشند چون اینها دردشان پرسپولیس است و دل‌شان می‌خواهد پرسپولیس نتیجه بگیرد و به این تیم کمک می‌کنند. وقتی به افشین پیروانی در تیم ملی آن اتهامات زده شد من از ریز مسائل خبر داشتم. بعد از آن از آنجایی که می‌دانستم افشین خان می‌تواند در پرسپولیس کار کند پیش آقای عرب رفتم که از آقای گرشاسبی هم می‌توانید سؤال کنید.

الان هم آقای انصاری‌فرد آمده باید به او بگویم افشین پیروانی فردی فوتبالی است و از مکتب پرسپولیس می‌آید. او با سابقه‌ای که دارد می‌تواند خیلی کمک کند اما خیلی‌ها از حضورش می‌ترسند چون باج نمی‌دهد و کارش را بلد است. رقبای ما از جمله استقلال و سپاهان و تیم‌های دیگر آدم‌هایی داشتند که تلاش می‌کردند ایشان نیاید. من می‌توانم سندش را رو کنم. چون این آدم را نمی‌شود خرید و اهل گرفتن رومیزی و زیرمیزی نیست. این آرزوی من است که همه افراد فوتبالی بیایند سر کار. الان هم که آقای انصاری‌فرد آمده امیدوارم موفق باشد.

ایشان به عنوان یک فرد فوتبالی اگر موفق بشود انگار که کل فوتبالی‌ها موفق شده‌اند و اگر خدای نکرده ضربه بخورد انگار که همه فوتبالی‌ها ضربه خورده‌اند. من 5-4 خط برای آقای وزیر نوشتم که این آدم‌هایی که بردید هیأت مدیره چه کار کرده‌اند. ماه‌هاست من یک چیز می‌گویم، یکسری افراد در فضای مجازی یک چیز دیگر برداشت می‌کنند. البته برخی از اینها آدم‌هایی هستند که در فضای مجازی توسط هیأت مدیره خریده شده‌اند چون به نفع‌شان نیست مسائل آقایان را وزیر بداند.

این آدم‌ها کاری با پرسپولیس کرده‌اند که بدتر از آن کسر 6 امتیاز و بسته شدن پنجره‌های بسته است. من توصیه‌ام به آقای انصاری‌فرد این است که با حضور این هیأت مدیره نباشد چون به هیچ جا نمی‌رسد. اینها دشمن پرسپولیس بودند و کاری برای این تیم نکردند. آینده بیشتر درباره اینها خواهد نوشت. من می‌گویم همه این آدم‌ها باید از پرسپولیس بروند. هیأت مدیره باید برای باشگاه پولسازی کند نه اینکه بیایند دور هم بنشینند، چهار تا حرف بزنند و بخندند و موز بخورند و بعد بروند دنبال کارشان.

پرسپولیس فرد دلسوز می‌خواهد. یکی مثل افشین پیروانی که بین هواداران و بازیکنان و مدیرعامل و هیأت مدیره قرار بگیرد و مطمئن باشید خیلی می‌تواند کمک کند. چرا این آقایان اینطوری رفتار می‌کنند. من وقتی دیدم آقای زرینچه که از جنس فوتبال است مدیر تیم استقلال شده خیلی خوشحال شدم. امیدوارم افشین پیروانی هم بیاید. البته هر فردی که در رأس کار باشد ما وظیفه داریم حمایتش کنیم. حالا چه آقای انصاری‌فرد باشد چه فرد دیگری چون خواسته ما این است که پرسپولیس همیشه نتیجه بگیرد و روپا باشد.

این افرادی که می‌گویید مشکل‌سازی می‌کنند از داخل باشگاه هستند یا بیرون از باشگاه؟

طبیعی است که بیشتر از بیرون باشگاه باشند. می‌بینید که مثلاً در فصل نقل و انتقالات چه اتفاقاتی می‌افتد. اگر یک مقدار وارد اتفاقات بشوید متوجه می‌شوید چه آدم‌هایی دور و بر تیم بودند. یک خبرنگار و یک رئیس سایت که به پرسپولیس بازیکن تزریق می‌کردند. اینها می‌خواستند برخی بازیکنان را بیاورند و برخی دیگر را فراری بدهند. دارید می‌بینید که هیأت مدیره و آقای عرب مقابل این افراد کاری نکردند و اگر فشار ماها نبود تصمیمات اشتباه دیگری هم می‌گرفتند.

مثلاً اینکه می‌خواستند آقای نبی یا رغبتی را مدیرعامل کنند. اینها دنبال فراری دادن سیدجلال و یکسری دیگر از بازیکنان بودند و اعتراض‌های ما باعث شد نتیجه نگیرند. پس ببینید حرف زدن ما بی‌اهمیت نبوده. البته من هم یک نفر هستم و اندازه خودم می‌توانم حرف بزنم و تأثیر بگذارم.

من هیچ وقت دنبال منافع شخصی و پستی برای خودم نبودم. من اگر می‌خواستم می‌توانستم روزی سرپرست بشوم یا پست‌های دیگری در باشگاه بگیرم. می‌توانستم و نکردم تا صدایم محکمتر باشد. یعنی سر سفره آنها ننشستم تا هر وقت چیزی خواستم بگویم و نمک‌گیر مدیران باشگاه نباشم.

شما به‌شدت حامی برانکو بودید اما از شروع فصل جدید از این تیم و کالدرون هم حمایت کردید و حمایت‌هایتان ادامه دارد.

معلوم است که ادامه دارد. درست است که برخی برانکو را فراری دادند اما کالدرون هم نام بزرگی دارد و انرژی خیلی مثبتی دارد. شما نگاه کنید که هیچ دریافتی نداشته است اما کاملاً حساب شده کار می‌کند. ما از این تیم حمایت می‌کنیم اما در عین حال مشکلات و خطاها هم باید گفته شود. من می‌گویم کار کردن با این هیأت مدیره بی‌نتیجه است چون به درد پرسپولیس نمی‌خورند.

اینها اگر کارشان را بلد بودند پول اسپانسر را پیشخور نمی‌کردند. اینها یک پنج ریالی نمی‌توانند بیاورند چون اینکاره نیستند وقتی هم این کاره نیستند چه دلیلی دارد باشند. آقای عرب، آقای نبی شما که کار بلد نبودید با رفتن به هیأت مدیره دنبال چه کاری هستید؟ حالا که وزیر شما را خلع نمی‌کند بهتر است خودتان بروید چون اینطوری بیشتر خودتان را در دل مردم جا خواهید کرد.

نمی‌دانم این پست چقدر اهمیت دارد که به آن چسبیده‌اند و هیچ جوره رهایش نمی‌کنند. مثل این موجوداتی می‌مانند که به درخت می‌چسبند. من به آقای کاشانی می‌گویم شما که همیشه هر سؤالی را با نمی‌دانم و خبر ندارم یا در جریان نیستم جواب می‌دهی چرا کنار نمی‌کشید؟ شما الان باید کنار نوه‌تان باشید و مثل هواداران بیایید استادیوم. یعنی وقتی نمی‌توانید کاری انجام دهید رفتن بهترین گزینه است.

حالا از بازگشت افشین پیروانی به پرسپولیس خبری دارید؟

به نظرم این کمترین کاری است که می‌توانند انجام دهند. من به آقای وزیر محترمانه حرف‌هایی زدم که اینجا باشم یا آنجا باشم برای خودم دنبال پست و مقام نیستم. این تیم بحران‌های زیادی دیده. یادتان نرود افشین پیروانی چطور مشکل سربازی نوراللهی و عالیشاه را حل کرد. بعد دیدید که چطوری پرونده‌ای برایش درست کردند تا فراری‌اش بدهند. اینها آدم‌های بزرگی مثل علی کریمی را هم فراری دادند.

امیدوارم آقای انصاری‌فرد بداند که بچه‌ها دل‌شان برای پرسپولیس می‌سوزد و اینها هستند که می‌توانند برای پرسپولیس کار کنند. آقای عرب اولین کاری که می‌توانست انجام دهد این بود که حق خانواده نوروزی را بدهد. نمی‌دانم چند سال از آن ماجرا گذشته اما مگر کاری دارد این پول را میان این همه هزینه‌ای که می‌کنند پرداخت کنند. بلند شدند رفتند سر خاک هادی نوروزی و بعد از آن نفهمیدیم کاری برای آنها کردند یا نه اما کارهایی که برای خانواده نوروزی می‌کنند می‌تواند انرژی و بدرقه راه تیم باشد.

شما طوری از افشین پیروانی حمایت می‌کنید انگار که با محسن خلیلی مشکلی دارید. یک بار برای همیشه این مسأله را شفاف کنید.

آقای عرب هست و وجدان دارد و می‌تواند بپرسید. غیر از ایشان دو نفر دیگر هم هستند و می‌توانند شهادت بدهند که من در آن جلسه چه گفتم.

چه گفتید؟

من گفتم اگر افشین پیروانی را نمی‌آورید محسن خلیلی می‌تواند بهترین گزینه باشد. قسم می‌خورم این را گفتم و پافشاری هم کردم اما بعداً دیدیم که خلیلی افتاد بغل اینها و با آدم‌های غیر فوتبالی جون جونی شد. من انتظارم از محسن خلیلی این بود که شما فوتبالی هستی، عرب و نبی می‌روند و شما می‌مانی با این سیل بزرگ هواداران. شاید بگوید این وظیفه من نیست یا در حیطه اختیارات من نیست.

او از دو ماه قبل از اینکه برانکو برود گفته بود من با فلانی و فلانی صحبت می‌کنم. به من در آن جلسه گفتند آوردن افشین پیروانی غیر ممکن است. سه چهار سری گفتم آنها قبول نکردند. دو سه آدم دیگر هم بودند که می‌توانند شهادت دهند. بعد دو نفر دیگر را مطرح کردم. یکی بهنام ابوالقاسم‌پور بود و دیگری خلیلی. گفتم اینها تجربه دارند و می‌توانند اما عرب گفت خلیلی کوچک است و به اینجا نمی‌خورد.

من اگر با خلیلی دشمنی داشتم آن روز این کار را نمی‌کردم اما توقعم از او خیلی بالا بود. توقع نداشتم او دو ماه قبل از رفتن برانکو برود دنبال مربی. اینها دیگر گذشته است. من با خلیلی دشمنی ندارم اما وقتی اصرار می‌کنم که افشین پیروانی بیاید به خاطر این است که خلیلی امتحانش را پس داده و رفوزه شده. به نظرم تنها کسی که در این شرایط می‌تواند بیاید و کمک کند افشین پیروانی است.

اگر اصراری روی توانمندی او دارم خدای ناکرده نمی‌خواهم فرد دیگری را بکوبم و یکی دیگر را بیاورم بالا. از طرفی در کل همه ما پرسپولیسی هستیم و همه به خاطر پرسپولیس به ما احترام می‌گذرند. اگر هم حرفی می‌زنم به خاطر دلسوزی برای پرسپولیس است.

من با خلیلی پدرکشتگی ندارم. خلیلی هم برای پرسپولیس زحمت کشیده اما در حد سرپرستی انجام وظیفه نکرده. این هم دشمنی نیست که این برود و آن بیاید. من خودم می‌بینم این آدم می‌توانست محکمتر کار کند و حرف دل هواداران را بزند. شاید خلیلی بتواند جای دیگری کمک کند اما اینجا پست سرپرستی خیلی مهم است. در کشور ما این پست خیلی اهمیت دارد. افشین خان هم سال‌ها کاپیتان پرسپولیس بوده و تاج سر ماست. خلیلی هم خیلی عزیز است اما این کارها آدم خودش را می‌خواهد.

مشکلی هم برای باشگاه پرسپولیس به وجود آمده و آن گرفتن مجوز حرفه‌ای است. با این حال تعداد طلبکاران و مبلغ بدهی آنقدر بالاست که این خطر وجود دارد پرسپولیس از آسیا حذف شود.

این آدم‌ها فوتبالی نبودند و دو ماه و نیم وقت داشتند اما انگار می‌دانستند کی بروند چون سه روز قبل از این ماجرا رفتند. من اعتقاد دارم اینها می‌خواهند انصاری‌فرد را خراب کنند. حالا هر اتفاقی بیفتد شک نکنید هیأت مدیره و مدیرعامل قبلی مقصرند. انصاری‌فرد می‌خواهد موفق شود و وزیر هم با دلسوزی آدم فوتبالی را سر کار گذاشته اما باید زمینه کار را برای او آماده کنند.

الان دو جبهه مخالف در باشگاه ایجاد شده. اینها در ظاهر انصاری‌فرد را قبول دارند اما اصلاً اینطوری نیست. مطمئن باشید اگر بتوانند به سوی انصاری‌فرد سنگ هم پرتاب می‌کنند و برایش گودال می‌کنند. اینها دیده‌اند که اینجا چقدر شهرت به دست می‌آورند و چقدر عکس‌شان روی جلد روزنامه‌ها می‌رود. اینها چیزهایی است که قبلاً هرگز نداشتند. به همین خاطر این پست‌ها را رها نمی‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسلمان

      همتون سرتا پا یه کرباسین .

      پاسخ ها

      • ₩€#£@&!

        خدایا ببین کار پرسپولیس به کجا کشیده

        ای روزگار

    • بدون نام

      تو رو کی میشناسه آخه بانو مینا کلاه خودتو نگه دار باد نبره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدرپرو هستش این بانوی پیرفیلم مستهجنت یادته رفته به عنوان یه پرسپولیسی دارم اعلام میکنم دست ازسرپرسپولیس برداروگرنه افشایت میکنم .

    • بدون نام

      چقدر من من کردی تو مثقال هم نیستی چقدر من پست و مقام نمی خوام گفتی تو لیاقت توپ جمع کنی هم نداری بی ادب بی سواد اگر کاشانی ها و پروین ها نبودند الان پرسپولیسی نبود که به خواهی نونش رو بخوری بجای اینکه به آقای کاشانی پیشنهاد بدی برود با نوه هاش بازی کنه تو برو دنبال همون دلقک بازیت و ادای این و اون رو در بیار که تنها کا ی که بلد هستی همینه.

    • بدون نام

      همین آقا با کثیف کاری ازسرپرتی تیم ملی سواستفاده کرد وبا هدایتی دزد شبانه بازیکنای تیم ملی برای تیم آویزونا میخریدواقعاشخصیت کثیفی دارد.

    • بدون نام

      آقای میناوند تمام گفته هایت فرافکنی هستش من اگرجای شما بودم بعد ازانتشار آن فیلم معروف ازدنیای ورزش خداحافظی میکردم. شما محسن خلیلی را میکوبید بعد ازآقای پیروانی که پرونده اختلاس داشته ومحروم شده حمایت میکنید چرا ؟ آقای میناوند مردم فریبی بس است بگذار پرسپولیس به راهش ادامه دهد.

    • بدون نام

      از لنگ پولیس به همه چیز رسیدم

    • بدون نام

      آقای منفور کمتر در مورد همه مصاحبه کن

    • بدون نام

      گم شو ...این باید دختر میشد

    • بدون نام

      کثیف تر از میناوند نیست آخه پیروانی باهات چکار کرده که همش اسمشو میاری !؟بخدا که هدفت جز حاشیه سازی برای پرسپولیس نیست.شاید خودت نیای جلو ولی پشتت یه سری افراد هستند که حرف اونا رو میزنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مینا خانم. شما حرف نزنید.مینا جون

    • بدون نام

      سلام مینا جون

    • بدون نام

      خیلی لجن و منفوره

    • علیرضا شکری

      تو برو‌ زیر ابروتو بردار خاله زنک...

    • پرسپولیسی

      این نمیدونم از چی داره میسوزع، مگه نگفت از جلسه خلیلی و قطبی عکس و فیلم دارم، چرا پس منتشر نکرد؟ بخدا اینا میخوان نذارن پرسپولیس روی آرامشو ببینه، ببین کی گفتم، همه خرفاش دروغه

    • داودحبیبی

      باباپرسپولیس تیم دوم استقلاله لنگی لنگ این بدون تاج سرورته شوهرته.بانومیناوند اقافرهادشب تواتاق منتظرته

      پاسخ ها

      • ایران بزرگ،

        حالا نمیشد یه مرد رو میگفتی که بتونه نه فرناز که خودش خانم خانماس ...

    • بدون نام

      هر چی باشه از تو بهتر است

    • مرتضوی

      شما چی قبول شدی ول کن هرکی از خواب بلند شده به همدیگر توهین میکنه شما مثلا الکو جوانان هستین

    • شاهینی

      بایدبه این کیسه کشای بی وجودی که به اقای میناوندفحاشی میکنندبگم که اینطوری هم خنک نمیشید ...

      پاسخ ها

      • غلام نخست

        من نمیدونم این لنگیا با این کیسه کشای حقیر چیکار کردن که به ی استوره کشور و تیم ملی توهین میکنند . البته شله زرد و لاشخور سازیا هم دست کمی از کیسه کشا ندارن‌ .
        ایشالا پرسپولیس زلزله امسالم قهرمان میشه

    • علیبرززززز

      درود بر عمو مهرداد باتعصب
      حرفاتون کاملا درستن
      خلیلی امتحانشو پس داده
      پیروانی گزینه بسیار خوبیه
      در ضمن کیسه کشا لطفا خفه شید

      پاسخ ها

      • گاو داری علی عبده .لنگ حقیر .وزیر لنگی .

        عمووووو...جون...چی گفتی...؟؟؟؟ بانو مینارو کی میشناسه..خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج