۹۰۴۳۲۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فورلان: اتلتیکو می‌تواند قهرمان لالیگا شود

دیگو فورلان، ستاره سابق اتلتیکو مادرید می‌گوید این تیم فاصله‌اش با بارسلونا و رئال را کم کرده و در فصل جاری یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لالیگا است.

ورزش سه: دیگو فورلان، ستاره سابق اتلتیکومادرید با ستایش از باشگاه سابقش می‌گوید اتلتیکو موفق شده فاصله سابق خود با دو غول بزرگ اسپانیا، بارسلونا و رئال را کم کند و امسال در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ سرانجام خود را به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لالیگا مطرح کرده است.

اتلتیکو در آستانه تعطیلی لیگهای اروپایی برای شرکت بازیکنها در بازی‌های ملی تنها تیم لالیگا است که تا این لحظه همه امتیازهای ممکن در فصل جدید را به خود اختصاص داده است. اتلتیکو با وجود از دست دادن آنتوان گریزمان و انتقال او به بارسا، امسال تیم قدرتمند و آماده‌ای به نظر می‌رسد.

فورلان درباره اینکه آیا اتلتیکو می‌تواند امسال قهرمان لالیگا شود گفت:" بله. باید دید چه پیش می‌آید. می‌دانم رئال و بارسا بازیکنان بزرگی دارند ولی این در مورد اتلتیکو هم صادق است. آنها بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند مثل ژوائو فلیکس. و علاوه بر این بازیکنان باتجربه فوق‌العاده‌ای مثل دیگو کاستا را در اختیار دارند".

فورلان در ادامه گفت:" اتلتیکو تیمش را با بازیکنان جوان درجه‌یک تقویت کرده. آنها پیش‌فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و حالا باید دید در لیگ چه می‌کنند. رویهم‌رفته اتلتیکو وضعیت خیلی خوبی دارد و در دوران پیش‌فصل در مقابل تیمهای بزرگ عملکرد عالی‌ای داشته".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج