جاباما
۹۰۴۳۴۲
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

دردسر عجیب برای انصاری‌فرد

هفته گذشته بود که مدیریت باشگاه پرسپولیس دچار تحول بزرگی شد؛ محمد حسن انصاری فرد بجای ایرج عرب به عنوان مدیرعامل جدید سرخپوشان پایتخت انتخاب و به باشگاه رفت.

خبرآنلاین: دفتر باشگاهی که در خیابان شیخ بهایی قرار گرفته و هر روز با جنجال‌های فراوانی مواجه می شود. انصاری‌فرد هنگام تحویل گرفتن اتاق مدیریت، احساس می کرد می تواند باشگاه را با توجه به مبالغی که از طریق اسپانسر، بلیت فروشی و سایر راه های درآمد زایی به دست می‌آورد، اداره کند اما پس از حدود یک هفته بررسی شرایط باشگاه با اتفاقات عجیبی مواجه شده است که تا پیش از دریافت حکم مدیر عاملی خود از آن خبر نداشت.

انصاری فرد طی سال های اخیر جایی در ترکیب هیئت مدیره پرسپولیس نداشت و وقتی پست مدیرعاملی را دریافت کرد، در مصاحبه ای گفت برای خدمت آمده است غافل از اینکه باشگاهی با مشکلات عدیده را تحویل می گیرد.

در واقع مشکلات بزرگ سر راه انصاری‌فرد در پرسپولیس قرار دارد که این موضوع می‌تواند شرایط خاصی را برای سرخپوشان به وجود بیاورد. به عنوان مثال ایرج عرب وقتی مدیرعامل بود، امتیاز بلیت فروشی را به شرکت ریحان فیلم واگذار کرد تا از این به بعد، شرکت نامبرده اقدام به بلیت فروشی در دیدارهای خانگی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی کند.

البته ریحان فیلم بابت عقد قرارداد با پرسپولیس مبلغ ۷ میلیارد تومان به حساب این باشگاه واریز کرده بود که این مبلغ توسط ایرج‌عرب برای جذب بازیکنان جدید و تسویه حساب با بازیکنان فصل قبل پرداخت شد. با این حساب انصاری فرد دیگر نمی تواند به سادگی بر روی درآمدزایی از طریق بلیت فروشی حساب باز کند.

از طرف دیگر بحث تبلیغات محیطی است که در این بخش نیز مدیران باشگاه می گویند مسئولان سازمان لیگ هیچ گزارش مشخصی نمی دهند و معمولا درآمد باشگاه ها در این بخش به تسویه بدهی های شان نزد کمیته انضباطی مربوط می شود.

درآمد باشگاه ها در سازمان لیگ بودجه‌ای زیادی هم تولید نمی کند. موضوع دیگر، افزایش یکباره قیمت قرارداد بازیکنان پرسپولیس است. قیمت قرارداد اکثر بازیکنان پرسپولیس دو برابر یا بیش از دو برابر نسبت به فصل قبل افزایش پیدا کرده و این یعنی انصاری فرد باید قراردادهایی که ایرج عرب با بازیکنان منعقد کرده را با رقمی بالاتر از آنچه در سال های قبل بود، تسویه کند.

اسناد قرارداد بازیکنان در فصل های هجدهم، هفدهم و شانزدهم نشان می دهد در این فصل، رشد بی رویه ای را شاهد هستیم؛ به عنوان مثال فصل قبل بازیکنی با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون برای سرخپوشان بازی می کرد ولی در این فصل، قرارداد همان بازیکن به ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است! درست در روزهایی که باشگاه پرسپولیس با پیچیدگی قراردادهایی که در دوره عرب، گرشاسبی و طاهری و مدیران قبل از او مواجه شده، انصاری فرد کار بسیار سختی برای حل و فصل مشکلات باشگاه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      لنگ و گران ترین تیم لیگ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه کشه ذی شعوره کندذهن ببنددره فاضلابو

      • بدون نام

        کدام تیم است که لقبش کیسه است تجربه بازی در دسته سوم را دارد و شش گل از پرسپولیس خورده است و تاکنون بازیکنانش هیچکدام مرد سال آسیا نشده اند و هر بازیکنی ک ب تیمهای ضعیف اروپای فرستاده بسرعت دیپورت شده اند ؟

      • پلنگ خوزستان

        کیسه کیسه

      • زینب

        یه بار دیگه بگی لنگ جواب تو رو میدم

      • بدون نام

        ذی شعور یعنی صاحب شعور. منظورش بی‌شعور بود

    • بدون نام

      کجاش رو دیده؟

    • بدون نام

      لنگ حکومتی رو هزینه هاش رو بابا از بیت المال میبخشه .آی حرومتون باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه کش این شماهستیدهفته ای شیش تاشیش تا پدرعوض میکنیدپرپدرترین تیم دنیا سیرابی

    • بدون نام

      خخخخخخخ نترس بابامسعودهنوزممرده

    • بدون نام

      عجب رفاقتی با انصاریفرد دارید!البته طبیعیه چون شما احتمالا هم تواین سایت خبری کارمیکنی هم روزنامه پیروزی با مدیریت همین انصاری فرد

    • سیدرضا حسینی

      انصاری فراگه دل برا پرسپولیس میسوزه که فکر نمیکنم اینطور باشه امسال که گذشت ،سال دیگه پایهارو فعال کنه ،وفقط بازیکن تستی بگیره تا سه سال وزیرم پشتش باشه ،ومن طرف دارم تاسه سال حتا اگه رتبش دورقمی هم بشه بازم طرفدارش باشم پرسپولیس واستقلال فقط اینطوری درست میشه ،تانظردوستان چی باشه ........‌امیدوارم مال بیت المال را الکی خرج نکنن که دوستان بدمستی کنن ،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج