۹۰۴۳۶۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

همسر سابق خامس: این اتهامات به او وارد نیست

پزشک سابق تیم ملی کلمبیا چندی پیش بی انضباطی های این بازیکن را دلیل اصلی مصدومیت های اخیرش عنوان کرد تا اعتراض همسر سابق ستاره کلمبیایی را باعث شود.

ورزش سه: خامس رودریگز که پس از دو سال حضور قرضی در بایرن به رئال برگشته، در اولین بازی فصل خود نتوانست کار را به اتمام برساند و به دلیل مصدومیت، تعویض شد. سپس تیم پزشکی رئال اعلام کرد ستاره کلمبیایی دو تا سه هفته به دور از میادین خواهد ماند.

هکتور فابیو کروز پزشک سابق تیم ملی کلمبیا رفتارهای غیرحرفه ای خامس را دلیل اصلی مصدومیت هایش می داند:« این پسر روی فوتبال تمرکز کافی را ندارد. او در تابستان به جای اینکه خود را برای فصل جدید آماده کند، بیشتر به فکر سر و وضع خود بود. رئال گمان می کند خامس یک بازیکن حرفه ای است ولی او اصلا خوش فکر نیست.

همسر سابق خامس: این اتهامات به او وارد نیست

خامس وقتی در بایرن بود، دچار مصدومیت شد ولی به جای تمرکز روی بهبودی، از این جشن به آن جشن می رفت. چنین بازیکنی چگونه می تواند به موقع برگردد؟ اگر او به توصیه پزشکان عمل کند، نه تنها مصدومیت هایش بر نمی گردند که زودتر از انتظار در دسترس مربی قرار می گیرد. من مصدومیت او را پیش بینی کرده بودم چون می دانم خوب تمرین نمی کند.»

دانیلا اوسپینا همسر سابق خامس در دفاع از او به رسانه ها گفت:« تا آنجایی که من خامس را می شناسم و باور کنید که شناخت زیادی هم از او دارم، باید بگویم که اگر قرار باشد یک اتهام به او وارد نباشد، همین بی انضباطی است. هیچکس نمی تواند تعهد او به تیم هایش و دیسیپلینی که برای آماده سازی خودش دارد را زیر سوال ببرد. او نیازی به دفاعیه من ندارد ولی این یک واقعیت است. حتی گاهی تلاش و ممارست او در تمرین باعث شدت یافتن آسیب دیدگی های او شده است.

خامس حتی امسال از تعطیلات تابستانی اش زد تا هر چه زودتر به فرم همیشگی اش برسد. خامس می خواست تکلیف آینده اش هر چه زودتر مشخص شود و بتواند برای فصل جدید خودش را آماده کند. او یک تیم از بهترین بدنسازان را با خود دارد، فقط برای اینکه همیشه روی فرم باشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج