جاباما
۹۰۴۳۹۱
۵ نظر
۵۰۱۳
۵ نظر
۵۰۱۳
پ

گلکسی فولد ۵G سرانجام به بازار عرضه شد

بعد از تلاشی ناموفق برای جلب توجه کاربران، گلکسی فولد سامسونگ بار دیگر آماده می شود تا در معرض دید عموم قرار بگیرد.

دیجیاتو: بعد از تلاشی ناموفق برای جلب توجه کاربران، گلکسی فولد سامسونگ بار دیگر آماده می شود تا در معرض دید عموم قرار بگیرد. سامسونگ امروز با انتشار بیانیه ای خبر داد که طبق وعده قبلی، گلکسی فولد آماده عرضه به بازار است و از فردا در اختیار کاربران کره جنوبی قرار می گیرد. خبر جدید اینکه گلکسی فولد سامسونگ در برخی بازارهای منتخب از شبکه ۵G پشتیبانی می کند و در کشورهای کمتر پیشرفته نسخه LTE آن ارائه می گردد.

گلکسی فولد ۵G سرانجام به بازار عرضه شد

در کره جنوبی، سرزمین مادری، این گوشی تاشو صرفا در نسخه 5G با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت قابل خرید است و اپراتورهای این کشور از امروز پیش سفارش خرید آن را دریافت می کنند. قیمت تعیین شده برای این موبایل ۲۰۰۰ دلار آمریکاست و سامسونگ برنامه ای تحت عنوان فولد ادونتیج پلاس (Fold Advantage+) را هم برای خریداران طراحی کرده که سالانه ۷۰ درصد از هزینه تعمیر نمایشگر را پوشش می دهد.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

گلکسی فولد ۵G سرانجام به بازار عرضه شد

در آمریکا نیز گلکسی فولد جدید در دو رنگ مشکی و نقره ای طی هفته های آتی وارد بازار می شود اما هنوز حرفی از امکان تعویض ارزان نمایشگر یا پشتیبانی دستگاه از ۵G در این کشور به میان نیامده است. سامسونگ خبر داده که سرویسی تحت عنوان گلکسی فولد پریمیر را هم برای خریداران این گوشی در نظر گرفته که تا حدودی قیمت ۲ هزار دلاری آن را توجیه می کند.

این سرویس دسترسی مستقیم به متخصصان سامسونگ را به صورت ۲۴ ساعته طی ۷ روز هفته برای کاربران گلکسی فولد فراهم می کند تا از راهنمایی ها و پشتیبانی آنها برای کار با گوشی بهره بگیرند. این کارشناسان می توانند ست آپ اولیه گوشی را هم برای خریداران انجام دهند و حتی طی جلسات خصوصی کار با قابلیت های ویژه آن را به مشتری آموزش دهند.

فهرست مشخصات منتشر شده برای گلکسی فولد نشان می دهد که این گوشی همچنان با همان اندروید ۹ از جعبه خارج می شود و نه اندروید ۱۰ (که امکانات ویژه ای برای دستگاه های دو در یک دارد). همانطور که قبلا اعلام شد گلکسی فولد از نو طراحی شده تا ایرادات و مشکلات موجود در نسخه اولیه آن رفع شوند که از جمله تغییرات همیتوان به لایه محافظ جدید برای نمایشگر ۷.۳ اینچی اینفینیتی فلکس آن، لولای بازطراحی شده برای بیرون نگه داشتن ذرات غبار و استفاده از لایه های فلزی جدید برای تقویت بدنه اشاره کرد.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

گلکسی فولد ۵G سرانجام به بازار عرضه شد


سخنگوی سامسونگ در IFA ۲۰۱۹ اعلام کرد که سه تغییر اصلی در این گوشی ایجاد شده است:

نخست اضافه شدن درپوش هایی به لبه های بالایی و پایینی لولا برای مهر و موم کردن لولا و جلوگیری از ورود ذرات غبار به زیر آن که در عملکرد لولا اختلال ایجاد می کردند و در نهایت باعث ایجاد ترک در نمایشگر می شدند.

در نسخه قبلی این موبایل همچنین لایه محافظ ویژه ای روی صفحه قرار داشت که تمام کل فضای نمایشگر را نمی پوشاند و به همین خاطر کاربران به راحتی میتوانستند آن را جدا کنند. در این نسخه لایه محافظتی مذکور کل سطح نمایشگر را پوشش می دهد و امکان جدا کردن آن توسط کاربر وجود ندارد.

سامسونگ همچنین چندین ورقه فلزی را داخل بدنه دستگاه کار گذشته که حس استحکام بیشتری به آن می بخشد و تشخیص قطعات موجود در بدنه را حین ضربه زدن به بدنه دشوارتر می کند.

علاوه بر این خلا میان لولا و نمایشگر نیز کمتر شده و در نتیجه با بستن نمایشگر قطر کلی بدنه گلکسی فولد نیز کمتر می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط حسرت باید بخوریم

    • مهدی منظوری

      بنظرم هنوزم جای کار داره

    • سعید رضایی

      فردا با قیمت ۲۵ میلیون میخرمش:)

    • بدون نام

      یعنی هر گوشی معادل ۳۰ بشکه نفت

      پاسخ ها

      • مجتبی نجفی

        چقد آخه گرونفروشی تو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج