جاباما
۹۰۴۴۶۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اقدام عجیب یکی از تیم‌های لیگ کشتی

تکاپوی تیمها برای جذب برترین کشتی گیران در لیگ برتر در حالی رو به افزایش است که یکی از تیمهای مدعی اقدامات غیر متعارفی را در دستور کار قرار داده است.

خبرگزاری مهر: طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون کشتی که همزمان با انتخاب رئیس جدید فدراسیون به کلی احیا و دگرگون شد، مراسم قرعه کشی رقابتهای لیگ برتر روز ٢١ شهریور برگزار می‌شود.

بر این اساس تیم‌های شرکت کننده تا پایان وقت اداری روز ٢٧ شهریور برای ثبت قرارداد با کشتی گیران و مربیان خود فرصت دارند و هرچه به پایان این مهلت نزدیک می‌شویم تکاپوی یارگیری نیز بیشتر خواهد شد.

اما گفته می‌شود یکی از تیم‌های مدعی لیگ برتر کشتی آزاد علاوه بر دستچین کردن برخی ملی پوشان و کشتی گیران توانمند و باتجربه، در حال مدیریت کردن دیگر نفرات بیرون مانده از سهمیه جذب خود است.

بطوریکه با تکمیل ظرفیت جذب ملی پوشان حالا در صدد آن است تا آزادکاران مورد نظر تیم‌های دیگر را هم از پیوستن به تیم رقیب منصرف کند.

شنیده می‌شود این تیم مدعی با افزایش نامتعارف دستمزدها و ارائه پیشنهادات وسوسه انگیز به برخی آزادکاران، به طور غیر مستقیم به آنها اعلام می‌کند حالا که امکان جذب شأن در این تیم مدعی وجود ندارد بهتر است مبلغی بالاتر از پیشنهاد تیم‌های دیگر را دریافت کنند و کلاً قید لیگ را بزنند!

در واقع این تیم مدعی حاضر است برای عدم ارتقای توان فنی رقبایش، هزینه‌های زیادی کند و با پیشنهادات نجومی از جذب کشتی گیران در تیم‌های رقیب جلوگیری کند.

حال با توجه به تاکید علیرضا دبیر رئیس فدراسیون بر اینکه پیکارهای لیگ، قلب کشتی ایران محسوب می‌شود انتظار باشگاه‌ها و اسپانسرهای مالی از فدراسیون کشتی این است که جلوی برخی شیطنت‌ها و اقدامات نامتعارف در فرایند یارگیری نیز گرفته شود، چرا که در سالهای نه چندان دور، همین اتفاقات باعث شد روند سازنده و مثبت لیگ به بیراهه برود و انبوهی از مسائل حاشیه‌ای گریبانگیر لیگ برتر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج