۹۰۴۴۶۸
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

نباید کالدرون و استراماچونی را زیر سوال برد

کارشناس فوتبال با بیان اینکه برای قهرمانی در نوزدهمین دوره لیگ برتر پنج تیم از شانس بیشتری برخوردار هستند گفت: با برگزاری دو هفته از مسابقات نمی توان عملکرد مربیان را زیر سوال برد.

خبرگزاری مهر: فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرنگار ، در خصوص عملکرد تیم‌های مدعی عنوان قهرمانی در نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر گفت: خیلی زود است که عملکرد تیم‌ها را بخواهیم با برگزاری دو بازی در لیگ برتر مورد ارزیابی قرار دهیم. کیفیت هیچ تیمی با دو بازی مشخص نمی‌شود.

کارشناس فوتبال ایران افزود: البته شرایط تیم‌ها به گونه‌ای است که از عملکرد آنها در نقل و انتقالات برای جذب بازیکن و سرمربی می‌توان حدس‌هایی را زد که چه تیم‌هایی به دنبال جام هستند ولی در زمین مسابقه هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و هر اتفاقی ممکن است.

وی درباره عملکرد استقلال تهران و پرسپولیس تاکید کرد: هر دو تیم کادر فنی خود را تغییر داده اند. سرمربی جدید هم نیاز به زمان دارد تا تفکرات خود را در مسابقات پیاده کند. نمی‌توان کالدرون و استراماچونی را با آن همه تجربه و حرفه‌ای گری که دارند زیر سوال برد و از آنها بابت عدم نتیجه گیری مناسب خرده گرفت.

ضمن اینکه چند بازیکن جدید هم به استقلال و پرسپولیس آمده اند. مخصوصاً استقلال که میزان خروجی‌هایش بیشتر از پرسپولیس است.

آشوبی تصریح کرد: سپاهان، شهرخودرو مشهد و تراکتور تبریز در کنار استقلال و پرسپولیس نشان داده اند که می‌توانند برای قهرمانی مدعیان جدی باشند. به همین خاطر می‌توان گفت که پنج ضلعی این تیم‌ها برای رقابت در صدر جدول تشکیل خواهد شد و در نهایت یک تیم که امتیازاتش را مقابل تیم‌های ضعیف‌تر از دست نداده به قهرمانی می‌رسد.

وی که سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را دارد درباره دربی دو تیم در هفته چهارم لیگ برتر گفت: امسال برای زمان دربی مصلحت اندیشی نشد و این موضوع به جذابیت لیگ برتر می‌افزاید. در زمان‌های گذشته معمولاً بازی استقلال و پرسپولیس را بی دلیل در اواسط لیگ برگزار می‌کردند که چندان جذابیتی هم نداشت.

آشوبی درباره احتمال موفقیت آندره استراماچونی و گابریل کالدرون با فلسفه جدیدی که وارد فوتبال ایران کرده اند افزود: بدون شک این دو مربی اسامی بزرگی در فوتبال ایران و حتی دنیا محسوب می‌شوند.

البته باید یکسری ساختارها در چنین تیم‌هایی برطرف شوند تا آنها بتوانند با قدرت به کار خودشان در لیگ برتر ادامه دهند. اگر امکانات اولیه برای مربیان بزرگ فراهم نشود آنها هم محکوم به شکست در تیم‌های پرطرفدار خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زنده و جاوید باد ارتش چهل میلیونی آسیا(عشقپولیس)

      تو زر نزن مشخص نشد برا ما که تو پیشکسوت کی هستی؟؟

      اول موضع خود رو مشخص کن..
      بعد دهنتو سه بار آب بکش واسم (عشقپولیس) رو
      بیار.......

    • بدون نام

      زیر سوال هستن

    • بدون نام

      خدایی این عوضی هم برای ما شده کارشناس...تو دیگه میخوای کارشناسی کنی برامون....فقط ادمای بیفکرو بی درک از فوتبال حرفات میخونن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج