جاباما
۹۰۴۴۷۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

میزبانی ماهشهر در جام‌جهانی کشتی فرنگی قطعی شد

مسئولان سیاسی و ورزشی استان خوزستان با پذیرش شرایط فدراسیون کشتی و اتحادیه جهانی میزبانی رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی را به نام ماهشهر ثبت کردند.

خبرگزاری فارس: مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۹ در حالی‌ طی روزهای ۹ و ۱۰ آذرماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که پیش از این استان خوزستان آمادگی خود را برای میزبانی این مسابقات اعلام کرده بود، اما با توجه به تغییر و تحولات در فدراسیون کشتی کمی از این پیشنهاد عقب نشینی شد.

در این اثنا مسئولان ورزش ارومیه که اخیرا مسابقات لیگ ملت‌های والیبال را نیز میزبانی کرده‌ بودند، خواستار میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی ضمن پذیرش تمام هزینه‌های برگزاری آن با تکیه بر زیرساخت‌های ورزشی موجود در این شهر شدند، اما در آخرین نشستی که علیرضا دبیر، رئیس جدید فدراسیون کشتی با مسئولان سیاسی و ورزشی استان خوزستان داشته است، ماهشهر به عنوان میزبان قطعی این رقابت‌ها تعیین شد.

جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۹ بعد از رقابت‌های قهرمانی جهان قزاقستان با حضور ۸ تیم برتر این رقابت‌ها برگزار خواهد شد که گفته می‌شود حدود ۱۴۰ هزار فرانک سوئیس هزینه میزبانی این مسابقات خواهد بود.

به گزارش فارس، رقابت‌های جهانی کشتی و گزینشی المپیک روزهای ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می‌شود که ۱۰۸ کشتی‌گیر (آزاد، فرنگی و زنان) در ۶ وزن المپیکی، سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست می‌آورند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج