۹۰۴۴۸۰
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

اخذ مجوز خروج برای صدور گذرنامه ضروری است

معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: عدم نیاز به سپردن ودیعه برای مشمولان، به منزله اخذ مجوز خروج از کشور برای صدور گذرنامه نیست.

خبرگزاری مهر: معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: عدم نیاز به سپردن ودیعه برای مشمولان، به منزله اخذ مجوز خروج از کشور برای صدور گذرنامه نیست.

سرهنگ محمد عطایی به جزئیات این خبر پرداخت و گفت: با اعلام خبر عدم نیاز به سپردن ودیعه برای خروج تمامی مشمولان از کشور توسط سازمان نظام وظیفه عمومی، در روزهای اخیر مشاهده می‌شود که خانواده مشمولان اعم از دانشجویان، سربازان حاضر به خدمت و یا افرادی که آماده اعزام به خدمت بوده و مراحل اعزام خود را تکمیل کرده اند به اداره گذرنامه مراجعه و به استناد این خبر خواهان صدور و دریافت گذرنامه بدون اخذ فرم اجازه خروج از کشور هستند.

اخذ مجوز خروج برای صدور گذرنامه ضروری است

این مقام انتظامی عنوان داشت: خانواده‌ها و مشمولانی که شامل این تسهیلات می‌شوند، نباید این طرح، یعنی "عدم نیاز به سپردن ودیعه" را با عدم مراجعه برای اخذ مجوز خروج از کشور اشتباه بگیرند.

معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، افزود: در خصوص روند اخذ اجازه خروج از کشور برای صدور گذرنامه متقاضیانی که فاقد کارت نظام وظیفه هستند، افراد دانشجو با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل از مراکز آموزشی، سربازان وظیفه با دریافت گواهی اشتغال به خدمت از یگان‌های مربوطه و افراد آماده اعزام به خدمت نیز با در دست داشتن مدارک مورد نیاز با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک و تکمیل و ارسال فرم درخواست اجازه خروج از کشور منتظر جوابیه و اخذ مجوز از سازمان نظام وظیفه عمومی که معمولاً چند روز به طول می‌انجامد باشند و پس از دریافت این مجوز که بصورت سیستمی است برای تقاضای صدور گذرنامه می‌توانند از طریق همین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی اقدام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج