۹۰۴۵۶۵
۲۲۶ نظر
۵۰۱۲
۲۲۶ نظر
۵۰۱۲
پ

زنوزی: تراکتور، ۳۰میلیون هوادار دارد

مالک باشگاه تراکتور درباره شکایت از بیرانوند هم افزود: این بازیکن از بهترین‌ دروازه‌بانان تاریخ فوتبال ماست و من از نظر فنی او را قبول دارم، اما از نظر اخلاقی باید خودش را اصلاح کند.

خبرگزاری فارس: محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور در خصوص وضعیت باشگاه‌داری در ایران گفت: باشگاه‌داری در ایران ورشکسته است و دلیل آن هم این است که با مدیریت دولتی اداره می‌شود و از طرفی از امکانات درست استفاده نشده و نتوانسته‌ایم در آسیا و حتی در جهان بدرخشیم. مدیران دولتی از جیب خودشان هزینه نمی‌کنند و از جیب ۸۰ میلیون ایرانی برای یک سری از باشگاه‌ها استفاده می‌شود و از طرفی سوءمدیریت‌ها هم مشخص است.

وی در باره اینکه به شما پیشنهاد خرید پرسپولیس یا استقلال شده، افزود: زمان آقای سعیدلو به من پیشنهاد خرید استقلال داده شد که من قبول نکردم؛ چراکه آن زمان تیم گسترش فولاد را در لیگ دسته اول داشتم و گفتم که اگر قرار باشد در تیم پرهوادار کار کنم، اولویت اول و آخر من تیم تراکتور که تیم شهر خودم هست، خواهد بود. من از سال ۷۵ از فوتسال تیم‌داری کردم و حالا هم در فوتبال کار می‌کنم. شاید این ایراد گرفته شود که فلانی ورزشی نیست، اما شما در دنیا به ندرت ورزشکاران حرفه‌ای را می‌بینید که در تجارت موفق باشند. هر کاری باید دست کننده آن باشد.

زنوزی: تراکتور، ۳۰میلیون هوادار دارد

مالک باشگاه تراکتور که در برنامه ورزش و مردم حاضر شده بود در خصوص اینکه از شرایط این تیم رضایت دارد، اظهار داشت: بله، از شرایط تراکتور راضی هستم، اما ما متاسفانه رسانه نداریم و برخی از تیم‌ها آپارتاید رسانه‌ای ایجاد کرده‌اند و همه باید کار کنند تا دو سه تیم موفق باشند.

زنوزی در خصوص اینکه برخی‌ها می‌گویند مربیان تراکتور سن بالایی دارند، اظهار داشت: این حرف‌ها فقط برای ماست، اما در باره سایر تیم‌ها نیست. چرا سال گذشته همین حرف‌ها را برای استقلال نزدند؟ چرا امسال در باره پرسپولیس این حرف‌ها مطرح نمی‌شود؟ اگر تیم‌های تهران این کار را انجام دهند، می‌گویند مربیان باتجربه آمده اما چون ما انجام دادیم می‌گویند سن مربیان بالاست.

وی ادامه داد: خوشحالم که در رسانه‌ها تیم تراکتور را لاکچری می‌بینند اما ریال به ریال هزینه‌ها در تراکتور حساب و کتاب دارد و هنر من این است که به عنوان یک فرد اقتصادی گران را ارزان خریده و ارزان را گران می‌فروشم.

مالک باشگاه تراکتور در خصوص اینکه شایعه دلالی در این تیم وجود دارد، گفت: من دلالی را رد نمی‌کنم؛ چراکه من خودم چند دلال می‌فرستم تا بروند و قیمت یک بازیکن را برایم دربیاورند، اما دلال‌ها از جیب من نمی‌زنند؛ چراکه برایم درآمدم زحمت کشیده‌ام و نمی‌گذارم کسی از جیبم پول اضافه بردارد، اما این باشگاه‌های دولتی هستند که هزینه‌ها را بالا می‌برند چون از جیب خودشان هزینه نمی‌کنند. ما خارجی‌های خوبی خریدیم و فقط استوکز اخلاقش مشکل داشت، وگرنه همه خارجی‌های ما خوب هستند.

زنوزی در مورد مالکیت همزمان دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی افزود: هر کسی می‌آید حاضر هستم ماشین‌سازی را به او بدهم اما من برای ماشین‌سازی هزینه می‌کنم تا لیگ آسیب نبیند. این اشکال در خصوص پرسپولیس و استقلال هم هست. وزارت صنایع 8 تیم و وزارت ورزش 2 تیم دارد و فرق ما این است که من می‌خواهم ماشین‌سازی را واگذار کنم اما آنها نمی‌خواهند این تیم‌هاه را واگذار کنند. ما امکانات تیم‌های دولتی را نداریم و از جیب 80 میلیون نفر برای آنها هزینه می‌شود. مگر پرسپولیس و استقلال صد درصد مردم ایران را حامی خودشان می‌بینند که باید هزینه آنها از جیب صد درصد مردم داده شود؟

وی در باره اینکه برای ورزشگاه اختصاصی چه برنامه‌ای دارد، گفت: پیشنهاد داریم که ورزشگاه یادگار امام را به ما بدهند اما فعلا قبول نکرده‌اند. همچنین با شهردار تبریز صحبت‌هایی کردیم و جایی را بررسی می‌کنیم تا به ما واگذار شود و حتی در مورد قیمت آن هم بحث کرده‌ایم.

مالک باشگاه تراکتور در خصوص بلیت‌فروشی بازی‌های تراکتور هم اظهار داشت: یک سری کارها را انجام داده‌ایم و هفته قبل بلیت‌ها را خودمان فروختیم. 50 هزار بلیت را در سایت فروختیم و 15 هزار نفر هم در ورزشگاه به صورت کارتی بلیت خریده‌اند. کارهای خوبی انجام دادیم و حتی برای مراسم رونمایی از پیراهن هم خانم‌ها آمدند که این مسئله فرهنگ بالای هواداران تراکتور را نشان می‌دهد.

زنوزی در خصوص شکایت‌های باشگاه تراکتور که پرونده آنها مطرح شده، افزود: معاونت حقوقی باشگاه پیگیر این مسئله هست. درباره استکوکز باید بگویم که او به یک باشگاه ترکیه‌ای رفت و احتمالا همان بلایی که سر پرسپولیس آمد، سر آنها هم خواهد آمد و از دو پنجره نقل و انتقالات محروم خواهند شد.

وی در باره اینکه مدعی شده تیم تراکتور 30 میلیون هوادار دارد، افزود: تهران چقدر جمعیت دارد؟ چند درصد آذری در تهران حضور دارد؟ قبول دارید که 70، 80 درصد از آذری‌ها هوادار تراکتور هستند؟ حداقل 40 میلیون آذری در ایران حضور دارند. وقتی تراکتور به تهران می‌آید 50 درصد استادیوم در اختیار هواداران ماست و هرکجای ایران که می‌رویم ما میزبان هستیم.

مالک باشگاه تراکتور در مورد اینکه گفته می‌شود لباس‌های آدیداس تراکتور از فدراسیون آمده، گفت: حدود 8 سال به عنوان یک هوادار به فدراسیون سرویس دادم و هواپیمای رایگان برای تیم ملی در نظر گرفتم، اما یک تقدیر از ما نکردند بعد بیایند لباس به ما بدهند؟ ما با آدیداس قرارداد بستیم و حتی در سایت آدیداس می‌توانید ببینید اسم تراکتور وجود دارد.

زنوزی در خصوص اینکه شایعه شده برخی‌ از بازیکنان تراکتور ارزی بسته شده، گفت: می‌توانید از فدراسیون این را بپرسید. حتی یکی از مدیران سابق استقلال این ادعا را مطرح کرد که رشید مظاهری جوابش را داد. من از جیبم هزینه می‌کنم و کسانی قیمت‌ها را بالا می‌برند که از جیب ملت هزینه می‌کنند.

وی در باره شکایت از بیرانوند هم افزود: این بازیکن از بهترین‌ دروازه‌بانان تاریخ فوتبال ماست و من از نظر فنی او را قبول دارم، اما از نظر اخلاقی باید خودش را اصلاح کند. فیلم حرکات او در سال‌های قبل و این فصل وجود دارد و باید با هوادار مودب برخورد کند اما به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال برای برخی بازیکنان محدودیت گذاشته؛ چراکه ما سال گذشته هم شکایت کردیم و امسال هم شکایت انجام دادیم اما ترتیب اثر ندادند. همانطور که از شکایت ما از پرسپولیس، سپیدرود و شهر خودرو رسیدگی نکردند. ما همه اسناد و مدارک را هم دادیم اما زور ما به آنها نمی‌رسد.

وی در پایان گفت: هواداران استقلال و پرسپولیس هم مثل هواداران تراکتور لایق بهترین ها هستند، لیاقت طرفداران استقلال و پرسپولیس خیلی بیشتر از این است ولی متاسفانه برخی مدیریت ها در این دو باشگاه به گونه ای بوده که به طرفداران استقلال و پرسپولیس هم لطمه خورده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یاشاسین زنوزی

      پاسخ ها

      • ناشناس

        با تماشاگران کاشیما روی هم سیصد هزار

      • اسکلترین ها

        سیشتین، 120 درصد تماشاگر داره، تو دنیا اوله

      • بدون نام

        تراکتور جاش تو زمین کشاورزی نه زمین فوتبال برید جای دیگه شخم بزنید

      • بدون نام

        جوک جدید ... یک روز به زنوزی میگن تیم سوراختور چند تا هوادار داره میگه 30 میلیون .خخخخخخخخخخخخخخخ هههههااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
        عاقل بودن هم برای یک عده آرزو است

      • بدون نام

        چرا شما لنگی ها ۴۰ میلیون هوادار دارید ما نمی تونیم ۳۰ میلیون هوادار داشته باشیم

    • بدون نام

      شما اول مودب باش و اختلاسهای میلیاردی رو تسویه کن میگیم بیرانوندم مودب بشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کدوم اختلاس که بخواد تسویه کنه چرا ندانسته تهمت می زنید

      • بدون نام

        ببینین میدونم حسادت جشن همه تونو رو به حقایق بسته ولی باور کنین با خصوصی سازی الان باشگاه بودین به معنای واقعی نه اینکه از بیت الماب بخورین و آخرشم اندازه یه تیم دسته سوم اروپایی امکانات نداشته باشین و تازه کلی بدهکارم باشین

      • بدون نام

        ۹:۵۲
        شما چی دارین که کسی بخواد بهتون حسادت کنه جز زبون دراز و ادعا وام میلیاردی زنوزی هم مصداق بارز برداشت از بیت الماله اگه سواد اقتصادی نداری و نمیفهمی وامهایی که به امثال زنوزی میدن بعدا از جیب همه مردم میره اون دیگه بیسوادی خودته

      • بدون نام

        شما لنگ و کیسه کم جیب مردم و بزنید و از بیت المال خرج کنید

      • بدون نام

        آره مثل شما نیستیم که وزیر ورزش داشته باشیم

    • بدون نام

      مگه بد گفته .. حرف حق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زااااااااااارت

      • بدون نام

        آقای زنوزی احتمالا مغالطه ریال و تومان دارند... منظورش 3 بوده اشتباهی شده 30!!!!! مرد مومن کمی فکر کنی قبل از حماسه و درافشانی ، بد نیست بخدا

      • بدون نام

        زارتتتتتت سنه

      • بدون نام

        منظور شما هم از ۴۰ میلیون نفر ۴۰ نفره

    • احمدی

      خوب کاری کردی که مدیری استقلال را قبول نکردی.چون فردا که مثل عابربانک دستگیر شدی باید ازدیدن لباس زندانت شرمنده مردم شویم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برین بمیرین بابا خیلی چرت میگین یاشاسن زنوزی

      • بدون نام

        حسین هدایتی فعلا حساب پس بده بعد که حالا حالا زندون تشریف دارن این مختلس

    • yas

      متوهمممممممممممم

    • بدون نام

      آقای زنوری!
      این بسر اصلاح شدنی نیست.
      مثل یک بچه لوس که از جانب پدر جمایت بیجا شده ابنطور باراومده.
      خدا را هم در معذوریت قرار نده.
      چون هیچ کاری از دیت هیچکس برنمیاد.

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      گفته آذری ها چهل ملیون نفرن؟! بزن گوگل لامصب. بختیاریها شش ملیون نفرن.‌شمالیا دوملیون نفر.‌ بوشهر سه ملیون نفر. کردها و عربها و مشهدیها و اصفهان ده ملیونی رو داریم.‌شیراز هشت ملیونی رو داریم.‌قم و اراک و زاهدان و کرمان و گلستان و هرمزگان و و و ایناروهم داریم.‌ بعد جمعیت ایران هشتادملیونه؟ اینجور ک زنوزی حساب کرد ک جمعیت ایران میشه دویست ملیون نفر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه خبر نداری اینا گیلان و قزوین و همدانم آذرباییجان جنوبی میدونن این سری که تیم باشگاهی جمهوری آذرباییجان اصفهانم آذرباییجان جنوبی دونست اینجوری خودشون ۴۰ میلیونی حساب میکنن

      • دونالد ترامپ

        عزيزم شمالي ها گيلان و گلستان و مازندران نه ميليون نفرن

      • دونالد ترامپ

        سه ميليون فقط گيلکن چجوري ميگي دوميليون مازني و تالش و ديلم بماند

      • غزل

        ترامپ تو حرف نزن زنوزی هرچی بگه راسته خودتون بکشین یاشاسن اذربایجان

      • بدون نام

        منظور مهندس ترک و کسانی که ترکی حرف میزنند هستش که کسانیکه ترکی حرف میزنن تو مملکت زیاده

      • دونالد ترامپ

        غزل بدو ظرفاتو بشور دختر زن و مردتون عين همن

      • دونالد ترامپ

        غزل بدو ظرفاتو بشور دختر زن و مردتون عين همن

      • نکته

        اتفاقا تو تلویزیون تاجیکستان هم درمورد بافت جمعیتی ایران صحبت میکردن گفت ترکان ایران بزرگترین قومیت ایرانی رو تشکیل میدن که بخش عمده اونها روهم ترکان آذربایجانی تشکیل میده چیزی حدود بیستو پنج میلیون آذربایجانی و بقیه از ترکان خراسانی و خلج و ترکمنی و شیرازی و قشقایی و غیره تشکیل میدن که درمجموع چیزی حدود سیوپنج تا چهل میلیون رو دربر میگیره هرچند که زبان رسمی این کشور فارسی هستش ولی پرنفوذترین بافت جمعیتی این کشور رو ترکان تشکیل میده درواقع

      • بدون نام

        بیشتره اونا ترکن

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      بعد گفته بیرو بهترین دروازع بان تاریخه.‌ پ حجارزی و عابدزاده و رحمتی چی؟ ب اندازه هیج کدومشون جام نداره کلین شیت نداره. طبق آمار حرف بزن آقای مدیرعامل فوتبالی. احساسی و تعصبی نظرنده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش ناراحت نشو
        کلا زنوزی چرت میگه و مهمل میبافه

      • بدون نام

        چرته شما میگین

      • بدون نام

        شر و ور نگو داداش مگه مجبوری
        کجا گفته علی بیرو بهترین دروازه بانه تاریخه ؟!!!
        مهندس زنوزی گفته بیرو از بهترین دروازه بانان تاریخه این ینی بیرانوند یکی از بهترینهاست نه اینکه بهترین باشه نمیدونم فهمیدن این موضوع برات ینی انقد سخته
        قبل اینکه بیای اینجا نظر بدی یه بار بخون اگه متوجه نشدی دوباره بخون و بعد بیا درفشانی کن
        مث اینکه تفکر و فهم کاریه که برات خیلی سخته ....
        با کیا شدیم هشتاد میلیون ..

      • بدون نام

        چهاردزد دوشادزذ همراه شیشلی عبدالرحمان.

    • فرزاد

      بله شما درست میگید آقای ادب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما چی ؟!

    • سید

      خخخخخخخه30میلیون اول تا اخر 50هزار هوادار داره چقدر احمقه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره پنجاه هزارتا بودن گل فاصله ۳۰ متری به بیرانوندو نگا کردن‌..خخخخخخخ

      • بدون نام

        داداش از کسایی مثل تو انتظاری بیش از این نمیره دوران درس و مشقت معلومه ریاضی رو مردود شدی ؟!
        خود یادگار امام بالای هفتاد هزارتا تو ورشگاه یادگار امام بودن
        ؟!!
        اونم همین بازیه قبل با پرسپولیس بوده زیاد هم دور نیست که برا یادآوریش ذهنت خسته بشه

        احمق جان اندکی تفکر وانگهی گفتار..

      • بدون نام

        اینا انقد از خودشون وحشی‌بازی درمیارن که هیشکی جرات نمیکنه بره استادیوم واسه تشویق. بعد میگن هیچ تیمی توی تبریز طرفدار نداره. بسکه شما آدمین بعد ادعا دارین که گدا تو شهرتون نیست از بس خوبین.

    • بدون نام

      تراکتور پنجا هزار هوادار ندارد چه برسد به ۳۰ میلیون اصلا ما ده میلیون ترک در ایران بیشتر نداریم این ۳۰ میلیون ترک از کجا پیدا شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سی درصد جمعیت ژاپن و هم اضافه کن علی الحساب

      • بدون نام

        همین بازیه قبل که با پرسپولیس بود استادیوم یادگار امام بالای هفتاد هزارتا هوادار تو ورزشگاه بودن
        حالا هی چشاتو ببند و تز بده
        کسانیکه چشاشون رو به واقعیت میبندند باید هم از این حرفا بزنن

    • اتا زنوزی

      بلاخره یکی حرف درست زد
      یاشا اتا زنوزی

    • بدون نام

      آقای زنوزی ، تو اول بدهکاریهات به شبکه بانکی رو بده بعد بیا از اخلاق حرف بزن ، تو که تا ۱۰ سال پیش یک آهنگر ساده بودط از کجا این پولها رو به جیب زدی ؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دادا فقط شرکت هواپیماییش ده ساله تاسیس شده چرا بیخود حرف میزنی کدوم بدهی ؟؟؟؟؟ در ضمن کدوم کارآفرین رو میشه پیدا کرد که از بانک وام نگیره ؟؟؟؟ ایشون هیچ بدهی به هیچ بانکی نداره نمی دونستی بدون
        برترینها اگه چاپ نکنی معلومه تو هم بله .....

      • بدون نام

        ۸:۵۸
        خوبه بانک تجارت اعلام کرد تعهدش (بدهیش ) به بانک گردشگری منتقل شد حالا این وسط چه نفوذی داشت تو سیستم بانکی کل همچین وامی گرفت و بدهیش و به بانک گردشگری منتقل کرد بماند هیچ کارآفرینی نیست که وام نگیره ولی هیچ کارآفرینی هم نیست که رقم سنگین وامی مثل این بگیره و دو تا باشگاه بزنه و باهاشم کاری نداشته باشن البته از ولایات شما بابگ زنجانی رقم بدهیش نجومی بود مثلا حکم اعدام هم براش اومده اما ....

      • بدون نام

        کاربر ۰۹:۳۲ -
        شما از حسین هدایتی خبری داری ؟! وام هاییکه گرفته رو کی میخواد بده حکمش چی شد ؟!
        اول از خودتون شروع کنین بعد!!

      • بدون نام

        ۱۳:۵۴
        حسین هدایتی بازداشت شد اموالش مصادره شده بیسواد عقده ای بیست سال حبس و شلاق هم‌براش بریدن بابک زنجانی چی پس داد یا دادگاه و بازی میده زنوزی چی ؟

      • بدون نام

        یه آدم ۵۲ ساله نمیدونم چطور از تانکرسازی رسیده به این همه پول و پله؟

    • هاشمی

      بسه کم شعار بده مگه هوادار شما مودب هست.ب نوروزی ک فوت شده فحش میکشه..چرا هوادارشما پرچم ی کشور بیگانه ر میاره..میخوای بگی عده ای تماشگرنمااااا...دیگه ب ۱۵ هزار نفر نمیشه گفت تماشگرنماا..یکسره فحش میدن..بی ادب ترین تماشاگرهاا.هوادارهای تراکتور هستن..اقای زنوزی گند پولهای شماهم در میاد.مرسی ک گفتی دلال داری اما از جیب خود هزینه نمیکنی واسه دلال..ماهم..گوشهامون درازه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جناب مودب
        شما چرا 90 دقیقه به قومیت و زنده و مرده و صغیر و کبیر یه قوم توهین و هتاکی میکنین ؟ اونم 90 دقیه اونم 100 هزار نفری ؟!
        آوردن پرچم هم بنظرت دنیزلی و سوگیتا بازیکن مربیه چه تیمی هستند !!
        گند های حسین جون هدایتی تون رو بشورین بعد بیا واسه بقیه آینده نگری کن داداش


        شما هم کم به این و اون و هموطنای دیگه ات فحاشی کن

      • بدون نام

        ۱۴:۰۰
        فحاشی رو شما شروع کردید جوابتون و دادن چند ساله شعارهای قومیتی میدید تو تبریز یه دفعه جواب شنیدید دردتون اومد شعار ندید تا جواب نشنوید

      • بدون نام

        دوست ۱۶:۵۳ -
        چرا ناراحت میشی داداش
        هر عملی را عکس العملیست فحاشی کنی همون رو هم میبینی

      • بدون نام

        بدون نام 14.00
        هر چه کنی به خود کنی
        گرفتی ؟!! چی شد ؟! یا مثل بقیه تو هم توهم زدی..
        ادمین برسون

      • بدون نام

        ۱۶:۵۳ -
        برادر من داداش
        شما یه بار از همین صفحه شروع کن بخون ببین وضعیت چجوریه اکثر کامنتا یا توهین یا مسخره کردنه و اکثر کامنتهای هواداران تراکتور که طرفداری مهندس زنوزی رو میکنن جواب به کامنتهای فحاشیه
        منصف باشی جوابت مشخصه کی به کیه و هتاکی و فحاشی رو اول کی شروع میکنه...

        ادمین برسون که بعضیا روشن بشن

    • بدون نام

      بابا از اين بنده خدا چه انتظاري داريد ببينيد از كجا به كجا رسيده؟زياد براش قابل هضم نيس تا بياد خودشو با شرايط جديدش وفق بده يه مقدار طول ميكشه بهش فرصت بديد

    • شاهرخ

      واقعا همین که میگه 40میلیون نفر ایرانی آذری هستند یعنی بیشتر حرفهاش دروغ هست...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میگه ماشین سازی رو نگه داشتم لیگ آسیب نبینه ،
        منظورش اینه که 6 امتیازتو هر لیگ گارانتی داشته باشه!!!!!!ه

      • بدون نام

        اشتباهی منفی زدم آره دروع میگه ترکها تو ایران ۴۰ میلیون نیستن خدا رو شکر اگه بودن که مثل زمان قاجار نسل کشی راه مینداختن حالا میندازن گردن انگلیس اما نقش اصلی رو خود قاجار داشت و اصلا قاجار بود که پای روس و انگلیس و به ایران باز کرد

    • ایموند زاید

      آقای دلال با پول و دلار و هواپیمای شخصی نمیتونی محبوبیت بخری و قهرمانی بدست بیاری باید لیاقت قهرمانی داشته باشین که نداریم


      پول مردم را امثال شما داره میخوره

      لطفا چاپ بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هدایتی چی تونست بخره؟! با پول مفت بیت المال و جعل چی ؟!
        جمعه تو یادگار معلوم شد که با تلاش خودتون قهرمان شده بودین لایقش بودین خخخخ
        قهرمان باش نه جاعل

      • بدون نام

        شما مگه قانون ۹۰ به ۱۰ رو رعایت کردین؟! هیچوقت رعایت نکردین و نمیکنین. تماشاگر پرسپولیس و استقلام نیان تبریز شما باید ۱۰ درصد صندلیها رو خالی بذارید. حتما باید مجبورتون کنن.

    • سادی

      شما طرفداران خودتون رو ادب کنید نمیخواد برای بقیه نسخه بپیچی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طرفدار های سوگولیا که ادبشون زبانزده ؟! خخخخ
        توهین های قومیتی رو هم که شما نمیکنین دیگه ؟!!
        تو اول از خودت ظروع کن بعد برا بقیه تز بده ..

    • علی

      ببخشيد شما؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و البته شما ؟!!

    • بدون نام

      آقای الکی فکر کردی با دزدی و اختلاس که همین روزها گند کارهای تو هم در میاد شعور داشته باش بیرانوند اهل بی ادبی نیست تو نوکیسه ادب داشته باش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الکی جان شما فعلا گندهای هدایتی رو بشورین بره بعد بیا برا بقیه انگ بزن

        مهندس زنوزی عزیز دل اگه ریگی به کفشش داشت اصلا تیم پر هوادار با قدمت رو بهش نمیدادن ..
        ضمنا اگه تا بحال کوچکترین اشتباهی از مهندس زنوزی پیدا کرده بودین علم عثمانش میکردین ولی از قدیم گفتن که طلا که پاکه چه منتش به خاکه ..

      • بدون نام

        همینکه انقدر خری نمیفهمی هدایتی الان زندانه و به رد مال محکوم شده و حسابهاش بلوکه شده کافیه خریتت و بیشتر از این فریاد نزن تازه رقم بدهی هدایتی هم کمتر از این بابا زنوزی بود

      • بدون نام

        ایشون مگه سال ۹۱ به خاطر بدهی بانکی به زندان نرفتن و ۱۸۰۰ میلیارد تومن ندادن که بیان بیرون؟!

    • امیر حسین

      از طرف خودت حرف بزن.هوادار سی میلیونی تراکتور کجان؟!!! خخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پرسپولیس ؟!!
        50 میلیون طرفدار؟!

    • بدون نام

      مردیکه تو وامت و بیا تادیه کن پشتت به کی گرمه که زندان نمی افتی

    • بدون نام

      یاشاسین اتا زنوزی

    • بابک

      آفرین بر اقای زنوزی
      بی ادب نباید تو صحنه ورزش باشه
      گفتند فرهنگی ورزشی نه چاله میدان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی ادب تر از تماشاگران تراکتور وجود نداره همه هم میدونن چرا باهاتون برخورد نمیشه درحالیکه بخاطر کمترش با تماشاگران کرمان و خوزستان و گیلان و خراسان رضوی و ...برخورد شده

    • هومن خان

      تماشاگران بی ادب و بی فرهنگ ترتری چی نباید خودشون رو اصلاح کنن؟

    • mohammad

      انقدر این مملکت بدبخت شده که پیمان یوسفی احمق میشینه و تمامیت کشور رو یه مفت خور که با پول همین مردم مخصوصا آدری ها منم منم میکنه زیر سوال میبره آقای زنوزی با احساسات مردم ادری زبان بازی نکن چون وقتی گندت که در اومده بدتر بشه همه مردم سرخورده میشن بترس اقای به اصطلاح کاسب بترس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پول مفت بیت المال که دو تیم سوگولی میخور ن هم بگو زالو !!!
        پولی که مال ملت بدبخته صرف دو تیم سوگولی برای خرید بازیکن خارجی میشه
        ..
        پول مفت هار میکنه

    • سید

      چرا هرچی نظرمیدم چاپش نمیکنی

    • tiger

      جالب تر اینکه ی تراکتوری از ادب سخن بگوید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از اون جالبتر اینکه یه هتاک و فحاش قومیت های کشور مدافع ادب بشه

    • مهرداد

      دروغ که کنتور نمیندازه! 40 میلیون آذری!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من خودم اذری زبانم و از تراکتور و طرفدارانش بی ادبش متنفرم
        فقط اون قسمن بی ادبشون البته وگرنه دوستانی دارم که طرفداران تراکتور هستند و کلی با هم رفیقیم

    • عشقم پرسپولیس

      ایران فقط پرسپولیس وبس.

    • قره داغی

      از ترس برخورد هواداران در تلویزیون از تراکتورهای پرشور غلط خواهی کرد

    • بدون نام

      زنورجان پس تماشاگرهای شما اون همه به داورفشار آوردن چه اونا اصلاح شده اند بروکاسه کوزه ات جمع کن یه بازی شانسی بردی اگر امسال دهم نشدین

    • بدون نام

      پارسال هم خیلی هارت وپورت کردی ولی سپیدرود بادتو خوابوند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سپیدرود که سقوط کرد خخخ

      • بدون نام

        ۱۰:۵۷
        ببین دیگه شما چقدر بدبختید که از سپید رود سقوط کزده خوردید

    • علی

      ان قدر وقیح هستی که یادت رفته زمانی که از پنجره نقل وانتقالت محروم بودی سازمان لیگ وفدراسیون چه کمکی بهت کردن که بعد استفاده از بازیکن های محروم در سه یا چهار بازی ازت امتیاز کسر نشد بعدش هم همین دوتا تیمی که ازشون بد میگی شکایتی به فیفا نکردن که پدرت ودربیارن من نمیدونم چرا کسی این مسئله رو باز گو نمیکنه؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو قضیه مهدی ترابی تراکتور باید از دو پنجره محروم میشد که نشد

    • بدون نام

      حرص شما قابل درک چون زنوز دقیقا اسم اصلی باشگاه شما یعنی پیروزی رو درست بیان کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حافظه‌اش یاری نکرد گفت پیروزی

    • بدون نام

      خبر بزنید (طنز هفته) هاهاهاهاهاهاهاهاهاها

    • دوری

      یاشا اتا زنوزی..

    • اصلان

      برو اقای مختلص خودتو اصلاح کن
      چرا هرسال بحث اختلاص وپول شویی شماپیش میاد.
      داری راه هدایتی را میری اخرش میری زندان
      نفی بلد میشی .
      اگه این دارایی ها از پولشویی نبود شمااینطورهزینه نمی کردی نادان.

    • کیار

      جوک های هفته های اخیر فوتبال ایران توسط جناب اقای زنوزی سلطان بدهکار بانکی !!!
      حماسه 8 شهریور (شکست پرسپولیس)
      تراکتورسازی لاکچری (جذب رضا اسدی میبملا)
      تراکتورسازی برند فوتبال ایران (فرهنگ و شور بی شخصیتی در هوادارهاشون موج میزنه)
      و اینک : 30 میلیون هوادار
      خدا رحم کنه واسه جوک بعدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برد مقابل پرسپولی خیلی چسبید

    • Saeed

      بالای صد در صد
      تراکتور بعد منچستر اوله :))

    • بدون نام

      طرف حالش خوب نبود

    • ششتقلال

      این دیوونه معلوم الحال و الکی خوش همیشه در توهم هست ، بارها و بارها به استناد آمار های داخلی و خارجی اعلام شده از هر صد ایرانی پنجاه و یک نفر پرسپولیسی ، سی و نه نفر استقلالی و ده نفر طرفدار مابقی باشگاهها هستند .

    • بدون نام

      شما فکر می کنید ترک فقط در ایرانه
      آذربایجان ، ترکیه هم ما هوادار داریم
      ضمن اینکه یک سوم ایران ترکه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یاشاااا

      • دونالد ترامپ

        فعلا که ده تاتون اندازه يه نفرم حساب نميشه

    • rira

      فیلها هم پرواز میکنن
      خفاشها هم ماکارونی میخورن
      تیم تراکتور هم تو دنیا بعد منچستر اوله

    • بدون نام

      تو خودت زنوزی. بی اخلاق ترین ومافیایی ترین آدم ایران هستید آن همه پول با دلار چهارهزار ودوست گرفتید چگونه خرجش کردید وبگو این همه پول که متعلق به ملت است چگونه جمع کردید. خیلی احمق تشریف دارید تیمت را با دو تیم پایتخت مقایسه نکن چونه هنوز هم یک قهرمانی درلیگ هم نیاوردید.فقط باید گفت باید برایت متاسف شد که روز روشن دارید دروغ میگید. خیالت راحت چون تیمت با پول حرام اداره میشه هیچ وقت نتیجه نمی گیرید. بعدش تو قیمت بازیکنان را بالا بردید یا تیم های دیگر؟واقعاً خیلی رو دارید. عجب از تو که یک آدم پرو هستید و..........

    • بدون نام

      هنوزم بیشتر! آقای زنوزی شکسته نفسی کرده اند!
      خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      تورو هم میبینیم عین هدایتی پشت میله های زندان به جرم نابود کردن بیت المال

    • بدون نام

      عجبا چرا پیامارو نمیزارین

    • بدون نام

      کل ترک های جهان جمع کنی انقدر نمیشن چجوری سی میلیون هوادار داری تو اخع پرطرفدار کی بود تو

    • sorava

      زنوزی از پا پیک نیک بلند شده کجا نصف ایران ترکه اخه الاغ ترکها دیگه نهایتش پانزده میلیون نفر باشن توهم هم حد و حدودی داره چی میزنی سعی کن تو اولین فرصت عوضش کنی امروز فرداس تو رو هم کت بسته بکنن تو حلوفدونی

    • علی

      باز این توهم زد...!

    • Ayaz

      باز موتوری دم پارک گرفته مخش هنگ کرده

    • بدون نام

      فقط تو ایران حداقل سی میلیون داریم علاوه بر اون ما تو آسیای مرکزی قفقاز و ترکیه خیلی بیشتر هوادار داریم

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخخخخخخ...منظورش سه میلیون

    • بدون نام

      بازهم این توهم زداین طرفدارهای خیالی بخاطر کدوم قهرمانی ازتراکتورحمایت میکنند

    • ج

      آماری که داده تو مغز برو نیست

    • دونالد ترامپ

      کسي تاحالا فيلم خرها هم توهم ميزنند رو ديده؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فیلم بیشعوری مثل تو دیدیم

    • دونالد ترامپ

      کسي تاحالا فيلم خرها هم توهم ميزنند رو ديده؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برترینها برات متاسفم که اینطور نظرها رو چاپ میکنی

      • بدون نام

        دمت گرم اره زنوزی اختلاس گر دیده وخرهای مثل او.هرچه در موردشان میگفتند واقعاً ثابت شد که همانگونه هستند.

      • بدون نام

        آره
        بازیگر اصلیش به پرسپولیسی بود

    • لوگوی ۴ سوراخه

      آره ۳۰ میلیون ۴۰ میلیون پر طرفدارترین تیم آسیا تا اونجایی که ما میدونیم پرسپولیسه تو ایران بعد از پرسپولیس استقلاله بعد تراختوره چی شرو ور میگی

    • سید سجاد اسماعیلی پور

      زررررررررررررررررررررررررشک

    • هادی

      تو تمام نظرسنجی ها تراکتوریها بیشتر از ده درصد طرفدار نداشتن . حرفهای یه رانت خوار متوهم که باید به ثروت غیرمشروعش رسیدگی شه سندیت نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره تونظرسنجی های مهندسی شده برای بیت المال خورها

      • بدون نام

        یکی از بیت المال خوری بگه که خودش بیت المال خور نباشه و دستش تو جیب ملت و سیستم بانکی نباشه

    • علیبرززززز

      سوراختور و یه تبریز
      منفور ترین باشگاه ایران سوراختوریا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه اش از علاقه شون به شماست که هر جا میرین با سنگ ازتون پذیرایی میکنن
        نوش جونتون

    • parsa

      آره دو بار

    • هیس شش تایی ها فریادنمیزنند

      زارت

    • بدون نام

      خیلی کم گفته تخفیف داده ۵۰ میلیون ترک هوادار تراکتور یاشاسین امپراتور زنوزی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بگو دروغ که کنتور نمیندازه ۴۰ میلیون ترک بودید حالا شدید ۵۰ میلیون ۳۰‌میلیونم طرفدار تراکتور

    • علی بلوچ

      دروغ بزرگ سال
      اگه تراکتور 30میلیون داره
      استقلال میگن35
      پرسپولیس میگه40
      سپاهان میگه8میلیون
      با عقل جور در نمیاد مگه جمیعت ایران چنده وهمه فوتبال دنبال می‌کنند!!!!!

    • کیوان

      بله بعد از منچستر یونایتد اوله

    • بدون نام

      اول گفت۴۰میلیون بعد بهش خندیدن گفت۴۰درصد
      ساقیش خ خوبه

    • علی

      اگر راست میگی یک روز به هوادار های وحشی تون بگید بزارید هوادارهای ترک ربان وباشعور پرسپولیس بیان کرزشگاه بهد ببین 30 میلیون طرفدار داری دیگر شهر ها پیش کش

    • بدون نام

      اقای زنوزی حرفای خندار نزن این پرسپولیس که ۵۰ ملیون هوادار داره تراکتو تو تبریز هوادار داره فقط همین ولی پرسپولیس تو دنیا هوادار داره اینا یادت باشه تو تازه اومدی تو فوتبال ما از بچه
      گی تو فوتبال هستیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از کی تا حالا افغانستان شده کل دنیا

    • بدون نام

      آقای زنوزی تازه به دوران رسیده کمتر خالی ببند یک پنجم پرسپولیس هم طرفدار ندارید

    • بدون نام

      من یک تورک هستم ولی طرفدار تراختور نیستم و استقلالی ام .پس میشه 29999999 نفر طرفدار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دروغگو دشمن خداست

    • بدون نام

      خخخخ.دیونه شدی هااا تراخخخوورر هوادار داره خخخخ

    • بدون نام

      این امار را از کجا اوردی استقلال این همه طرفدار ندارد فقط پرسپولیس است ۵۰میلیون تماشاگر دارد

    • ش.ص

      گدا گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گدا نیستی نون بازوت رو بخور نه از بیت المال

    • مسي

      خخخخ جوک قشنگی بودزنوزي جون

    • بدون نام

      یوونتوس 30 میلیون هوادار نداره . .خاک بر سرت کنم که حتی بلد نیستی دروغ بگی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طبق نظرسنجی فیفا پرسپولیس ۵۱ میلیون طرفدار داره. فیفا دروغگو نیست ولی زنوزی کم دروغ نمیگه و بیشتر وقتا توهم هم میزنه.

    • بدون نام

      فکر کنم زنوزی خرهارو هم جزو هواداراش حساب کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه شک داشتی؟

      • بدون نام

        برا نظرت متاسفم.

    • بدون نام

      چه جوری حساب کردی؟؟؟؟ همدان 2 میلیون جمعیت داره حتی یه نفر طرفدار این تیم بی هویت نیست اونوقت میگی 30 میلیون طرفدار؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا کلا همدان و آذرباییجان میدونن حالا فارس و لر همدان بابا طاهر که اشعار زیباش با لهجه لری هست و ...رو اینا رو هم نادیده میگیرن باز همدان که خوبه مسخره ترین ادعاهاشون در مورد گیلان و قزوین دو استانی که تو مراکزش مردم به شدت با اینا مخالفن به لطف جوکهای قومیتی که از زمان صفویان براشون دراومد و البته زمان صفویان که پای بعصیا به استانشون باز شد

      • بدون نام

        اسکل شهرهای رزن کبود آهنگ اسد آباد و... تو همدان شهرهای آوج آبگرم تو قزوین آستارا و مهاجرها زیاد درسطح این استان همه تورک. هستند

      • بدون نام

        زنوزی: سمیر گرکان هم طرفداره تراکتوره

    • بدون نام

      تا حالا ۴۰ میلیون بودن بازم خدا رو شکر یه کم منطقی تر شدن ولی هنوزم توهم دارن چون ۳۰ میلیونم نیستن

    • حمید

      منظورش 30 هزاره مردک

    • am

      تو هم مثل اینکه همونی رو میزنی که حاج فتل میزنه هردوتون بدجور توهمی هستید . خدا انشااله شفاتون بده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فتح‌الله‌زاده بالاخره طرفداره استقلاله یا تراکتور، آخه اونم ترکه؟

    • ایرانیـــــــــم

      وقت ندارم متن رو بخونم اما تیتر اولت جوڪ زیبائی بود خندیدم

    • بدون نام

      چش نداری ببینی
      مشکل ما نیست
      مشکل خودته

    • عرشیا طاهری

      چهل میلیون پرسپولیس سی میلیون کیسه میمونه ده میلیون بعد تراکتور سی میلیون میشه صد میلیون مگه ایران هشتاد میلیون نیست اصلا بقیه تیما چی سپاهانیام میگن ما ده میلیون داریم یا علی من که مخم گزید

    • بدون نام

      ۳۰ میلیون تراکتور
      ۳۰ میلیون پرسپولیس
      ۳۰ میلیون استقلال
      خدا رو شکر فعلا از جمعیت ایران بیشتر طرفدار دارن و البته بدون احتساب تیم های دیگه. از این مرد بزرگ تعویض سریع پارک را خواستارم

    • بدون نام

      یاشاسین آتا زنوزی

    • بدون نام

      میخند ما خریم

    • بدون نام

      تیمی که همشه تو لیگ یک و لیگ استانی بود و یک مدت همه همش با رانت یا پولها ی با د آورده اداره میشود بی شک ۳۰ میلیون هودار ندارد این جوریهمه که آقای زنوزی حساب کردن، جمعیت ایران باید ۱۳۰ میلیون باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        علی پروینم یه بار گفت تیم ما ۷۰ درصد آماده‌اس، مونده ۴۰ درصد که اونم به زودی بهش میرسه!

    • بدون نام

      خخخخخخخ
      عجبببببب

    • نوذرفخری

      داری چرت میگی هیچ تیمی اندازه پرسپولیس واستقلال تو ایران طرفدار ندارد خودت بزرگ نکن

    • اصلان

      حقه باز رانت خوار فاسد.
      مال مردم خوربه چندبانک بدهکاری !!!!
      چراهرچندوقت یک باربه خاطررانت خواری میبرنددادگاه.
      هدایتی هم دقیقاهمین راههایی که الان توداری میری رفت‌!!!!!

    • بدون نام

      به نام خدا زارت

    • بدون نام

      زرت

    • بدون نام

      اعتماد به نفس داره در حد......

      اگر پیگیر بشن معلوم میشه دم به کجا وصل هست که مال دو باشگاه لیگ برتر هستی با ریخت و پاش بی نهایت

      تراکتور میگه 30 میلیون هوادار

      کبسه میگه 40 میلیون هوادار

      اون 10 میلیون هم حتما طرفدار سپاهان

      پرسپولیس که سرور همتون هست هم بدون طرفدار هست


      کلا. توهم زدن همه باند مافیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیدار شو داداش صبح شده ..خخخ

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      بره عاموجون جوگرفتته.فقط توتبریزطرفدارداره همه ایران طرفدارپرسپولیس واستقلال هستن.خواب دیدی توهم یه مدت دیگه میشی جزاخلاسگران.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو بهد فکر آسفالت شهرستانی ون باش نمیخاد از دکل تهرانیها بالا بری

      • بدون نام

        برو بابا توهم زدی هر جا میرین تلفات میدین و امنیت ندارین حالا از هواداران میلیونی حرف میزنه
        چن هزار تو تهران هوادار دارین به کمک صدا و سیما و تبلیغات فک میکنن چن میلیونن خخخخخخ خخخخ خخخ
        سند بذار هدایتی رو از زندان دربیار بعد بیا و انگ اختلاس بزن

    • بدون نام

      شب بلند و قلندر بیدار آینده شما رو هم خواهیم دیدی که چه جوری سوپر میلیارد شدی ایشالله ضربه به تیم تراکتور نزنی

    • بدون نام

      سوراختور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگی پاره

    • alireza297

      شاید هم بیشتر
      آتا زنوزی دروغ نمیگه
      هر چی تورک هست تو ایران عشقشون تیراختوره

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخخخخخ ..................... جوک سا هم درآمد تراکتور 30 میلیون هوادار داره خخخخخخخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخخخخخخخخ ............. جوک جدید پرسپولیس 40 میلیون طرفدار داره خخخخخخخخخخخخخخخخخ
        آخه چرا هیچ جا بهتون رو نمیدن اگه 40 میلیون طرفدار دارین چرا با سنگ ازتون استقبال میشه
        فقط تهران چن هزار طرفدار دارین و بسسس!!!

      • بدون نام

        بچه مشهدم و اول طرفدار شهرخودرو هستم بعد طرفدار تیم سرورت پرسپولیس .... حیف که ترکی !!

    • مصطفی

      در طول تاریخ ترکهای عثمانی هم به اصطلاح طرفدار تراکتور بودن!

      پاسخ ها

      • دونالد ترامپ

        اولين سوال من اون دنيا از خدا اينه که چرا اينها رو خلق کرد

      • بدون نام

        خدا حرم خلق کرده
        چه ربطی داره

    • پارازیت

      هوادارای تراکتور بالای صددرصدن

    • بدون نام

      تو خوزستان خو هواداراتون جرئت ندارن بیان ورزشگاه سی میلیون بی بخار

    • تاجیم

      سوراختور
      اصلا صد و هزار درصد طرفدار داره
      ما بعد از منچستر اولیم
      شما میخند

    • بدون نام

      نه پس حتما لنگ سی میلیون هوادار داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه پس تراکتور بی ریشه ۳۰ میلیون طرفدار داره مدیرعامل سپاهان که تیمش تا فینال آسیا رفته از این حرفا نمیزنه شما چند ساله اومدید لیگ برتر تازه به دوران رسیده ها

      • بدون نام

        ۰۹:۴۰ -
        خوبه ماهم به شما بگیم بی ریشه
        مجبوری مگه ؟! نمیتونی حرف بزنی خب نزن چرا فحاشی میکنی

    • بینام

      آقای زنوزی ، همین حرف نسنجیده ات کشور را به قومیت طلبی و دوگانگی وچندگانگی میکشاند و اینکه تمام آذریهای مهربان و عزیز با همه اقشار هم وطن هستند و خودت را از مردم غیر هم زبان آذری جدا نکن ، شما یک روز باید جواب بدی اینهمه ثروت را بدون زحمت چگونه بدست آورده ای و شاید یکسال از من بزرگتری ولی سالها در جنوب کشور تو گرمای ۵۰ درجه کار کرده ام و نون حلال میبرم خونه ولی اینهمه ثروت را فکر نکنم با علم و دانش بدست آورده باشی وگرنه سواد خیلیها زیر سوال میرود

    • بدون نام

      همش 30 ميليون.300 ميليون تراكتور دارير داداش.فقط پرسپوليس واقعيت رو ببين چي ميزنيد شما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توی دهات ما تراکتور زیاده که خیلیاش کار نمیکنه

    • عبدالرحمن

      آقای زنوزی میدانی در این سه دهه توسط سپاه بادکرده ای تا از طریق تو مالک همه چیز شوند بعد تورو هم مثل بابک زنجانی حذف کنند؟ نمیدانی و پول خودت هم نیست اما دستت درد نکنه لااقل برای باشگاه تراکتور سرمایه گذاری کردی!

    • علی

      بکوری چشم حسودان تراکتور آذربایجان
      از ترکیه وباکوهم چندمیلیون هوادار داریم
      بسوزید تاابد ...... چرت پولیس واستفراغ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو گمشو تو همون طویله ترکیه
        اینجا تو کشور ما چیکار میکنی؟
        این شما بودین که مهاجر بودین اومدین تو خاک ما
        حالا طلبکارم هستی؟

    • بدون نام

      یاشاسین آزربایجان....یاشاسین بوتون تورک میللتی

    • بدون نام

      برترینها چی شد تیتر رو عوض کردی

    • بدون نام

      خدا شفات نده بخندیم با جعمیت ترکیه هم حسابی کنی جوردر نمیاد !!

    • بدون نام

      قبل از نام زنوزی ، عالیجناب یادت نره
      تکرار کن یادت نره
      عالیجناب زنوزی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قالیجناب

    • بدون نام

      چقدر می سوزید شما

    • بدون نام

      داداش قبول کردن حقیقت مخصوصا برای پارس ها ....سخته .دیر یا زود میفهمید .یاشاسین زنوزی واذربایجان

    • تورک دشمن ایران و ایرانی

      خخخخخخخ اصلا تیراکتور بعد منچستر اوله تو دنیا.

    • بدون نام

      احتمالا.... اغ ها رو هم جزو سرشماری هاش حساب کرده که به این تعداد رسیده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله رو شما هم حساب کردیم

    • علیرضازمان

      ازسوزش زیاده نطرسنجی نودومگه ندیدی دودرصدرای اوردید
      پرسپولیس 60درصد استقلال 35درصدباقی تیمهاهم
      3درصد
      من ترکم ولی تراکتور تنفردادرم مثل اکثرترکها

    • بدون نام

      تراکتور جاش تو زمین کشاورزی نه زمین فوتبال برید جای دیگه شخم بزنید

    • بدون نام

      آقا انصافا آقای زنوزی حرف حق و واقعیتهای فوتبال رو گفت

    • بدون نام

      از نظر جمعیتی که خب بیراه هم نگفت باید قبول کرد که چیزی نزدیک به نیمی از جمعیت کشور رو ترکان مختلف مخصوصا آذربایجانی ها تشکیل دادن و خب بیشتر اینها هم میتونن طرفدار تیم تراکتور باشن

    • بدون نام

      استقلال و پیروزی روز به روز در سایر استانها طرفداراش رو از دست میده و در این سالهای اخیر دچار ریزش هوادار شدن ولی تراکتور برعکس بعد اومدن به لیگ برتر در جذب طرفدار روند رو به رشد قابل توجهی داشته و با توجه به گسترش جمعیتی ترکها و آذریها دور از تصور هم نبود

    • بدون نام

      یاشاااااااااسییییییییین آذربااااااااااااایجاااااااااااان

    • بدون نام

      من اسیر پایتخت عشقم مرا با سرخابیهای پایتخت چکار؟

    • بدون نام

      اقتصاد ایران به چهار تا مثل آقای زنوزی احتیاج داره واقعا ایشون جزو پنج نخبه اقتصادی کشور هستن

    • NB

      Tractor only

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج