جاباما
۹۰۴۵۹۴
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

صدرنشینی رمان جدید «لوئیس پنی»

جدیدترین فهرست پرفروش‌های داستانی نیویورک‌تایمز در حالی منتشر شد که نام آثار جدید سه نویسنده پرفروش در آن به چشم می‌خورد.

ایسنا: جدیدترین فهرست پرفروش‌های داستانی نیویورک‌تایمز در حالی منتشر شد که نام آثار جدید سه نویسنده پرفروش در آن به چشم می‌خورد.

رمان جدید «لوئیس پنی» با عنوان «یک مرد بهتر» توانست در اولین هفته حضور خود در فهرست پرفروش‌های داستانی (hard cover)، جایگاه اول را از آن خود کند و به سلطه‌ی چندین هفته‌ای «‌جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند»‌ پایان دهد.

رمان «یک مرد بهتر» که پانزدهمین کتاب از سری داستان‌های پلیسی «سربازرس گاماچ» محسوب می‌شود، داستان سختی‌های جست و جوی یک دختر گمشده در شرایط سخت سیلاب‌های شدید منطقه را روایت می‌کند.

صدرنشینی رمان جدید «لوئیس پنی»

رمان‌ «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته «دلیا اونز» که با قدرت برای پنجاه و یکمین هفته متوالی در فهرست پنج کتاب پرفروش داستانی نیویورک‌تایمز حضور دارد،‌ این بار در جایگاه دوم لیست به چشم می‌خورد.

رمان «‌دختری که دو بار زندگی کرد» نوشته «‌دیوید لاگرکرانتس» نویسنده سوئدی کتاب زندگی نامه «زلاتان ابراهیموویچ» نیز از دیگر آثار جدید این فهرست است. از این کتاب می‌توان به عنوان ششمین جلد از سری داستان‌های شخصیت «لیسبت سالاندر»‌ یاد کرد.

«دختری که دوبار زندگی کرد» در اولین هفته حضور خود در فهرست پرفروش‌ها در جایگاه سوم قرار دارد.

«دانیل استیل»‌ نویسنده پرفروش و پرکار آمریکایی نیز با رمان جدید خود با عنوان «‌بُعد تاریک» برای چندمین بار در سال جاری به جمع پرفروش‌ها بازگشته است. «‌استیل» در این رمان داستان زنی به نام «زوئی مورگان» را روایت می‌کند که خاطرات تلخ کودکی‌اش پس از تولد فرزندش به او هجوم می‌آورند.

«بُعد تاریک» ‌در اولین هفته حضوش در جایگاه چهارم قرار گرفته است. «استیل» پیش‌تر در سال جاری با رمان «توفیق اجباری» و «قسمت اشیای گمشده» در بین پنج رمان پرفروش هفتگی نیویورک‌تایمز قرار گرفته بود.

«دانیل استیل»‌ ۷۱ ساله هر ساله حدود هفت کتاب مختلف عرضه می‌کند و همواره به عنوان یکی از پرکارترین نویسندگان جهان محسوب می‌شود.

«مهمانخانه» نوشته «جیمز پترسون» ‌و «کندیس فاکس» نیز در چهارمین هفته حضورش در جایگاه پنج به چشم می‌خورد. «مهمانخانه» داستان یک کارآگاه بازنشسته اهل «بوستون» را روایت می‌کند که اکنون به عنوان یک مهمانخانه‌دار مشغول به کار است و باید از شهر کوچک بندری نزدیک مهمانخانه در برابر مجرمان محافظت کند.

«پترسون» در ماه‌های گذشته سال جاری با همکاری در نگارش آثاری همچون «هجدهمین آدم‌ربایی» ‌و «حل‌نشده» به فهرست هفتگی پنج کتاب داستانی پرفروش نیویورک‌تایمز راه یافته بود.

«پترسون» به طور میانگین سالی ۱۴ کتاب منتشر می‌کند و نام او به عنوان اولین نویسنده‌ای که یک میلیون جلد از آثارش در قالب دیجیتال به فروش رسیده، ثبت شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج